Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hi-Fi on kyllä mahtavuutta. Laittaisin vaikka miljoonan stereosettiin ja toisen kotiteatteriin jos rahaa (ja tilat) olisi.

Skittaa en osaa soittaa, joten ei hajua.

Aikoinaan soitin poikkihuilua. Sellaiseen kyllä olisi saanut rahaa laitettua aika rajusti.

Edit.esim tuommoinen olisi voinut soida ihan nätisti. https://www.thomann.de/fi/altus_as_5207_xrbe_14k_flute.htm?atr=true
Niin eniten tuossa hifissä varmaan tosiaan maksaa se, että tarvis melkein olla ihan kämppäkin niitä kamoja varten tai vähintään mahis rakentaa oma tila niille akustiikka huomioiden. Toi mainittu pari kolme kymppiä, niin noilla sais jo aika monta kiinnostavaa kajariparia, mutta onhan noita vermeitä ihan sataankin tonniin saakka, jotka ois makeita omistaa. Tokko vaan ikinä niin paljon rahaa, että vois kajaripariin sataa tonnia laittaa.

Ja joo, noi ammattisoittimet on kalliita. Lapsuuden kaveri on puoliammattimainen poikkihuilisti ja senkin soittopeli tais aika monta tuhatta olla, vaikka ei kyllä varmaan lähimainkaan noin kallis. Mut siinä vaiheessa, kun ammatikseen soitetaan, niin alkaa olemaan soinnilla ja laadulla vähän isompi merkitys ja periaatteessa melkein ikuisiahan noi laatusoittimet on, kun niitä vaan pitää oikein.
 
siisti tuote näyttäisi olevan tämäkin, ja olis helppo hakia, junalla

Harkitsin vähän josko kävisin katsomassa tuota huomenna kun olen Tanpereelle menossa muissa asioissa.

Voikohan nollavitoset päällä mennä kelloliikkeeseen.
 
Pitäisikö offarille alkaa rekryämään uutta, räyhäkkää jäsenistöä?

Nyt puhutaan sijoituksista, kellojen hinnoista. Ja hiton taateleista.

Sentään välillä esim. Poppis räväyttää ja äijät raportoivat Norjan reissuista.

Eli no jaa, eiköhän pidetä status quo, niin viihdytään.
Ehkä mä tästä innostun vielä räväyttää kun toivottavasti saa ruveta testaamaan toyboyta. Näytti ainakin olevan hyvin muodollisesti pätevä 🤭
 
Menestyneesti heti alkuunsa katkaistu täytepitkoputki korvautui näköjään suklaalevyputkella. Mikähän näissä syksyissä on.

Minä olen kahtena päivänä syönyt Vihreitä Kuulia! Sain rasian joululahjaksi ja ajattelin, että pitäisi se syödä pois ennen seuraavaa.

Mikähän näissä syksyissä...?
Pimeys. Elimistön sisäinen kello menee sekaisin. Iskee himo hiilihydraatteihin. Sokerista kunnon dopamiinit. Nopea Googletus kertoi, että 85% suomalaisista kokee pimeyteen liittyviä oireita tyypillisesti lokakuusta tammikuuhun. Osa tästä määrästä sairastuu kaamosmasennukseen (minulla erittäin vahva taipumus) ja osalla oireet on hyvin lieviä. Minulla on selvästi jo lisääntynyt unentarve ja ärtyinen olotila. Eikä asiat enää huvita samoin kuin kesällä.

Ja ennenkuin kukaan kysyy niin joo, kirkasvalolamppu on käytössä, mutta sen vaikutus minuun on melko heppoinen. Nykyinen tsykiatri tiesi kertoa, että yleensä kaamosmasennus vaikeutuu iän myötä 😖
Loistava (heh heh) tulevaisuus siis edessä!
 
Minä olen kahtena päivänä syönyt Vihreitä Kuulia! Sain rasian joululahjaksi ja ajattelin, että pitäisi se syödä pois ennen seuraavaa.

Mikähän näissä syksyissä...?
Pimeys. Elimistön sisäinen kello menee sekaisin. Iskee himo hiilihydraatteihin. Sokerista kunnon dopamiinit. Nopea Googletus kertoi, että 85% suomalaisista kokee pimeyteen liittyviä oireita tyypillisesti lokakuusta tammikuuhun. Osa tästä määrästä sairastuu kaamosmasennukseen (minulla erittäin vahva taipumus) ja osalla oireet on hyvin lieviä. Minulla on selvästi jo lisääntynyt unentarve ja ärtyinen olotila. Eikä asiat enää huvita samoin kuin kesällä.

Ja ennenkuin kukaan kysyy niin joo, kirkasvalolamppu on käytössä, mutta sen vaikutus minuun on melko heppoinen. Nykyinen tsykiatri tiesi kertoa, että yleensä kaamosmasennus vaikeutuu iän myötä 😖
Loistava (heh heh) tulevaisuus siis edessä!
Mä kärsin kans kaamosmasennuksesta. Viime joulukuussa oli viittä vaille etten joutunut ottamaan sairaslomaa kun olisin vain nukkunut ympäri vuorokauden. Olin niin väsynyt. Onneksi joululoma pelasti. Pahoin pelkään että kohta se sama alkaa
 
Vielä yksi kellokysmys @TJJ @orsilla1

Onko noiden liikkeissä myynnissä olevien hinta ns kiveen hakattu, vai tingitäänkö siitä kuin Turkkilaisella torilla?

Tai jos ottaa Sylvin mutsin mukaan tinkimään, hän kykenee puhumaan 450 sanaa minuutissa, onko mahdollista saada halvennusta?
 
TYCHsg7pFEYewQK1rZ5r5n9RBsHEpiWb6B1fUpeI.jpg
 
Vielä yksi kellokysmys @TJJ @orsilla1

Onko noiden liikkeissä myynnissä olevien hinta ns kiveen hakattu, vai tingitäänkö siitä kuin Turkkilaisella torilla?

Tai jos ottaa Sylvin mutsin mukaan tinkimään, hän kykenee puhumaan 450 sanaa minuutissa, onko mahdollista saada halvennusta?
ENNEN, joskus +10v sitten oli kyllä aika hyvätkin neuvvoteluvarat ainakin osassa kelloissa ja ymmärtääkseni myös R kelloissa, mutta jotenki en usko että nykyään hirveästi on. Silloin kun minä olen ostanut R kelloja niin ei ole ollut.
 
ENNEN, joskus +10v sitten oli kyllä aika hyvätkin neuvvoteluvarat ainakin osassa kelloissa ja ymmärtääkseni myös R kelloissa, mutta jotenki en usko että nykyään hirveästi on. Silloin kun minä olen ostanut R kelloja niin ei ole ollut.
Viimeisen kysymyksen jatkokysymys.

Sulla kun on useampia arvokelloja, niin onko ne erikseen vakuutettu vai kotivakuutuksen piirissä?

Jos siis kuvitellaan että tulee esim tulipalo tai joku rullaa kämpästä koko irtaimiston.
 
olisin vain nukkunut ympäri vuorokauden. Olin niin väsynyt

Silloin kun olin vielä töissä, niin saatoin nukahtaa "pienille päikkäreille" töiden jälkeen. Kerran nukuin viitisen tuntia, heräsin, söin ja menin sitten yöunille. Tämän jälkeen piti laittaa aina herätyskello soimaan. Tosin joskus vaan länttäsin sen kiinni ja jatkoin unia. Eipä siinä ollut paljoa sisältöä elämässä, kun väsymys oli niin musertava ☹

Tällä hetkellä tulee nukuttua kymmenisen tuntia yössä 💤
 
Työviikko jo tiistai ehtoolla ja takana reilu 1200 työkilometriä. Ihan oikeita töitäkin tehty välissä. Nyt maistuu Sandelsin pintti ihan hyvältä kun makoilee hotellin puhtaissa lakanoissa.

Saas nähä mitä tästä viikosta viel tulee.
 
Viimeisen kysymyksen jatkokysymys.

Sulla kun on useampia arvokelloja, niin onko ne erikseen vakuutettu vai kotivakuutuksen piirissä?

Jos siis kuvitellaan että tulee esim tulipalo tai joku rullaa kämpästä koko irtaimiston.
Kotivakuutukseen (lähitapiola) on lueteltu nämä arvokkaammat yksilöt erikseen korvaussummineen. e: ja niistä tulee joku oma pieni hintalisänsä siihen kotivakuutukseen
 
Silloin kun olin vielä töissä, niin saatoin nukahtaa "pienille päikkäreille" töiden jälkeen. Kerran nukuin viitisen tuntia, heräsin, söin ja menin sitten yöunille. Tämän jälkeen piti laittaa aina herätyskello soimaan. Tosin joskus vaan länttäsin sen kiinni ja jatkoin unia. Eipä siinä ollut paljoa sisältöä elämässä, kun väsymys oli niin musertava ☹

Tällä hetkellä tulee nukuttua kymmenisen tuntia yössä 💤
Just tuohon aikaan oli pelastus saada olla kaksi päivää etätöissä kotona, aamun kahvitauon tein niin että pistin kellon herättää vartin päästä ja sain otettua pikaunet jotka piristi just sopivasti
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom