Deleted member 108056
Tuli tossa mieleen kun mulla kuten sanottu, on matkat melko lyhyitä kaikki ja pärjään sähköllä suurimman osan ajosta, siis 100% sähköllä melkein kaikki päivät. No miten nää autojen polttomoottorit sitten tykkää tosta tilasta, jossa ne ei koskaan käy ja onko hybridit vaan iso vedätys. Eli on pakko käyttää säännöllisesti polttomoottoria, ettei se hajoa sitten kun se käyntiin lähtee esim talvella satunnaisesti. Ja ajellaan siis ihan rauhassa ettei kylmää moottoria yhtäkkiä revitetä täysiä. Mun olis pitänyt ostaa kokonaan sähköinen peli. Mun kokonaisrange on jumittunut samaan kohtaan moneksi päivää jo eikä se polttis tee yhtään mitään.
Mutta sitten taas ajattelen, että onko toi pelottelu vaan ihmisten juttuja, jotka eivät käytä tervettä maalaisjärkeä. Jos me otetaan normaali bensa-auto ja ajetaan sillä kerran kolmessa viikossa 20km lenkki, niin mä väittäisin, että se moottori on helvetisti paremmassa kunnossa 5 vuoden päästä kun toisen auton moottori, jota on ajettu joka päivä 20km.
Vaihdat i4 M50:seen niin saat 500 heppaa, nelivedon sekä pääset eroon polttomootorista?