Ruuat joista et tykkää

-Maksalaatikko
-Pinaattikeitto
-Säilykekurpitsa

:urjo:

E. Myöskin kypsennetty munakoiso sellaisenaan on oikeasti suorastaan pahaa ja tuntuu suussa iljettävältä. Voimakkaasti maustettuna ja muun ruuan seassa se on kuitenkin ok.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mullakin tulee ekana mieleen pinaattikeitto. :D Joskus ala-asteella muistan istuneeni luokkakaverini kanssa ruokalassa ruokailun jälkeisen oppitunninkin ajan, kun ei keitos vaan uponnut. Meillä oli periaatteena, että ruokaa ei jätetä lautaselle. Tässä kyseisessä tapauksessa saatiin tosin vapautus. Jossain vaiheessa en pystynyt menemään edes ruokalaan, jos oli pinaattikeittoa tarjolla. Nykyään menee alas, jos ei muita vaihtoehtoja löydy, mutta eipä se hyvää ole vieläkään.

Muista sapuskoista sen verran, että mistä tahansa melkein taitaa saada järkyttävän makusta, jos on "oikea" kokki asialla. Mutta eipä tule ainakaan heti mieleen muita ruokia, mitkä ei maistuisi, jos ovat vaan hyvin valmistettu.

Kyllä mullakin tulee ekana mieleen pinaattikeitto. :D Joskus ala-asteella muistan istuneeni luokkakaverini kanssa ruokalassa ruokailun jälkeisen oppitunninkin ajan, kun ei keitos vaan uponnut. Meillä oli periaatteena, että ruokaa ei jätetä lautaselle. Tässä kyseisessä tapauksessa saatiin tosin vapautus. Jossain vaiheessa en pystynyt menemään edes ruokalaan, jos oli pinaattikeittoa tarjolla. Nykyään menee alas, jos ei muita vaihtoehtoja löydy, mutta eipä se hyvää ole vieläkään.
Mulla on kans koulusta sellainen tarina, kun ala-aste ajoilla ei vielä oikein koulun jauhelihakeitto maistunut ja jotain siinä sitten kaverilleni pelleilin ruualla, niin meidän opettaja tuli selän takaa, otti mua olkapäästä kiinni ja tokaisi aika vihaisesti, että "Sulla on kuule 5 sekuntia aikaa lapata se keitto nyt naamaan siitä". Silloin meinas tulla kiire. :)

Olen Oulusta kotoisin, joten varmasti ainakin kaikki sieltä päin tietävät oululaisen perinneruuan rössypotut. Hyi saatana mitä kuraa! :urjo: Ylivoimaisesti paskinta ruokaa mitä olen ikinä suuhuni laittanut. Myöskään verilättyjä ei kyllä voi sietää.

Suoraan grillistä ostetut kanankoivet, siis hyi helvetti. Pehmeitä sinkoilevia jänteitä irtolee ku vetää ne osat erilleen, sit grillaantunu NAHKA. :yrjo:

E. Myöskin kypsennetty munakoiso sellaisenaan on oikeasti suorastaan pahaa ja tuntuu suussa iljettävältä. Voimakkaasti maustettuna ja muun ruuan seassa se on kuitenkin ok.
Onhan syömäsi munakoiso "itketetty"? Eli siivutettu ja suolaa paljon päälle, näin kitkerä maku saadaan pois. Ihme homma, jos ei grillissä wokattuna maistuis :)

Itse syön nykyään lähes kaikkea. Viimesin tuttavuus on oliivit. Ennen en syönyt lainkaan, maks yks että saa makuaistia kehitettyä. Kävin hetki sitten kreikassa ja siellähän niitä tungetaan joka paikkaan tunnetusti. No tuli varmaan syötyä reilut sata oliivia reissun aikana, eli nyt uppoo ;)

-oliivit
-homejuustot
-pinaattikeitto
-etanoita tai simpukoita en ole maistanut, mutta ennakkoluulot on kovat :D mustekalaa kuulemma abiristeilyllä söin, mutta en kyllä muista :D

Kamalimmat kokemukset ruoasta on kyllä inttiajoilta, kun vuoden miehenä osui kaksi muutaman viikon jaksoa, jonka aikana mentiin spadejen tekemällä ruoalla. Eipä tainnut niihin saapumiseriin sattua yhtään ruoanlaittotaitoista...

Oliiveja on oo pystyny syömään ikinä. Joskus eskarissa kaverin kanssa syötiin ja sitten molemmat vaa, että mikäs tää musta mollukka on. No sehän oli oliivi. Molemmat sitten rupee mussuttamaan oliivia, ja hirveän pahaahan se oli, kaverin mielestä niin pahaa, että oksenti pöydälle :D Siihen on jääny mun oliivinsyönti...

Maksalaatikon syöminen on myös aivan mahdoton juttu.. Koulussa ei voinu mennä edes ruokalaan, jos oli maksalootapäivä. Se haju oli aivan helvetin paha...

Et sä sitten voi sanoa, ettet tykkää siitä, koska et tiedä miltä se maistuu.

Juu siis sen verran tarkennan että välillä olen pieniä paloja kalaa syönyt, mutten haarukallista enempää kerralla. Kalojen hajut ovat jo sen verran vastenmielisiä ettei sen puolestakaan tee mieli syödä yhtään.

Veriletut, oliivit, mämmi. Perus settiä...

Maksalaatikko on ainakin sellainen minkä kierrän kaukaa, ja tietynlaiset lihat, esim. Jos näen että jossain lihanpalassa on vähänkin läskiä tai jänteitä tulee automaattisesti oksennusrefleksi, jännä sinänsä, pekonia kuitenkin syön päivittäin :rolleyes:

Olen aikalailla kaikkiruokainen, monien pakkislaisten inhokit (mm. pinaatti- ja kaaliruuat) ovat suurta herkkuani. Jos nyt joku pitää sanoa, niin joku imelä maksalaatikko ei ole ikinä vedonnut meikäläiseen, vaikka kyllä sitäkin syö paremman puutteessa.

Maksalaatikko on ainakin sellainen minkä kierrän kaukaa, ja tietynlaiset lihat, esim. Jos näen että jossain lihanpalassa on vähänkin läskiä tai jänteitä tulee automaattisesti oksennusrefleksi, jännä sinänsä, pekonia kuitenkin syön päivittäin :rolleyes:

Mulla ihan sama juttu!

Kaikki helvetin wokki safkat ja kiinalaiset ruuat. Tungen ne mielummin vaikka perseeseen kun niitä söisin!

Lupaatko jos tarjoan kiinalaista seisovastapöydästä? Aika goatse olet jos kykenet.

Asiaan: Veriletut, maksalaatikko, tappaiskeitto, maksamakkara, silli ja pässin kivekset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom