Saatanan flunssa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään juuri jotakin saatanan flunssaa menossa :curs: ? Tää mun flunssa kyllä voi johtua omasta tyhmyydestäni, kun en oikein dietillä huolehtinut tarpeeksi vitamiineistä :david: mutta silti pistää vihaks kun ei pääse treenaa :wall: itellä on kurkku kipee, hullu nuha ja lihassärkyjä :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla meinas tulla tossa alkuviikosta, kurkku oli vähän kipeä jne. Meni kuitenkin tällä kertaa ohi kun lisäsin vitamiinien saantia rajusti, söin valkosipulia, join kuumaa mehua ja mikä tärkeintä lepäilin ja otin rennosti.
 
juu itellä tuli varmaan maanantaina rajun reenin jälkeen... ti iltana alko ke oli 38.5 kuumetta ja eilen rupes laantuun, enää o nuha jäljellä. Aina yhtä rasittavaa ku tulee mut sellasta se elämä on.
 
nyt on tän päivää tuntunu siltä että taitaa olla tulossa..kurkku kipeä ja nenä vuotaa..onneks ei oo vielä kuumetta lykänny...
 
Ei mullakaan kuumetta mutta muuteen vetämätön olo
 
flunssaa täälki
 
mulla ollu koko kesän ajan ja nytte tuntuu jo niin pahalta että ei pysty treenaan perkele. vähä tuntuis et keuhkoputken tulehdus ois, prkl ainako alottaa treenaamisen taas kunnol nii tulee kipeeks
 
Menin treeneihin ja henki ei kulkenu lainkaan kovemmassa rasituksessa. Tuntu, että kurkku turpoo umpeen. Sit seuraavat pari päivää kurkku kipee ja limaa täynnä ja nenä vuotaa jne. Nyt alkaa kai mennä ohi kun lima alkaa kurkusta irtoo. Ikävää tää flunssa kyllä on.
 
Flunssassa ollaan ja tuskin johtuu pelkästä kovasta reenistä kun on vaimokin ja pieni poikakin flunssassa. Vituttaahan tämä, mutta hyvää se tekee maata kotona soffalla ja selata nettiä!
 
Flunssa täälläkin odottelee nurkan takana. Parina aamuna kun oon heränny niin nenä on ollu tukossa ja kurkku vähän karhea. Sitten muutama aivastus päivällä.

Niin ja palautuminen on selvästi hidastunu. Taistelua käydään, toivottavasti ei oikein kunnon flunssaksi äidy ettei vaan tuu treenitaukoa. Aina sama juttu kun treenit luistaa hyvin niin flunssahan se siitä tulee...

:curs:
 
Oliskohan joku aalto nyt. Tuli toissapäivänä illalla ihan helvetin kylmä, ja laitoin muutaman kerroksen lisää vaatetta päälle. Jotain kuumeilua siis. Olo oli totaalisen vetämätön myös. Ei mitään muita oireita. Eilen oli ohjelmassa hieman kevyempi salitreeni, ja kävinkin sen vetäisemässä puoliteholla. Nyt on jo ihan ok fiilis.
 
juu onhan tässä tämä viikko ollu kurkku kipee ja räkälentäny.. ja veto pois..
paitsi että tälläsellä rääpäleellä on aina veto pois.
 
sama täällä ensin kurkku kipee ja sitte kuume ja veto pois
muita oireita ei ole
tätä kestänyt 4päivää
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom