Saako näillä treenattua hyvin ja monipuolisesti?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä olen ajatellut hommata kotiin tuollaisen monikäyttöisen kuntolaitteen, jolla pystyy treenaamaan kehoa monipuolisesti -> http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38659

Lisäksi kotoa löytyy jo 2 kpl 10kg käsipainoja.

Joten saisiko näillä kuinka hyvin kasvatettua lihasmassaa? Lisäksi teen tietysti vatsalihaksia ja olisiko niitä varten myös hyvä hommata jonkinlainen vino/kaareva vatsalauta?

Olen ihan aloittelija näissä hommissa, joten pääsisikö näillä suht hyvään alkuun? :rolleyes:

Elikkä olen ajatellut hommata kotiin tuollaisen monikäyttöisen kuntolaitteen, jolla pystyy treenaamaan kehoa monipuolisesti -> http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38659

Lisäksi kotoa löytyy jo 2 kpl 10kg käsipainoja.

Joten saisiko näillä kuinka hyvin kasvatettua lihasmassaa? Lisäksi teen tietysti vatsalihaksia ja olisiko niitä varten myös hyvä hommata jonkinlainen vino/kaareva vatsalauta?

Olen ihan aloittelija näissä hommissa, joten pääsisikö näillä suht hyvään alkuun? :rolleyes:

Minä suosittelisin heti kärkeen ehdottomasti että unohat tuommoset mediaseksikkäät laitokset ja investoit
1. Kunnon leuanvetotankoon
2. Compact voimarenkaisiin
3. Jumppapalloon
ja (jos rahaa jää kauhean paljon yli)
4. 16-24kg kahvakuulaan riippuen sun kunnosta.

Näillä vermeillä saat treenattua ittes 1000x parempaan kuntoon vähemmässä ajassa kuin tuommosella mutanttiliikeratarajoitteisella monitoimiromulla.

Älä usko näihin ihmehärpätyksiin. Vapaat painot ovat AINA parempi vaihtoehto. Itsekkin ostin 50kg rautaa hintaan 75€ (Tarjous siilinjärven kesportilla) Ja se nyt riittää paitsi mavessa. Pitää kai ostaa lisää rautaa tai mennä kuntosalille jossa sitä rautaa riittää vaikka lampaille syöttää.

Eli suosittelisin että ostat:

- Tangon ja raudat (EHDOTTOMASTI)
- Leuanvetotangon
- Kyykkytelineen
- Penkin, jonka voi säätää vinopenkiksi