Ruuat joista et tykkää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesäkeitto, silakat,maksalaatikko.

Meinas unohtua nämä HK:n mummonliha pullat! Noi on oikeasti pakattu suolikaasuun, muutenkin niitä mummonjännepaloja saa kaivella loppupäivän hampaiden välistä.

En tykkää merilevästä (sushista löytyy esimerkiksi), minkään kalan mädistä, sienistäkään en piittaa. Oliivit jää syömättä (joskus luulin mustaa sellaista viinirypäleeksi ja maku oli hirvittävä).

en voi sietää pinaattikeittoa, homejuustoja enkä piimää, vaikka totuus on etten oo koskaan edes maistanut :D oonkohan mää vähän ruokajuntti...
Asiat joita oon maistanut mutta en tykkää, maksaruoat, lämpimät kasvismössöt/keitot, sulanut juusto jos sitä on paljon

Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään. Kaikilla on jotain mistä ei tykkää, kuten mulla esim. kalat ja merenelävät, oliivit, kokonainen maissi, mämmi... mutta näitä kaikkia voin kyllä syödä, jos jostain syystä on vähän niin kuin pakko. Ainoastaan yksi on sellainen mihin en koske, en sitten väkisinkään. Tykkään muuten suurimmasta osasta täällä mainituista asioista. Sienistä, homejuustosta ja mustasta makkarasta tykkään ihan simona, eikä ryynärikään mitään kamalaa ole.

Mulle ehkä sellainen "vain kuolleen ruumiini yli" on etanat ja osterit. En oo ikinä maistanut siis, mutta en tuollaisia limapalloja suuhuni halua, hyi saakeli. Joitain asioita voin maistaa tai pakolla syödä, jos en kehtaa kieltäytyäkään, mutta joku limaosteri niin ei IKINÄ!

Ja mä muuten rakastan pinaattikeittoa, maksaruokia (varsinkin maksamakkaraa ja hirven maksasta tehtyä maksalaatikkoa), mustaa makkaraa jne.. :)

Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään. Kaikilla on jotain mistä ei tykkää, kuten mulla esim. kalat ja merenelävät, oliivit, kokonainen maissi, mämmi... mutta näitä kaikkia voin kyllä syödä, jos jostain syystä on vähän niin kuin pakko. Ainoastaan yksi on sellainen mihin en koske, en sitten väkisinkään. Tykkään muuten suurimmasta osasta täällä mainituista asioista. Sienistä, homejuustosta ja mustasta makkarasta tykkään ihan simona, eikä ryynärikään mitään kamalaa ole.
Sama juttu noiden sienien ym. ruokien kanssa.
Lanttulaatikko on mulle semmoinen, etten pysty sitä edes maistamaan. Oksennus tulee saman tein suuhun...tosin en tiedä kumpi siinä enää maistuu :)

Kaikki keitot, suht huonot ravintoarvot ja huono maku, jotain kalakeittoakin saa syödä aika läjän että tulee täyteen. Parsakaali, sienet, maksalaatikko ja piimä tulee nyt nopeasti mieleen. Tietenkin myös kaikki limaset kalat ja muut merenelävät.

Meitsi rakastaa maksamakkaraa, mut rahkaa en saa sisään sitten millään ilman tons of lisukkeita.

Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään.

On, mulle se on kala kaikissa muodoissaan. Viimeksi oli enemmän pakko syödä muistaakseni 2001 ja sen jälkeen olen ilmoittanut itseni aina kala-allergiseksi. Hyi saatana.

Kaikki vedenelävät kuuluu sarjaan mitä en syö jos on vain vaihtoehto, mutta kalaa en syö vaikka ei olisi vaihtoehtoa. Paprika ja suolakurkut (ja kukkakaali) ovat hyvin lähellä kalaa vihaskaalassa.

Kaikkea muuta kyllä voi ainakin maistaa, ja hyvinä koen esim maksan, etanat ei taas juuri maistu miltään.

Ennen mulla oli sellainen ongelma ( koko elämän ajan, "parantui" noin 8kk sitten ), että jos ottaisin yhdenkin tipan maitoa -> oksennusrefleksi.Alotin salillakäynnin ja kaveri pisti mut kokeilemaan maitoa, meni alas.Nykyään menee 3-4l /pv täysmaitoa(Täysmaito olisi ollut 200% mennyt ylös silloin)

Onko muuten kellään sellaista "ongelmaa", että ruoka maistuu ihan hyvälle, mutta kuitenkin alkaa etomaan?Esim itsellä on maksamakkara, joskus pienenä söin melko paljon ( oli herkkua :D ) ja sit sain tietää, että se oli tehty maksasta :david: ,ei mene enään alas...Pinaattikeittoa joskus olen syönyt, ihan hyvää, mutta nykyään ei millään menis alas!(Vaikka maku ihan hyvä)

Karjalanpaisti joka on tehty maksasta ei uppoa ollenkaan, tai ei uponnu ainakaan viimeks ku sitä suostuin syömään eli kymmenisen vuotta takaperin :D
Karjalanpaistissa ei ole koskaan maksaa. Ei jos sen nimi on karjalanpaisti.

Pinaattikeitto ja maksa on jota en mielelläni syö. Muuten ei taida olla oikeastaa ruokaa johon en koska. Leipäjuusto on myös yksi josta en suuremmin pidä.

Toinen asia noitten kakkakuulien ja sosekeittojen lisäksi mikä ei uppoa on: suolalohi (pehmyt "liha" saa aikaan jonkun varoitusreaktion kehossa) ja verestävät "medium-lihat" jää kyllä syömättä, kyllä liha pitää olla läpi kypsää.

Ruuista ei oo oikeen mitään tommosia. Juomista ei oo koskaan menny alas mikään virvotusjuoma, limsaa oon maistanut kahdesti elämässä eikä vaan pysty juomaan. Sama kivennäisvesien kanssa.

Ruuista ei tuu mieleen mitään oikein vastenmielistä, mutta ehkäpä janssonin kiusaus on sellanen mikä ei laske kuin pakosta. Ruoka-aineista silli on jotain ihan hirveää. Mätitahna on ollut kans mutta nyt jostain ihme syystä oon kääntänyt takkini ja jäänyt koukkuun Kallen raidalliseen tahnaan :O :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom