Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Yyyyh, ahistaa ko ei oo koko vkona päässy urheilee tän flussan takia... :(


Yhyy sama homma. Ei treenejä, ruoka ei maistu, kouluhommat yritetään vetää sinnillä läpi (luennoilla niiskuttaen ja pärskien) ja muutenkin elämä tuntuu puolivajaalta ja uneliaalta. Mikähän tässä nyt on kun ei meinaa lähteä sitten niin millään pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvinaisen lyhyt flunssa *koputtaa puuta* Vedin tiistaina oireiden tultua 7 grammaa ceetä, sama homma ke, torstaina oireet olivat jo selkeesti lievemmät, pudotin viiteen grammaan. Mulla tuo ainakin toimii, vaikka kuinka väittäisitte, että ei hyödytä mitään. Oireet oli TOSI lieviä normaaliin flunssaan verrattuna, samoin kesto (4 päivää). Tänään sitten jo reenasin!:hyvä:
 
Mullakii oli eka flunssa tollain pari päivää. Voi olla että viikon päästä kirjottelet tähän threadiin taas ;)
 
Viime viikosta ollut kipeä ja taas tuntuu olevan pahenemaan päin, melkein pistää jo:itku: kun niin heikottaa. Ja huomenna juur olis lähtö stadiin osuvasti..
 
Mulla näköjään flunssaa aiheuttaa töissä oleminen - koneellinen ilmastointi tai joku muu. Olin silmävamman takia poissa töistä jälleen pitkään ja koko ajan kotona ihan terveenä (silmää lukuunottamatta). Töihin kun palasin niin toisena päivänä jälleen alkoi helvetillinen räkätauti ja kurkkukipu - samat mistä olen kärsinyt jo todella pitkään... mitä h*lvettiä :(
 
Jahas :jahas: Taas on flunssan oireita itellänikin. Nokka tippasee ja lämpöä - ei sitten treenata pariin päivään. Onneksi ensi viikolla on lomailua tiedossa :)
 
:itku: Ensimmäiset kolme viikkoa voimaohjelman pohjista tehty ja eilen illalla alkoi rinnassa tuntua veemäiseltä. Tänään kurkku vähän kipeä, nokka tukossa, korvat paukkuu ja kuumia/kylmiä aaltoja. Että voi vituttaa. Pitäs varmaan lopettaa koko harrastus, tää on niin tätä syksyisin/keväisin/talvisin, edellisen kerran kipeä 12.9.. VITTU. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin viikko lämpöilyä + lisäviikko kipeää kurkkua + kolmas räkää. Sitten voikin taas aloittaa kaiken alusta. :wanha:
 
Itellä flunssa nyt neljättä viikkoa päällä.:( Ensin aatteli, että kyllä sitä kestää reenata ku ei oo kuumettakaan jne... Aina kun kävi salilla niin lähti ääni ja muutenkin tuntu, että tauti vaan pahenee. Väliin yritin vähän huilata (pari päivää) ja tuntuki, että olo paranee huilin aiakana. Sitte taas salille ja tauti taas pahenee. Nyt oon ollu n.1,5 viikkoa pois salilta ja vieläki nenä vuotaa mutta olo jo paljon terveempi.:dance:

Opetus: Ei salille jos flunssan oireita! Pitää antaa taudin parantua kunnolla ennen tosi reeniä! Korkeintaan kevyttä kävelylenkkiä tms.. jotta räkä lähtee liikkeelle.
 
Pitkän tauon jälkeen parit treenit, ja heti iski flunssa päälle :curs:
Onneksi kesti vain pari päivää, joten eiköhän sitä huomenna salille taas vääntäydytä...:dance:
 
Vittuko puskee tännekin päin flunsaa perkele!
Niin ylpeenä lueskellu noita juttuja ku jengi sairastelee ja ite pysyny terveenä ja nyt se sitten pukkaa parhaaseen treeniaikaan. Justiinsa ku on hyvä vire päällä. -.- Pitää silti koittaa syyä tän aikana vaikka ei safka maittais...toisaalta jos tää jatkuu vielä vlopun yli niin saanpahan sitten töistä sitä kaivattua lomaa. Sairaslomaa kylläkin. Mielummin kyl olisin töissä ja pumppaisin salilla menemään. Katotaan kuinka pahasti iskee nyt ku tänään vasta alko oireet.
 
Kohta 2 viikkoa flunssan kourissa :( Viime viikko alkoi 38 kuumeella, ei muita oireita. Saikulla se viikko ja sitten maanantaina olo tuntui ihan tervehtyneeltä, jonka johdosta innoissaan salille.. Sit pari päivää töissä ja naps, taas iski kuume päälle ja lisänä siihen kurkkukipu, nuha ja nyt vielä tätä ärsyttävää yskää.. Kurkkukipu on jo laantunut, mutta nuha ja yskä valloillaan ja sit tuo kuume meinaa nousta päälle vaik välillä on laskenutkin.. Turhauttavaa, koska on tullut vain lepäiltyä tunnollisesti, argh!! Ja harmittaa, kun tää sairastelu katkaisi hyvin menneen reenikauden. Se on kyllä ehanaa, kun saa täällä purkaa sydäntään :)
 
Mulla alkoi torstaina yli 39 asteen kuumeella ja pienellä kurkkukivulla. Perjantai meni kans samalla meiningillä. Tänää on vähän parempi olo, mutta kurkku on ehkä astetta kipeempi/turvonneempi. Lihassärkyä lähinnä käsissä, päätä särkeny tauotta ja niska ihan jumissa. Joutuu varmaan ottaa ens viikon kokonaa saitsuu, ettei iske mitään jälkitautia.

Hoitsu sano perjantaina, et saattaa olla angiina. No kattoo mitä lekuri sanoo maanantaina.
 
Ittelläki alko 38,5 kuumeella + kurkkukipu. Sitä n. 4 päivää ja 10 päivää räkää päälle. Nyt jo tuntus et on menos ohi. Yllättäen tääki alko ku rupes sarjapainot nousee. Ei muutako vitamiineja ja riittävästi lepoo. :dance:
 
Joo mullaki^

...alko ku alko sarjapainot nousee. Vitamiineja ja vettä vaan lisää. Ja lepoa. Osaa arvostaa taas paria asiaa enemmän.
 
Sellaista kysyisin poskeonteloista, että voiko poskionteloissa olla jotakin häikkää, vaikka sillä "kaikuluotaus"kynällä ei siellä mitään näkyisi?

Jonkinasteista sairastelua ollut jo melkein kuukauden. Muuten ihan ok olo, mutta kun käy treenaamassa niin sen jälkeen meinaa lämpö nousta ja tulee aika paska olo.

Lääkärissä oon käynyt moneen otteeseen, mutta mitään ei oikein löydy, mutta itseä epäilyttää kyllä vieläkin tuo poskiontelo, kun tuossa silmien alla tuntuu jonkilaista painetta...
 
Täytyy huomena mennä lekurille...
Voiskohan tää olla angiinaa ku kurkku on tosi kipee, kuiva ja ku kattoo lampulla nii on sellasta valkosta. Nenä ei vuoda, eikä oo yskää eikä kuumetta mut aika väsyny olo. Tietäis vaan meneekö koko loppu viikko vähintään pilalle vai selvittäiskö vähän nopeemmin.

E. Niin ja noi kaulan imusolmukkeet on vähä turvonnu ja painaessa vähän sattuu.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy huomena mennä lekurille...
Voiskohan tää olla angiinaa ku kurkku on tosi kipee, kuiva ja ku kattoo lampulla nii on sellasta valkosta. Nenä ei vuoda, eikä oo yskää eikä kuumetta mut aika väsyny olo. Tietäis vaan meneekö koko loppu viikko vähintään pilalle vai selvittäiskö vähän nopeemmin.

E. Niin ja noi kaulan imusolmukkeet on vähä turvonnu ja painaessa vähän sattuu.

Ei välttämättä ole Angiina voi myös olla g-streptokokki
joka mulla on ollut lukemattomat kerrat. Samat oireet on mulla aina silloin. käy näyttämässä tuolla nieluviljelyssä jos on rakkuloita ja valkostakin vielä.

Edit.
 
Ei tää yskä vaan parane.. Remonttipöly pitää hyvin tehokkaasti tukossa. Korvatulehdus ei onneks enää vaivaa, oon jo tottunut siihen. Nyt pidän taukoa, mutta saas nähdä miten ens viikolla rauta nousee. Maanantaina nousi vähän heikosti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom