Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Kumpa se flunssa joskus edes tulis. Oma kohtalo on jatkuvasti nenä tukossa, pärskintää ja välillä viluinen olo.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänää oli ekat setit sairastelun jälkee, ei näköjää oo paljoo onneks tulokset laskenu, tosin sain syötyy aika hyvin koko sairastelun ajan eikä sitä kestäny ku noin viikon. Kurkku ja hengitystiet viel vähä arkoja, mut enköhä mie voi vähä kolistella, kuha en hengästytä itteeni hirveesti ulkosalla. :)
 
Mä en oo ollut kertaakaan kipeänä sen jälkeen, kun aloin käyttää sitä vihreä tee -uutetta muutama kuukausi sitten. Joka aamu 1-1,5g kuumaan veteen - maistuu todella pahalle ennen kuin makuun turtuu, mutta toimivaa tavaraa! :) Kokeilin jossain vaiheessa niitä vihreä tee -kapseleita, mutta niillä ei ollut mitään virkaa (tai ainakaan mulla ne ei vaikuttanut mitenkään). Toi uute on sen verran vahvempaa, että siitä on jo jotain hyötyäkin. Suosittelen kaikille, joilla vähänkin matalampi kynnys sairastua näihin räkätauteihin! :)

Mistä moista kannattaa hankkia? =)
 
^^ Täällä on kröhitty torstaista saakka keuhkoja huit helevettiin, ei auta vihreet teet, tyrnimarjat, buranat eikä c-vitamiinit. Vanhan satakuntalaisen sananlaskun mukaan " yskä yskimällä ja nuha sillä toisella tavalla " :D.
Eli kyllä se tästä, treenitaukoa tulee pakostikin useampi päivä ja ens viikonloppuna lähetään tuoreen vaimon kanssa häämatkalle tukholmaan....No uutta intoa treeniin ja kerkeepä ainakin parantumaan ;)
 
Mä en oo ollut kertaakaan kipeänä sen jälkeen, kun aloin käyttää sitä vihreä tee -uutetta muutama kuukausi sitten. Joka aamu 1-1,5g kuumaan veteen - maistuu todella pahalle ennen kuin makuun turtuu, mutta toimivaa tavaraa! :) Kokeilin jossain vaiheessa niitä vihreä tee -kapseleita, mutta niillä ei ollut mitään virkaa (tai ainakaan mulla ne ei vaikuttanut mitenkään). Toi uute on sen verran vahvempaa, että siitä on jo jotain hyötyäkin. Suosittelen kaikille, joilla vähänkin matalampi kynnys sairastua näihin räkätauteihin! :)

Mistä olet hommannut tuota uutetta, tässä alkaa kiinnostus heräämään, itse kun sairastun todella helposti räkätauteihin. Nyt on pari viikkoa flunssaa takana ja alkaa pikkuhiljaa helpottaan. Salillekkin olisi taas kovat poltteet päästä....
 
Kyllähän tuo flunssa iski taas tännekkin perjantaina ja olo viel yhtä kipee. Aloitin joskus yli puol vuotta sitten juomaan joka päivä sitä Gefilus Maxia ja nyt sitten ekaa kertaa kipeenä :/ ...
 
Meikäläiselle riitti ja kävin lekruista hakee antibiootteja, kahtena päivänä oon syöny ja flunssa on lähteny lähes kokonaan.
 
Flunssaa pukkaa päälle. Nyt jo vähän nenä tukossa ja aivastuttaa koko ajan. Äske tuli vähän vilu, mutta onneks ei oo tullu viel kuumetta. Jospa se nyt menis ohi ilman kuumetta.
 
Smäiggä ja Nisti, itse tilasin tuota Muscle marketista (tänne ei vissiin saa laittaa linkkiä?) - ei sitä vissiin muualta vielä saakkaan. Hinta 13,90 per purkki ja yksi purkki on tosi riittoisa!

green_tea.gif

No Brand Green Tea 150g

No Brand Green Tea on vahva ja tehokas vihreä tee -uutejauhe, EGCG 50%. Vihreä tee lisää energian kulutusta ja rasvan käyttöä energiaksi niin harjoituksessa kuin levossakin. Vihreällä teellä on myös terveyteen positiivisesti vaikuttavia ominaisuuksia. Tutkimusten mukaan vihreä tee saattaa alentaa muun muassa sydän- ja verisuonitautien riskiä, kolesterolia ja verenpainetta sekä hidastaa aivojen rappeutumista. Koska tuote on jauheena, voit annostella juuri itsellesi sopivan määrän.

Suositusannostus: 1-1,5 g (2-3 ml) jauhetta vuorokaudessa.


Tossahan ei oo mainittu mitään vastustuskyvyn vahvistamisesta, mutta sitä tuo vihreä tee -uute tiettävästi tekee ;)
 
Smäiggä ja Nisti, itse tilasin tuota Muscle marketista (tänne ei vissiin saa laittaa linkkiä?) - ei sitä vissiin muualta vielä saakkaan. Hinta 13,90 per purkki ja yksi purkki on tosi riittoisa!

katso liitettä 45586

No Brand Green Tea 150g

No Brand Green Tea on vahva ja tehokas vihreä tee -uutejauhe, EGCG 50%. Vihreä tee lisää energian kulutusta ja rasvan käyttöä energiaksi niin harjoituksessa kuin levossakin. Vihreällä teellä on myös terveyteen positiivisesti vaikuttavia ominaisuuksia. Tutkimusten mukaan vihreä tee saattaa alentaa muun muassa sydän- ja verisuonitautien riskiä, kolesterolia ja verenpainetta sekä hidastaa aivojen rappeutumista. Koska tuote on jauheena, voit annostella juuri itsellesi sopivan määrän.

Suositusannostus: 1-1,5 g (2-3 ml) jauhetta vuorokaudessa.


Tossahan ei oo mainittu mitään vastustuskyvyn vahvistamisesta, mutta sitä tuo vihreä tee -uute tiettävästi tekee ;)

Kiitos kaunis, pitääpä pistää tilaukseen :)
 
^^ Täällä on kröhitty torstaista saakka keuhkoja huit helevettiin, ei auta vihreet teet, tyrnimarjat, buranat eikä c-vitamiinit. Vanhan satakuntalaisen sananlaskun mukaan " yskä yskimällä ja nuha sillä toisella tavalla " :D.

Mulla toi on auttanut pitkällä aikavälillä, ennaltaehkäisevästi. Tuskinpa toi niin ihmeaine on, että jo syntynyt flunssakin lähtis heti kun juo kupin kyseistä litkua :D

Nisti sanoi:
Kiitos kaunis, pitääpä pistää tilaukseen :)

Eipä mittään :)
 
Mä en ole ollut kertaakaan kipeä nyt reilun 6kk:n aikana, jolloin olen käyttänyt PÄIVITTÄIN tätä ->http://www.allergiakauppa.fi/sarvik..._000035.html?gclid=COCPyKfG25UCFQyvQwoduQfsYQ todellakin toimii:rock: Kunhan vaan siis käyttää päivittäin ja laittaa merisuolaa veden sekaan:) Altistun kuitenkin töissäni päiväkodissa aika tehokkaasti erilaisille flunssapöpöille.

Helvata, miksi kuulen moisesta ensimmäistä kertaa. Lähdenkin heti hakemaan apteekista omani.

Tällä hetkellä tauti on kestänyt parantumatta 22.8 alkaen, eli 33. päivä menossa. Sairaslomakunnossa jo kuudetta päivää. Repikää siitä huumoria. :curs:


Edit: korjailtu vähän
 
Helvata, miksi kuulen moisesta ensimmäistä kertaa. Lähdenkin heti hakemaan apteekista omani.

Tällä hetkellä tauti on kestänyt parantumatta 22.8 alkaen, eli 33. päivä menossa. Sairaslomakunnossa jo kuudetta päivää. Repikää siitä huumoria. :curs:


Edit: korjailtu vähän

:eek:

Pään sisällä oli näköjään jumissa melkein kahvikupillinen tummankeltaisenvihreätä kansantuotetta. Huuhtelua ennen niistäessä ei tullut lainkaan mutta huuhtelun jälkeen irtosi oikein kimpaleina. Kaikenlisäksi olo helpottui selvästi.

Tästä tuleekin päivittäinen rutiini jos kerran sekä nopeuttaa paranemista että ehkäisee sairastumista.

Tänks Tytteli :)
 
Koko viime viikko on/off flunssanen fiilis, mutta torstaina se sitten iski kunnolla. Siitä lähtien ollu ilman salia, saa nähä pääseekö (kannattaako) tällä viikolla lähteä salille ollenkaan :(
 
:eek:

Pään sisällä oli näköjään jumissa melkein kahvikupillinen tummankeltaisenvihreätä kansantuotetta. Huuhtelua ennen niistäessä ei tullut lainkaan mutta huuhtelun jälkeen irtosi oikein kimpaleina. Kaikenlisäksi olo helpottui selvästi.

Tästä tuleekin päivittäinen rutiini jos kerran sekä nopeuttaa paranemista että ehkäisee sairastumista.

Tänks Tytteli :)
Ollos hyvä...:) Tosta on tullu mulle päivittäinen iltarutiini, menee aikaa noin minuutti ja tosiaan toimii. Merisuola hoitaa ja pitää limakalvot kunnossa (käytän myös lävistyksen hoidossa) ja pysyy röörit auki:D
 
Mulla toi on auttanut pitkällä aikavälillä, ennaltaehkäisevästi. Tuskinpa toi niin ihmeaine on, että jo syntynyt flunssakin lähtis heti kun juo kupin kyseistä litkua :D
:)

Niinpä, mutta tarkotinkin että olen syönyt niitä kapseleita jo pitemmän aikaa, samoin kaikki vitamiinit yms, mutta flunssa tuli silti :D

Voipi olla että olisi tullut jo aiemmin / useammin jos ei olisi syönyt....
 
Niinpä, mutta tarkotinkin että olen syönyt niitä kapseleita jo pitemmän aikaa, samoin kaikki vitamiinit yms, mutta flunssa tuli silti :D

Voipi olla että olisi tullut jo aiemmin / useammin jos ei olisi syönyt....

Ei mullekkaan noilla kapseleilla ollut mitään vaikutusta, puhuin nyt siitä uutteesta ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom