Ryan Kennellyn penkki 487kg

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tulihan se sieltä... ensimmäistä tunkkiviestiä odotellessa...

Hoho, kohta ne jo nostelee 500kg. Tulispa raw-kisat joskus muotiin...

Zone-sarja -42%
Nyt oli hyvännäköstä! ihan puhdassuoritus, odotettiin jopa hiukan ennen kuin sanottiin rack! Todella kova suoritus, samalla tyylillä 500kg rikki! Miettikääpä kaikki paljonko tuollainen määrä malmia painaa käsillä, pientäkään raudan pelkoa ei saa ilmetä :O.

aivan käsittämätön rauta, mutta kyllä tuo alkaa olemaan jo jollakin lailla typerää kun äijä nostaa penkistä enemmän ku kukaan vetää maasta ja mikä "pahinta" kohta penkiltä tulee enemmän ku kyykystä räteillä :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aivan käsittämätön rauta, mutta kyllä tuo alkaa olemaan jo jollakin lailla typerää kun äijä nostaa penkistä enemmän ku kukaan vetää maasta ja mikä "pahinta" kohta penkiltä tulee enemmän ku kyykystä räteillä :wtf:

Mites se tuloskehitys typerää on!!? Se on vain seurausta sille, että on opittu reenaamaan niin että tulokset nousee. Kumit ja kerjut yms. ovat nostaneet paitanostojen rautoja parissa vuodessa 100kg..

Ja tuskin tullaan näkemään sitä päivää että penkataan paidalla enemmän kun kyykyssä räteillä, tuloskehitys on kyykyssäkin niin huimaa.

Nyt sitten ihan vain, että ymmärrän: voiko todellakin paidasta saada tuolla tasolla yli 150kg:n edun? Minusta näytti, että paita päällä kädet olivat koko ajan lähes 90 asteen kulmassa eteenpäin työntyneinä vartaloon nähden. Onhan se hurjaa, oli päällä mitä tahansa, että lähes 500kg on käsillä, mutta...

Ja olen kuullut herralta joka oli itse arnold classicissa -07 vuonna nostamassa, kun kennelly lämmitteli niin viimeinen lämppäri rawina oli 2x290, ja olivat kuulemma keposia nostoja. että eiköhän siinä ole myös tämän hetken kovin raw-punnertajakin.

Löytyyköhän sitä RAW 2x290 videoa mistään..

En tiedä, ei ainakaan youtubessa ole. saattanut joku paikanpäällä kuvatakin sen 2x290. Mutta itse en kyllä epäile yhtään, etteikö olisi tuota rautaa ottanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom