Söisitkö sinisen vai punaisen pillerin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sininen tänne! Kyllä neljännesvuosisadan kuluessa on nähnyt ihan riittävästi todellista elämää. Nuorena ideologistina valitsin punaisen pillerin tien ja nyt kaduttaa. Olis pitänyt valita ammatti jossa valmistuu nopeasti ja tienaa hyvin, eikä sivistää itseään liikaa. Mitä enemmän saan tietoa, sitä paremmin tajuan oman mitättömyyteni suurten asioiden edessä. Joten ihan sama vaikka otankin sen sinisen.

Sininen tänne! Kyllä neljännesvuosisadan kuluessa on nähnyt ihan riittävästi todellista elämää. Nuorena ideologistina valitsin punaisen pillerin tien ja nyt kaduttaa. Olis pitänyt valita ammatti jossa valmistuu nopeasti ja tienaa hyvin, eikä sivistää itseään liikaa. Mitä enemmän saan tietoa, sitä paremmin tajuan oman mitättömyyteni suurten asioiden edessä. Joten ihan sama vaikka otankin sen sinisen.

Kato nyt ees tää ja kato loppuun
http://www.youtube.com/watch?v=NpFu_bYkomc

Lisätään tähän vielä se että tulee joku vähintäänki epäilyttävä heebo tarjoileen nappeja keskellä yötä ku mudaan koneella, ja sanoo että syö toi ni voit jatkaa normielämää, syö toinen ni hajoat aamuihis ku tajuat että oikeasti ollaan kaikki purkeissa eläviä makkaroita joilla ei ole muuta tehtävää kuin kaataa järjestelmä.

Uskoisinkohan? :D

"Ennemmin eläisin paskassa todellisuudessa kuin kuvitellussa maailmassa." mutta kun et todellakaan tiedä eroa? :P

Pitää tulla tarjoamaan nappeja ja kuulostaa vakuuttavalta.

edit: Oon sen verran rautalankamallin kannattaja, etten hilipatipippan filosofointiin viitsi alkaa. Jos puu kaatuu mettässä eikä oo ketään kuulemassa, niin kuuluuko siitä ääni. Siis daa, samat värähtelyt sieltä tulee ku muutenkin.

OFFTOPIC:

Miks ihmeessä aina kuulen tuon esimerkin/"argumentin" filosofiaa karsastavan ihmisen suusta? Valehtelematta varmaan 10. kerta :D Filosofia kattaa "hieman" enemmän :jahas:

OFFTOPIC:

Miks ihmeessä aina kuulen tuon esimerkin/"argumentin" filosofiaa karsastavan ihmisen suusta? Valehtelematta varmaan 10. kerta :D Filosofia kattaa "hieman" enemmän :jahas:

jeps tämä on hyvä kysymys, olen sitä itsekkin välillä ihmetellyt että miksi tätä samaa kysymystä viljellään joka paikassa. Porukka ei jaksa ajatella? Ja sen takia heitetään joku väsyny vastaus sen enempää ajattelematta edes kysymystä. Se taitaa olla tulevaisuudessa/nyt se tekijä joka jaottelee ihmiset eri yhteiskuntaluokkiin. Eli ne jotka ajattelee ja ne joita ei kiinnosta/jaksa ajatella mitään, kunhan töllöttimestä tulee jotain roskaa ajankuluksi...

jeps tämä on hyvä kysymys, olen sitä itsekkin välillä ihmetellyt että miksi tätä samaa kysymystä viljellään joka paikassa. Porukka ei jaksa ajatella? Ja sen takia heitetään joku väsyny vastaus sen enempää ajattelematta edes kysymystä. Se taitaa olla tulevaisuudessa/nyt se tekijä joka jaottelee ihmiset eri yhteiskuntaluokkiin. Eli ne jotka ajattelee ja ne joita ei kiinnosta/jaksa ajatella mitään, kunhan töllöttimestä tulee jotain roskaa ajankuluksi...

Pelkään samaa. Perkele

Mulle on tainnut käydä niin, että olen syöny punaisen, mutta jääny ite sinne tankkiin lillumaan ja katteleen lasin läpi kaikkea paskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom