Ruuat joista et tykkää

The Legend

aka Pode
Minä en voi sietää pinaattikeittoa, verilettuja, kasvispihvejä, juustokeittoa ja ryynimakkaraa. Laittakaas omia inhokkejanne tähän threadiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puuro jossa on mitään kiisseliä/marjakeittoa. Hyi s-a-a-t-a-n-a :urjo:

Muistan kouluajoilta että pelkkä kärykin ruokailusalista pisti purjon hollille. Jotenkin se marjasörsseleiden makea haju yhdistettynä siihen puuron hajuun, ei kestä. :wtf:

Pinaattikeitto ja sun muut kasviskeitot. Kukkakaalikeitto tarhassa jätti kyllä traumat, että aina kun kakkakuulia on joissain vihannessekotuksissa, lentää kuulat välittömästi poies.

Mulla ei ole oikeastaan kuin yksi ruoka-aine, jota en voi syödä. On monia mistä en suuremmin välitä, kuten kala, mutta sitä pystyn sentään syömään, jos on pakko. Maksamakkara on kuitenkin sellainen, mitä en suuhuni pistä. En saatana edes väkisin, vaikka olisi henki uhattuna. Eikä se liity mitenkään siihen, että se on maksaa, koska maksaa pystyn syömään. Maksamakkarassa vain on kamala rakenne, paha haku ja ihan uskomattoman hirveä maku.

Broilerin koipireidet ja kanaviilokki, limaista paskaa. Kana menee muuten. Harmittaa, koska ovat niin halpoja.

Maksalaatikko ja moussaka (tai yleensäkin mikään missä on munakoisoa)

Juustokeitto, maksalaatikko, mämmi, ryynimakkara, bratwursti, veriletut, sienet, silli ja graavilohi..

Pinaatti ei kai ole kovin suosittua. :D

Unohdin itse mainita maksalaatikon, hyi helvetti kuinka omalaatuinen ja samalla vastenmielinen maku.

Lohikalat ei mee alas, kuha ja ahven kyllä menee, mut lohi tulee joka kerta hissillä ylös.

Lanttulaatikko. Toistaiseksi muut menee. Kalasta en kauheasti välitä.

Mustamakkara, maksalaatikko, ryynimakkara, pässin kivekset, silli, kaikki missä on selleriä ja tappaiskeitto! Hyi helvetti!

Mä olen allerginen kaikelle pahalle ruualle.

Menee hieman jo OT: mutta mä vihaan syömisessä kaikkea vaikeaa tai turhaa esim niitä hot wings sätöksiä. Helvetillinen työ että saa vatsansa täyteen. Kun taas kunnon kanan rintafileen syö paljon helpommin. Toinen esimerkki: tacot kun sen saatanan taco kuoren täyttää kaikella lihalla jne niin se saatana aina leviää rinnuksille ja on vittumainen syödä. Mutta kotona mä syön seuraavasti: muserran syvälle lautaselle sen taco kuoren ja sitten siihen päälle lastaan kaikki lisukkeet ja sitten vaan lusikalla naamaan. Sama homma tortillan kanssa. Ja jos joskus vaikka ostetaan heseltä tai jostain hampurilaiset kotia niin se on helpompi syödä veitsellä/haarukalla lautaselta kuin siitä paperi sätöksestä josta aina osa on rinnuksilla.

Edit: aurajuusto ja feta on saatanasta. Joka kerta kun emäntä ostaa aurajuustoa niin mä laitan sen saatanan jääkaapista roskiin ja selitän sille että luulin sen olevan pahentunutta kun se haisee niin pahalle.

Menee hieman jo OT: mutta mä vihaan syömisessä kaikkea vaikeaa tai turhaa esim niitä hot wings sätöksiä. Helvetillinen työ että saa vatsansa täyteen. Kun taas kunnon kanan rintafileen syö paljon helpommin.
Samaa mieltä. Samaan sarjaan menee uuniperuna, sekä ravut. Rapuja nyt en muutenkaan syö, koska "meren maku" on omalla kohdalla todella vastenmielinen mutta toi purkuoperaatio mitä muut harrastaa muutaman gramman takia on jotain huvittavaa. Uuniperuna nyt on vaan hölmö, ei se mielestäni erityisen paljon parempaa ole jotta jaksaisin kaapia sitä sielä foliosta. Aiheuttaa aina hilpeyttä jos uuniperunaa tarjotaan, niin kaavin heti kärkeen kaiken sen perunan sieltä lautaselle ja heitän folion/kuoret sivuun.

Mikä siinä pinaatissa on niin kauheeta ettei porukalle uppoa? Helvetin hyvää ja nopea tehä, kananmunan keittää viel sinne sekaan ni oijoi mitä herkkua :P Itellä syömättä jää ainoastaan yleensä tomaatit (lievä allergia joka saa monesti pakin sekasi, ei kuitenkaan aina) ja maksa. Karjalanpaisti joka on tehty maksasta ei uppoa ollenkaan, tai ei uponnu ainakaan viimeks ku sitä suostuin syömään eli kymmenisen vuotta takaperin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom