Saako näillä treenattua hyvin ja monipuolisesti?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä olen ajatellut hommata kotiin tuollaisen monikäyttöisen kuntolaitteen, jolla pystyy treenaamaan kehoa monipuolisesti -> http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38659

Lisäksi kotoa löytyy jo 2 kpl 10kg käsipainoja.

Joten saisiko näillä kuinka hyvin kasvatettua lihasmassaa? Lisäksi teen tietysti vatsalihaksia ja olisiko niitä varten myös hyvä hommata jonkinlainen vino/kaareva vatsalauta?

Olen ihan aloittelija näissä hommissa, joten pääsisikö näillä suht hyvään alkuun? :rolleyes:

Elikkä olen ajatellut hommata kotiin tuollaisen monikäyttöisen kuntolaitteen, jolla pystyy treenaamaan kehoa monipuolisesti -> http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10006&compartmentId=10045&categoryId=38659

Lisäksi kotoa löytyy jo 2 kpl 10kg käsipainoja.

Joten saisiko näillä kuinka hyvin kasvatettua lihasmassaa? Lisäksi teen tietysti vatsalihaksia ja olisiko niitä varten myös hyvä hommata jonkinlainen vino/kaareva vatsalauta?

Olen ihan aloittelija näissä hommissa, joten pääsisikö näillä suht hyvään alkuun? :rolleyes:

Minä suosittelisin heti kärkeen ehdottomasti että unohat tuommoset mediaseksikkäät laitokset ja investoit
1. Kunnon leuanvetotankoon
2. Compact voimarenkaisiin
3. Jumppapalloon
ja (jos rahaa jää kauhean paljon yli)
4. 16-24kg kahvakuulaan riippuen sun kunnosta.

Näillä vermeillä saat treenattua ittes 1000x parempaan kuntoon vähemmässä ajassa kuin tuommosella mutanttiliikeratarajoitteisella monitoimiromulla.

Älä usko näihin ihmehärpätyksiin. Vapaat painot ovat AINA parempi vaihtoehto. Itsekkin ostin 50kg rautaa hintaan 75€ (Tarjous siilinjärven kesportilla) Ja se nyt riittää paitsi mavessa. Pitää kai ostaa lisää rautaa tai mennä kuntosalille jossa sitä rautaa riittää vaikka lampaille syöttää.

Eli suosittelisin että ostat:

- Tangon ja raudat (EHDOTTOMASTI)
- Leuanvetotangon
- Kyykkytelineen
- Penkin, jonka voi säätää vinopenkiksi

Itelläni ei kylläkään ole kuin tanko, raudat ja leuanvetotanko. Suosittelen että jos massaa hankit, niin säädettävät käsipainot levytankosarjan mukana olisivat kivat, itse en käytä mihinkään kun reenaan ns. raskailla perusliikkeillä. Kyykkytelineen suosittelen ostamaan. Ei ole ihan pakko mutta etukyykkyyn ja takakyykkyyn erittäin pienillä painoilla kyllästyy, kun raudathan pitää nostella taakse/eteen ja kaiken lisäksi poiskin. Penkki ei ole pakollinen, itekkin teen maassa sottupenana (Varmistajan tarvihtee, muuten ei saa rautoja rinnalle, jollei tee pitkiä sarjoja.)

Salille vaan, noi laitteet jää vaan kotia pölyä kerään. Oon hieman pessimisti luonteeltani ja en kyl usko et tommosel saat paljo lihaksii kerättyä. Tietysti jos oot joku 10-15wee jamppa nii eikai tosta haittaakaan oo :) mut niinku sanoin nii salille vaan rohkeesti...

Vempeleillekin on käyttöö...

Mulla on talon kellarissa 100 neliön kokoinen kuntosali. Maksulliselle salille en viitti mennä, koska mulla on oikeastaan parempi sali kotona. Mulle sopivampi. Ja pelkkiin matkoihin maksullisille salille menisi tunti. Lisäksi olen yh. Kun saan lapset nukkumaan, itkuhälyttimen kaa lähetään treenaan.

On mullakin siellä yksi ihmehärveli. En kuitenkaan ymmärrä, miksi joku lähtökohtaisesti on moista vempelettä vastaan?

Siinä on hyvä tehdä dippiä ja leauvetoa. Perusliikkeitä (halutessa avustetusti härvelin avulla). Lisäksi on talja. Siinä teen ylätaljaa kapeella otteella ja sitten alataljaa selälle. Perusjuttuna on kuitenkin kulmasoutu ja mave, joten perusliikkeissä mennään.

Olen kyllä sitä mieltä myös, että vapaat painot ja tangot on itellekin toimiva lähtökohta. Mutta rintakonetta tarvin olkapääongelmien vuoksi. Jostain syystä sillä olkapää ei kipeydy.

Ja vehkeet ei pölyty siellä kellarissa. Esim. tavoite kasvattaa olkavarren paksuutta on toteutunut loistavasti, on tullut 1 cm per kuukausi vauhtia lissää kokoa. Ja natuna...

Esim. jaloille kyykky on must, mutta hiton hyvä on, että mun kotisalilla on myös kaksi jalkaprässiä ja lisäksi hack-kyykkykone.

Kyllä näillä vehkeillä pystyy treenaan ja kovaa...

Jotenkin tuntuu että toi 70 kg painopakka käy kovin kevyeksi kovin nopeasti, joten turhaa rahan menoa IMO....

Alkuun varmasti pääset, mutta paljon parempaan rahasi laitat jos kulutat tuon reilut 300 euroa levytankoon ja painoihin. Kahvakuulaankin jäisi rahaa ja leuanvetotankoja saa puoli-ilmaiseksi. Kotonakin saa hyvät treenit aikaiseksi ja täältäkin löytyy apuja niihin kotiohjelmiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom