Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spoonie_Luv sanoi:Lapsettomana perheenisänä minua risoo ihan vitusti, kun joku kolmevuotias paskiainen huutaa supermarketissa kuin hinaaja.
Ozwald sanoi:Ei tässä ole mitään epäselvää, ja aion varmasti toimia samalla tapaa kuin isänikin, ja turha kenenkään kuvitella, että tekisin sen kostaakseni. Ei, tämä on kasvatusta.
Pistää miettimää kaksi kertaa useammin kuin joku saatanan selittely mikä menee suoraa samoten toisesta korvasta ulos.
Tomin kanssa samaa mieltä. Olen itsekin saanut nahkaremmistä pienempänä. Tietysti se oli äärikeino, mutta suurii pelotevaikutus sillä oli. Tukkapöllyäkin sain, mutta sekin oli harvinaista. Ja en ole katkera isälleni tai kellekkään siitä, että aikoinaan kasvatettiin tiukalla kurilla. Päinvastoin, olen todella tyytyväinen, että asetettiin selvät rajat ja jos rajoja rikko, siitä sai rangaistuksen.Tomi sanoi:Tosin omalla kohdalla ruumiillinen rangaistus rajoittui lähinnä tukkapöllyihin. Remmistä taisin saada kerran tai kaksi, mutta siinäkin itketti eniten se jännitysmomentti,
Dragon sanoi:Samaa mieltä muilta osin paitsi tuon huutamisen osalta. Pari tuttua ei sitten muuta teekkään kuin huutaa lapsilleen. Muksut turtuvat huutamiseen, josta seurauksena pitää huutaa aina vaan kovempaa ja kovempaa. Vuosi tätä ja huutajalta on lähtenyt ääni, vaimolta hermot ja kakaroilta kuulo.
protsku sanoi:Jos kaikki kasvatus tapahtuu tukkapöllyä käyttämällä niin sitten aikuinen on kusessa. Mitä tehdään siinä vaiheessa kun kauhukakarasta on kasvanut 17-vuotias nuorukainen joka painaa 85 kiloa ja nostaa penkistä 100 kiloa? Minusta puhuminen on aina se ensimmäinen keino mutta jos mikään muu ei auta niin sitten aikuisen on pakko miettiä jotain muita keinoja. Ei se tietysti helppoa ole.
Itseasiassa se rakastaa isäntäänsä enemmän, koska sen ei tarvi miettiä pienessä päässään suuria kysymyksiä kuten "kellä tässä laumassa on valta?" tai "missä menee rajat?"