sääriluussa rasitusmurtuma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sharona
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos sinulla on joskus ollut tai on tällä hetkellä, kerro minulle miten selvisit siitä kun ei voi hölkätä, stepata stepperillä/crosstrainerilla tai yleensäkkään tehdä mitään aerobista kun polkea hitaasti kuntopyörää ILMAN VASTUSTA ja käydä uimassa varovaisesti. Plus tietty ettei voi salilla treenata jalkoja kunnolla. Yläkropan treeniä teen mutta hulluuden rajoilla ollaan..tätä ei kestä.
Ja kun se hiton kipu vihloo polveen..(ensin sitä luultiinkin polvivammaksi ennen kun vihdoin ja viimein menin magneettikuvaan...)..vieläkin..ei tunnu parantuvan.. :itku:

Mulla tuli armeijassa sama vamma. Kannattaa parannella se kunnolla, sitten fysioterapiaan ja hoitamaan kuntoon jalka/jalat. Valtio maksaa jos se on tullut armeijassa. Itselläni jäi pysyvä vamma, kipeytyy jalka aina kun juoksee vähänkin kovemmalla alustalla. Nurmikko taitaa olla ainut jossa ei tule kipua kun juoksentelee.

Mulla oli rasitusvammat kummassaki polvissa kun olin nuori, jeesas kun hiero Ice-Poweria niihin patteihin ennenku lähti riehuu, pysty sit ihan normaalisti treenailee. Kannattaa ainaki koittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom