Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Futuurit ennustaa hintaa 56 snt/kwh...Melkoisia mustia pilviä taivaalla juu. Laittaako Norja rajoitusta sähkön viennille? Riittääkö suomessa hake ja turve? Jossakin ollut juttua että kesällä korkea sähkönhinta on tehnyt sitä että talven polttoainekasoja on ajettu sähköksi, toivottavasti riittää tavara.
OL3 jos kärsii vielä ongelmista ja täysi tuotanto viivästyy, mitä jos tulee vikaantumista muihin ydinvoimaloihin...Voi naapuri hakkeroida tai muutoin sabotoida.
Kesällä jo näin korkeat hinnat mitähän ne tulee talvella olemaan?
Se lumi täytyy myös muistaa lapioida pois, ennen kuin sulaa sokeliinLokakuun alussa menee määräaikainen umpeen. Nykyinen sähkönmyyjä tarjosi 28,70c/kwh hintaa 12kk ja tartuin siihen.
Käyttösähköä on tullut nyt seurattua ja kiinnitetty huomiota kulutustottumuksiin. Noin 20% vähemmän menee sähköä ku viime vuonna vastaavaan aikaan. Lämmitys on ilpillä, sen kun laittaa tulille ja huonelämpö asteen pari vähemmän ku viime talvena niin siinä on meidän säästötalkoot.
No mietin kans jos lapioisi tuonne päätyseinän sokkelia vasten lunta talven yli, vähän kakspiippunen juttu
Nyt taitaa ainoat sopimukset olla tyyliin 3kk hinnan tarkastus välillä, eli nousee varmasti. Itse en kesällä ottanut 15c/kwh sopparia ja nyt vituttaa... lokakuussa päättyy nykyinen. Osa sähkönmyyjistä on vissiin jo nostanut myös määräaikaistenkin hintoja? Liekö sopimuksissa jokin kohta, joka antaa oikeuden muuttaa tässä tilanteessa?Itsellä loppuu määräaikainen soppari 31.12.2022. Tässä oon nyt miettinyt pitäiskö uusia se jo nyt vai odottaa talvea ja katsoa mikä tilanne on silloin... Nyt saisin saman määräaikaisen sopparin hintaan 28,92 c/kWh.
Helppohan se on sanoa kun rivarissa asuu saati kerrostalossa.Itse en tule millään tapaa tekemään muutoksia omassa sähkön käytössäni rivarissa, nautin elämästä kuten tähän asti. Ainoa mikä tähän voi vaikuttaa, jos ne sähköt oikeasti pistetään poikki aina hetkellisesti. Laskut maksan mukisematta.