Ruuat joista et tykkää

HEh täällä oikeastaan ihmiset kertoilevat kuinka nirsoja ja lellittyjä ovat, itsellä ei ole mitään muuta mikä todella on vaikea syödä kuin raaka ja kylmä simpukka, mustekala ja muut limaiset nilviäiset, kypsinä nekin menevät helposti.

Jos joskus tulee vielä todellinen pula-aika, porukka syö ihan mitä tahansa, aikuinen ihminen joka narisee jostain rusinoista pullassa tai sipulista ruuassa on todellakin ääliö.

Niin ja jos pula-aikana mä en digaa ajaa vanhaa nissanii vaan haluisin uuden karheen bmw:n niin mä oon ääliö. Ei tässä threadissa kysytty mitä ei saa menemään alas millään vaan mistä ruoista ei tykkää. Jos mä en tykkää nissanista niin tekeekö se minusta ääliön?

e: ja jos se pula-aika tulee eikä ole muita autoja joihin varaa niin kyllä, ajan mielummin nissanilla kun kävelen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt yhtään ruokaa/ruoka-ainetta josta en tykkäisi :D Okei, ihan kaikkea en tietenkään ole maistanut (etanoita, heinasirkkoja tms.), mutta kaikki muu menee. Tietty jotkin ruuat on herkumpia kuin toiset, mutta mikään ei varsinaisesti ole pahaa.

Niin tulikin mieleeni. Kaikki tulinen ruoka. Miksi tehdä muuten hyvä pöperö syömäkelvottomaksi tai muuten vittumaiseksi syödä? Vähän kun tekis mukavat kengät muuten mut laittais pohjallisen tilalle karheeta santapaperia :rolleyes:

Niin tulikin mieleeni. Kaikki tulinen ruoka. Miksi tehdä muuten hyvä pöperö syömäkelvottomaksi tai muuten vittumaiseksi syödä? Vähän kun tekis mukavat kengät muuten mut laittais pohjallisen tilalle karheeta santapaperia :rolleyes:

Ite käytän niin paljon eri chilejä, että ruoka jossa ei ole minkäänlaista tulisuutta ei maistu oikeastaan miltään. Siinä syy.

e: chilejen tehtävä ei ole tehdä ruoasta tarkoituksellisesta vain tulista, vaan antaa makua ruokaan. Jos olet syönyt niitä kovin vähän et maista makua, koska se maistuu suussasi niin tuliselta.

Ite käytän niin paljon eri chilejä, että ruoka jossa ei ole minkäänlaista tulisuutta ei maistu oikeastaan miltään. Siinä syy.

e: chilejen tehtävä ei ole tehdä ruoasta tarkoituksellisesta vain tulista, vaan antaa makua ruokaan. Jos olet syönyt niitä kovin vähän et maista makua, koska se maistuu suussasi niin tuliselta.

Mä tykkään kans kovasti tulisesta ruuasta, valitettavasti mun maha ei ole samoilla linjoilla...

Mutta mauton ruoka on kyllä pahaa, tai tuntuu lähinnä turhalta mössöltä mitä vetää. Onneksi voi aina laittaa edes Tabascoa ruokaan.

ihan kaikkea en tietenkään ole maistanut (etanoita, heinasirkkoja tms.)
Heinäsirkat on muuten hemmetin hyviä. Thaimaassa maistelin friteerattuja maustettuja heinäsirkkoja, eikä niistä ole kyllä muuta pahaa sanottavaa, kuin että jalat jää välillä hampaiden väliin. Maku on kyllä oikeasti todella hyvä ja rakenne mukavan rapea. Ei kertakaikkiaan mitään inhottavaa, jos osaa olla välittämättä siitä mitä on syömässä. Menisi ihan kivasti leffasnacksinä.

Eihän siitä tule syömäkelvotonta ja se polte on vain ihanaa! :D

Juu. Eikös se polte vapauta jotain endorfiineja (ainakin osalla) jotka just saa ton ihanan fiiliksen?

Paskaa sanon minä. Mausteita saa olla muttei sinne mitään vitun tulta tarvi laittaa.

HEh täällä oikeastaan ihmiset kertoilevat kuinka nirsoja ja lellittyjä ovat, itsellä ei ole mitään muuta mikä todella on vaikea syödä kuin raaka ja kylmä simpukka, mustekala ja muut limaiset nilviäiset, kypsinä nekin menevät helposti.

Jos joskus tulee vielä todellinen pula-aika, porukka syö ihan mitä tahansa, aikuinen ihminen joka narisee jostain rusinoista pullassa tai sipulista ruuassa on todellakin ääliö.

Vitsi mikä neiti: "Mun on niin vaikeaa syödä raakaa ja kylmää simpukkaa tai mustekalaa." Sitten pula-aikana et varmaan kitise, perkele!

Ennen en tykännyt maksasta(enemmänkin maksapihvistä, -laatikko uponnu aina), mutta menin sitten kerran hetken mielijohteesta tilaamaan maksapihvin ravintolassa ja ai perskeles kun olikin hyvää. KOSKA se oli oikein tehty. Suosittelisin muillekin maistamaan ns. "pahoja" ruokia oikeasti hyvien kokkien tekeminä.
Muita ruokia nyt ei olekaan, kaikki uppoaa :D

Chileihin vielä, niin en itekään niistä välitä. Mitä järkeä laittaa ruokaan tulisuutta peittämään niitä muita makuja? ei ymmärrä.

Vitsi mikä neiti: "Mun on niin vaikeaa syödä raakaa ja kylmää simpukkaa tai mustekalaa." Sitten pula-aikana et varmaan kitise, perkele!

jos suomeen tulee huomattava pula-aika, tuskin täällä tarjoiltaisiin kylmää simpukkaa tai mustekalaa :D

/offtopic...

ontopic:Kaalilaatikko ei mene alas.Joskus oon pelänny kaalikeittoa, mutta kun maistoin niin aloin tykkäämään :D En tosin ole kauaan aikaan syönyt sitä...

Mä tykkään ihan kaikesta muusta ruuasta, paitsi veriletuista ja puurosta.

Borsch-keittoa en kyllä pistä suuhuni vaikka maksettaisiin. Italiansalaatti etoo jollain tavalla edelleen. Molemmissa tapauksissa syy on päiväkodin, joissa noita piti laittaa suuhunsa.
Kyllä muute maistu borssikeitto ihan hyvin parin päivän bussissa istumisen ja kostean illan jälkeen. Oli tuo borssikeitto oikeastaan ainoa ruoka venäjällä mikä sattui olemaan syötävää vrt. muihin ruokiin siellä. Tuli mm. maistettua jotain broileria mikä oli täynnä jänteitä ja ties mitä paskaa, onnistuin lopulta erottelemaan pienen palan oikeaa lihaa ja olen aika varma että se oli pahinta lihaa mitä olen koskaan maistanut. :(

Maksa, missä vaan muodossa. Kaali-, lanttu-, peruna-, porkkanalaatikko, hyi *****! Ei kuitenkaan mitään verrattuna mihin vaan lihaan, jossa on jänteitä/rustoja. Ei vaan pysty sellasta syömään sitten millään. Samaisesta syystä ryynimakkaraa EN syö. Jotain vielä listatakseni silli, likööri/punssimakeiset ja -leivokset. Leipä, jossa kuminaa... Seitikala, pinaattikeitto, VERIMAKKARA, jännelihapullat, monet kasvisruuat, lihahyytelö, riistaruuat, perunamuussi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom