Ruuat joista et tykkää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lihahyytelö, perunamuussi...
Lihahyytelössä sua todennäköisesti etoo jokin muu, kuin maku? Sehän on nimittäin ihan järjettömän hyvää ja vaikea uskoa, että kukaan, joka muuten lihasta tykkää, ei tykkää sen mausta. Ja perunamuusia on kahdenlaista: perunamuusia ja kamalaa tapettiliisteriä. Paljon on tekijästä kiinni miten hyvää tai huonoa saa.

Onko kellään muuten kokemusta totuttautumisesta pahoihin ruokiin? Vaimolla esimerkiksi on tosi paha sipulikammo. Se on pienestä asti pakotettu kotona syömään sipulia jatkuvasti, ja nyt se ei pistä sitä suuhunsa millään. Ongelma on varmaan enemmänkin juuri henkistä tasoa, vaikka kyllä siinä varmasti maku ja rakennekin tökkii. Olisi silti kiva, jos sen saisi sipuliin totutettua, koska sipuliton ruokavalio oikeasti rajoittaa tosi pahasti kokkailua ja hankaloittaa kyllä elämääkin. Kyseessä kun on niin perusraaka-aine, että sen välttely on välillä hankalaa.

SUOLAKURKUT ON planeetan ällöttävin aine, kaupassa nousee yrjö kurkkuun kun haistaakin suolakurkun. mä vihaan suolakurkkua
meren elävistä ainostaa suomalaiset perinteiset kalat uppoaa ilman valituksia,
siskonmakkara keitto a.ka terska-keitto kuuluu viha ryhmään.
ja kaikki liha missä on rustoa / läskiä, välitön ykä refleksi alkaa jos alan pureskeleen esim rustoa.

on niitä inhokki ruokia vaikka kuinka mutta tuossa on ne jotka tuli mieleen.

Suolakurkut on kyllä täyttä kuraa. Ei niitä syö sikakaan vinkumatta.
Mämmiin, silakoihin ja muuhun tällaiseen en myöskään kajoa vapaaehtoisesti. Voimakkaan makuiset kasvikset jäävät myös syömättä.

Mä tykkään noista kaikista teidän inhokeista:hyper:

Mut en oo pienestä pitäen tykännyt karkeista, suklaa ja jäätelö on ainoa mitä voin syödä.
Enempi tykkään suolasista ja maustetuista jopa tulisista kaikenlaisista eksoottisista ruoista ja merenelävät, mäti, etanat ym. on mun herkkua:hyvä:

En hirveästi nirsoile, mutta kukkakaali on kyllä sellainen inhokki, joka saa oksennusrefleksin aiheutettua välittömästi. Lisäksi nakkikastikkeesta on sellaiset yliannostukset lapsuuden ajoilta, etten koske mokomaan moskaan nykyään edes pitkällä tikulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lasagnesta en myöskään välitä, mutta kyllä se alas menee.

1148_1253230725640.jpg

Ite en oo koskaan törmänny pinaattivellin lisäks ruokaan joka ei alas menis, eli varmaan se on ainut ruoka mitä ei pysty syömään.

Parsakaali,varsinkin pakastepussi versiot. Hyi helv:( Dieetillä joutui vetää tuota p**kaa 3kk päivittäin. Olen kyllä sitä mieltä,että aikalailla kaikkea saat menee alas jos on tarpeeksi nälkä:rolleyes: Mutta tuota en nyt hyvin syöneenä-aikakautena mielellään natustele..

En ymmärrä tätä pinaattikeittoa inhokkeina :D

Sehän on ihan loistavaa kun laittaa sekaan aromisuolaa makua antamaan ja kanamunaa pilkottuna päälle nam.

No asiaan.

Ite en niin välitä sillistä enkä raa'asta kalasta. Varmaan myöskään simpukat/etanat ym oudommat ei mee, en oo kyllä koskaan maistanu.
Ei oo sillai inhokki perusruokaa, kaikki menee. Noita edellämainittuja nyt harvemmin edes saa.

Muokataampa ku tuli mieleen mitä en mielellään syö!

Kaupan lihapullat/ym muu paska jossa lihaa ei nimeksikään ja maistuu pelkälle lisäaineelle.

Lisää potaskaa listalle

:urjo:
Lakka (marjat)
Parsa
Parsakaali
Leipäjuusto
Kaalilaatikko
Ja vielä vuohenjuusto

Kalaa söin viimeksi 2-vuotiaana kuulemma. Sen jälkeen en ole syönyt enkä syö
Et sä sitten voi sanoa, ettet tykkää siitä, koska et tiedä miltä se maistuu. Mulla on tapana aina välillä pikkuisen maistaa jotain mistä en suuremmin tykkää, kuten vaikka nyt se kala. Huomaa sitten onko mieli muuttunut. Joskus käy niin, että kun ikää tulee lisää, niin alkaa tykkäämään jostain. Tästä päästäänkin aasinsillalla sellaiseen pikku pikku kertomukseen, kun tilasin pizzan ählämiltä ja kaveri oli mukana. Se halusi maistaa mun pizzaa, mutta oli hyvin epäileväinen, kun ei kuulemma tykkää aurajuustosta yhtään. Maistoi kuitenkin ja totesi, että aurajuusto onkin muuten helvetin hyvää varsinkin tässä pizzassa ja tilasi itse samanlaisen. Siitä lähtien aurajuusto onkin kuulunut sen pizzoihin.

No joo, kalasta en kyllä edelleenkään tykkää, mutta ei tee ollenkaan pahaa joskus maistaa. Jos vaikka joku on savustellut lohta ja sitä tarjoaa, niin kyllähän minä sitä maistan.

Vaikka täälä on lueteltu ruoka-aineita niin oli pakko tulla laittamaan tämä tänne!

http://www.atria.fi/tuotteet/Sivut/Tuote.aspx?tuoteid=2437

Ajattelin että pääsen helpolla ja muutenkin sai -50%...HYI HELVETTI MITÄ PASKAA! Ikinä vielä syönyt noin pahaa valmisruokaa! Kuinka ne edes kehtaa laittaa tuollaista sontaa myyntiin!? Oikeen "Bravuuri" AHAHAHAHAAHAH xD
Mäkin ostin kerran kaupasta jonkun bravuuri-tuotteen. En muista mikä oli, mutta joku ihme juustotäytteinen possuhässäkkä. Oli oiken pakko ihmetellä, että miten näin yksinkertaisesta ruoasta saa näin vitun huonoa. Enkä ole mikään kulinaristi siinä mielessä, etten eineksistä tykkäisi periaatteestakaan, vaan vedän kyllä roiskeläppiä ja muuta hyvällä ruokahalulla. Mutta se bravuuri ei ollut ollenkaan hyvää.

Mäkin ostin kerran kaupasta jonkun bravuuri-tuotteen. En muista mikä oli, mutta joku ihme juustotäytteinen possuhässäkkä. Oli oiken pakko ihmetellä, että miten näin yksinkertaisesta ruoasta saa näin vitun huonoa. Enkä ole mikään kulinaristi siinä mielessä, etten eineksistä tykkäisi periaatteestakaan, vaan vedän kyllä roiskeläppiä ja muuta hyvällä ruokahalulla. Mutta se bravuuri ei ollut ollenkaan hyvää.

Samoin itekki vedän roiskeläppiä sun muuta eines/valmisruoka osastoa ja ihan hyvällä ruokahalulla. Harvoin tulee törmättyä ruokaan jota ei vaan voi syödä kun maistuu niin pahalle, tässä on nyt sellainen sapuska :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom