Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joudun jonkin verran napsimaan buranaa tässä lähiaikoina, olen saanut käsityksen että tulehduskipulääkkeet vaikuttaa palautumiseen, kysyisinkin jos joku osaa selittää,miten ja miksi ne vaikuttaa.
Vai onko tämä vain mutua joka jäänyt alitajuntaan.
vähän eri asia, mutta itse oon alkanut alunperin käymään kuntosalilla nimenomaan niskakipujen vuoksi, siis kuntoutustarkoituksessa. aluksi joka treeni sai aikaan päänsäryn ja niskasäryn, lääkäri käski vaan ottaa buranaa ja jatkaa käymistä. eipä kauaa mennyt kun kroppa tottui ja säryt loppuivat. mutta tosiaan ekat pari kuukautta treenasin särkylääkkeiden avulla. tietysti kyse oli aluksi kitkuttelusta aivan pienillä painoilla, mutta siitä se lähti ja niska saatiin kuntoon
Tulehduskipulääkkeitä, kuten esim burana, voidaan käsittääkseni käyttää kuuriluontoisesti hoitamaan jotain paikallista tulehdusta. Lääkärin määräyksellä nämä tietysti kannattaa tehdä, eikä itse alkaa säätämään.Miksi kuuriluonteisesti pitäisi syödä särkylääkkeitä? Lääkäri varmaan on oikea osoite, jos on jatkuvaa kipua.
Jatkan off topiccia hiukan..Miten jumissa sulla oli niskat kun aloittelit treenausta? Mulla parhaillaan muutaman vuoden treenitauon jälkeen niskat aivan paskana ja kaikki lekurit ja hierojat on melkeinpä enemmänkin kehottaneet välttämään punttitreeniä ennen kuin akuutti vaihe laukeaa..En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, jos rasittaa lihaksia-->menee jumiin, jos vain makoilee-->menee vielä enemmän jumiin. Eilen alotin Ibumaxin kuuriluontoisesti, samahan tuo on kokeilla kun muutenkin joutunu taas viime aikoina niitä napsimaan pääsärkyyn lähes päivittäin. Pitää nyt kattoa jos nuo lääkkeet + lenkkeily + ensi viikolla alkava loma helpottaisi tilannetta..jos ei niin OMT:lle, hierojalle tai lekurille taas kerran, mars.
No ei ibumax mitään auta jumittaviin lihaksiin, jos on kipeä siitä johtuen niin siihen auttaa, mutta turha toivoa että lihasjumi laukeaisi jollain buranalla. Miten olisi vaikka joku niskan alueen liikettä edistävä jumppa?
No ei ibumax mitään auta jumittaviin lihaksiin, jos on kipeä siitä johtuen niin siihen auttaa, mutta turha toivoa että lihasjumi laukeaisi jollain buranalla. Miten olisi vaikka joku niskan alueen liikettä edistävä jumppa?
Miksi parasetamolia kuurina? Aika erikoista, se ei ole tulehduskipulääke ja tavallisesti on vain tarvittavana. Tuskin hikoiluttaa, johtunee ihan muusta.
Leikkauksen jälkihoitona. Burana on "päälääke".
Miksi parasetamolia kuurina? Aika erikoista, se ei ole tulehduskipulääke ja tavallisesti on vain tarvittavana. Tuskin hikoiluttaa, johtunee ihan muusta..
Leikkauksen jälkihoitona. Burana on "päälääke".
Täh? Mä ainakin ymmärsin niin, että Burana on se varsinainen tulehduskipulääke, jota otetaan leikkauksen jälkeen tulehduksen välttämiseksi. Sitten lisäksi parasetamolia kivun hoitoon. Mikäs tässä on ihmeellistä?Osaatko lukea? :hyvä: Burana ei sisällä parasetamolia. Ja mikä ihmeen päälääke Burana on ja missä leikkauksessa?