Ruuat joista et tykkää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maksalaatikko, kesäkeitto, lindströmin pihvit ja yläasteajoilta jäi mieleen maksakastike ja kauheat traumat :urjo: Siinäpä ne tärkeimmät

Voi vittu mitä ämmiä ketju täys :D Mulla on varmaa paska makuaisti kun mennöö kaikki. Ei tuu mieleen varsinaista ruokaa jota en voisi syödä mutta mätitahna on aivan hirveetä. Olin varma että se oli joku juttu vaan lapsena että "hyiii pahaa hyi" mitä tässäki ketjussa näkee mutta ei. Pari vuotta sitte testiksi ostin ja hajusta tuli mieleen joku likanen genitaali ja maku semmonen suolanen merenmaku ja hyi perkele.

No vittu tässä on kyse ruoista mistä et TYKKÄÄ, ei mitä et voi syödä. Että mee muualle itkemään saatanan ämmä. Ite pystyn lähes kaikkea syömään mutta noista mainitsemistani en tykkää pätkääkään, tosin jos ei muuta syötävää olisi nii kyllähä noitaki sillon söis!

pahimmat traumaruuat varmaan maksalaatikko, kaalilaatikko ja kasvispihvit. kiitos ala-asteen ja pakkosyötön. Nykyään listaan tosin voisi kans lisätä kaikki noi vokit ja muut. vihannekset ja kasvikset yleisesti ei vaan mene mitenkään kypsennettyinä, raakoina kylläkin. Myös jouluiset peruna, imelä ja porkkanalaatikot voi lyödä listan jatkoksi.

Ja siis tähän ämmittelyyn liittyne, mä en ees pysty syömään noita yllämainittua kolmea ekaa. Ei vaan mene alas ilman oksennusrefleksiä. Olen vain ilmeisen ämmä :(

Kaalilaatikko tai keitetty kaali ylipäätään, hajun ja maun kombinaatio kuvottava.
Aurajuusto, pienikin määrä tekee ruoasta kuin ruoasta syömäkelvotonta, jopa pizzasta vaikka haterit muuta väittäiskin.
Joulupöydän laatikot lanttu, peruna, maksa, porkkana. Hyi saatana.
Maksa kaikissa muodoissaan, edes Michelin-tähditetyissä rafloissa en oo pystynyt irvistelemättä syömään.
Graavilohi, vaikka oonkin muuten kalojen ystävä niin tässä muodossa hirveää.
Korvapuustit, joskus pienenä syönyt kerran niin vastenmielisiä pullia, että niistä jäi varmaan elinikäiset traumat. Pikkuhiljaa pystynyt ruveta kanelia käyttämään esim. itämaisissa ruuissa.
Sitkeä liha, lajista riippumatta läskinen ja jänteikäs purkkamainen liha suussa aiheuttaa välittömän laattareaktion.
Pinaattikeitto, kestoinhokki.
Osterit, maku liian vahva ja koostumus inhottava.
Mannapuuro, ei vain uppoa.

Siinäpä nyt joitakin mitä tuli äkkiseltään mieleen :D

Pinaatti keitto ja salaatti :urjo:

Propsit niille jotka pystyy syödä pinaatti keittoa, mulla tulee jo t lusikallisesta ulos aivan kuvottavaa !

Anjovis, silli ja muu raaka kala, ei vaan pysty laittamaan suuhun, saati pureskelemaan tai nielasemaan. Vuohenjuustoa olen yrittänyt opetella syömään jo pitkän aikaan, mutta kun ei vaan onnistu ni ei! Se vaan haisee joltain niin kamalalta että melkein puklu tulee jos yrittää ihan pientä nokaretta suurempaa määrää laittaa suuhun. Etanoita en ole myöskään vielä maistanut, ja voi olla etten tule maistamaankaan. Ei vaan aivot pysty laittamaan limasta harmaata etanaa suuhun, ei millään.. Riistakaan ei oikein uppoa, paitsi välillä hyvin valmistettu hirvi. Kaikista ällöttävintä on kuitenkin välillä lihassa olevat rustot, jänteet ja läski, HYI HELVETTI. Mikään ei ole niin ällöä. Muuten olen suhteellisen kaikkiruokainen, kesäkeitto, kaaliruuat, oliivit, juustot jne., on lemppareita.

Eihä semmosta oo olemassakaa mistä en pitäisi. Nirsot

E: silti on ruokia joita en syö esim "pienkalat" kuten silli, koska olen ollut töissä sillitehtaalla ja siellä näkee kaikenlaista;)

Suurimmassa osalla ihmisistä on varmaan täällä pahoja lapsuuden traumoja jostakin kyseisestä ruuasta / raaka-aineesta. Myös lapsuuden ruokiin totuttelu vaikuttaa varmasti paljon. Eli miten ne vanhemmat on ruokaa nenään eteen kantaneet, pakolla vai vapaaehtoisesti. Myös nykyinen ruokiin "opettelu" auttaa asiaan.

Ei kaikki voi kaikkea syödä, mutta sanotaan että lähes kaikkeen tottuu. Ja voi oppia jopa rakastamaan, näin käy monelle varmaan aikuisiällä esim aura-juuston kanssa. En tunne varmaan ketään joka olisi sitä lapsena syönyt, mutta nykyään sitä käyttää moni. Tai kahvi, harva lapsi siitä tykkää, mutta aikuisista suurin osa sitäkin litkua juo.

Joku mätitahna ei varmaan itselle kyllä uppoo, mutta enpä ole maistanutkaan, eli pitäis koittaa. Eikä isot laivalla olevat simpukat, koska koin viimeks ei niin kivan tilanteen. Otin kokeeksi yhden ja pöydässä huomasin, että sen sisällä oli minikokoinen taskurapu tai vastaava. Sen jälkeen ei simpukkaa ole enään tehnyt mieli maistaa.

Hillosipulit ei uppoa, eikä tuo juurisellerikään hyvältä maistu. Pahin liharuoka jota voi olla on Burgundin-pata yhdistettynä jänteisellä rasvaisella lihalla yhdessä hillosipulien ja sienien kanssa höystettynä :D

Sipuli on pahinta mitä tiedän missään olomuodossa. Raakana kaikista pahinta. Oksennusrefleksi tulee heti jos saan sitä suuhuni. Sekä koostumus, että maku ovat järkyttäviä. Välillä hävettää ravintoloissa syödä jotain, mihin on vahingossa kokki laittanut sipulia vaikka pyytänyt ilman, kun pitää suht vulgaaristi sylkeä ne ruoat paperiin.

Sitten niihin mitä en mielelläni syö. Lindströmmin pihvit on järkyttävää kuraa, mutta söisin niitä mielummin viikon kun laittaisin suuhuni sipulia. Toinen järkyttävä ruoka on borssikeitto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom