Siskonmakkarakeitto, hyi että se hajuki pistää jo kakomaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kesäkeitto, silakat,maksalaatikko.
Sama juttu noiden sienien ym. ruokien kanssa.Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään. Kaikilla on jotain mistä ei tykkää, kuten mulla esim. kalat ja merenelävät, oliivit, kokonainen maissi, mämmi... mutta näitä kaikkia voin kyllä syödä, jos jostain syystä on vähän niin kuin pakko. Ainoastaan yksi on sellainen mihin en koske, en sitten väkisinkään. Tykkään muuten suurimmasta osasta täällä mainituista asioista. Sienistä, homejuustosta ja mustasta makkarasta tykkään ihan simona, eikä ryynärikään mitään kamalaa ole.
Meitsi rakastaa maksamakkaraa, mut rahkaa en saa sisään sitten millään ilman tons of lisukkeita.Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään. Kaikilla on jotain mistä ei tykkää, kuten mulla esim. kalat ja merenelävät, oliivit, kokonainen maissi, mämmi... mutta näitä kaikkia voin kyllä syödä, jos jostain syystä on vähän niin kuin pakko. Ainoastaan yksi on sellainen mihin en koske, en sitten väkisinkään. Tykkään muuten suurimmasta osasta täällä mainituista asioista. Sienistä, homejuustosta ja mustasta makkarasta tykkään ihan simona, eikä ryynärikään mitään kamalaa ole.
Olis kiva tietää onko muilla jokin ruoka-aine yhtä paha turnoff, kuin mulla se maksamakkara? Siis ruokia mitä ei yksinkertaisesti pysty syömään.
Karjalanpaistissa ei ole koskaan maksaa. Ei jos sen nimi on karjalanpaisti.Karjalanpaisti joka on tehty maksasta ei uppoa ollenkaan, tai ei uponnu ainakaan viimeks ku sitä suostuin syömään eli kymmenisen vuotta takaperin :D