Ruokairstailijoiden klubi (halpaa, nopeaa ja epäterveellistä ruokaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu
Itse syön joka ilta väh kolme tällaista:

-Sämpylä kahtia
-Nakki väliin
-mikroon
-ketsuppia, kurkkusalaattia
Mahtavaa settiä. Hotdog yksinkertaisesti. Kunnon nakista hyvät protskut ja on namia. Toimii myös ruisleivän välissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teinpä tänään kuulkaas sellasta herkkua että, nimittäin suklaalla kuorrutettua pekonia! Jumalauta, meinas viedä kielen mennessään, sen verran hyvää se oli. Suklaan ja pekonin epäpyhä avioliitto toimii! Seuraavaks ku teen satsin niin kuorrutan tummalla suklaalla, nyt käytin punasta Fazeria ja tuli aavistuksen liian "pehmeää"

Oottekos kokeillu ikinä?

Mä oon ihan seonnu noihin lämpimiin voileipiin, mitä tuli Tampereen tivolissa maistettua. Nyt on itse tullut kokeiltua kans. Nyt tulee tehtyä tällasia settejä about 4 kertaa viikkoon:

- 2 paahtoleipää
- levitettä
- muutama juustonsiivu

Leivät voidellaan levitteellä ja veistellään juustot päälle. Sitten mikroon.

- 3 kpl kananmunia
- ~3 kinkunsiivua

Paistetaan nuo pannulla rypsiöljyssä.

Ladotaan nuo päälekkäin ja lisätään sinappia, ketsuppia ja hampurilaiskastiketta tarvittaessa väliin ettei tule liian kuivaa. Halutessaan lisätään vähän mustapippuria mausteeksi. Sipulirenkaat, herkkusieniviipaleet tai jalopenosiivut vois olla kans mukava lisä.

Suosittelen ottamaan suodatinpussin, joka helpottaa käsin syömistä huomattavasti.

Ja eikun herkuttelemaan.:kuola:

Kaupasta valmis kuskus pussi (pakaste) ja sekaan pekonia ja muuta mukavaa. Tänään laitoin sekaan pekonia, eilistä possun yläselkää ja chipotlea. Pannun kautta naamaan.

Duunissa joskus kun on kova nälkä nii tulee tehtyä kunnon kalorimätöt:
Muutama lihapiirakka, joihin väliin pari nakkia, kurkkusalaattia, majoneesia, ketsuppia ja cheddaria. Joskus jopa homejuustoraastetta lisäks. On pirun hyvää mutta myöd epäterveellistä. : DDD

Pahimpia jäätelö irstailu mättöjä kehiin!! Vinkkejä kaivataan

1. Kunnon kaurakeksejä murskattuna, vaniljajäätelöä ja runsaasti kinuskikastiketta!

2: Uunibanaanijädehässäkkä: Laita banaani kuorineen uuniin ja paista kunnes kuori on musta. Kuori banaani, ja nauti kuuma banaani vaniljajäätelön ja suklaavanukkaan kera!
(Siivuta vaniljajäätelö kuuman banaanin päälle ja kaada suklaavanukkaasta paksut raidat jätskin päälle! :) )

ja mitäs sekoiluja löytyy osastolta jäätelö höystettynä suolaisella, esim. pekonit ym. ym.

Öö tollasta ei löydy. :D Jäätelö suolapähkinöillä löytyy mutta sitähän on ihan valmistakin suolapähkinäjäätelöä, on kyllä hyvää!

Etelässä olen joskus maistanut myös jäätelöä popcornilla. Metkan makuista. En tiedä onko suomessa koskaan ollut myynnissä, ainakaan ei ole tullut vastaan.

Itsehä suosin kunnon paksuun siirappiin tehtyä pannukakkua ja kun tää o valmis nii semisti lämpimän pannarin päälle JUUSTOA ja voi vitja et maistuu!

paikallisessa k-kaupassa tarjouksessa, Riitan Herkun metripizza ( http://www.riitanherkku.fi/fi/tuotteet/nopeat-ja-helpot/72-pizzat.html), härmäläänen, hinta 4,5 euroa.

Helpompaa kuin heinänteko, pizza uuniin 200C 12 minuutiksi ja 750 grammaa ihanuutta on valmis. Ja vaikka tässä ketjussa haetaankin epäterveellistä, niin ei tuo edes ole ihan pahimmasta päästä:

Ravintosisältö / 100 g
Energiaa 918 kJ/220 kcal
Proteiinia 10,5 g
Hiilihydraatteja 19,8 g
Rasvaa 10,6 g

Vähälaktoosinen
Pakkauskoko 750 g

Eli tuollainen rapiat 1600 kaloria koko pizzassa ja reilut 70 gramaa prodea! :hyper:

^Ihan vaisua shittiä. Miks ei lyö vähä baconstrippejä ja muita vihanneksia siihen päälle.

Sama ku sanois et mee mäkkiin ja osta hampurilainen ;;D

^Ihan vaisua shittiä. Miks ei lyö vähä baconstrippejä ja muita vihanneksia siihen päälle.

Sama ku sanois et mee mäkkiin ja osta hampurilainen ;;D

Ja pointti oli? Ketjun otsikko on: Ruokairstailijoiden klubi (halpaa, nopeaa ja epäterveellistä ruokaa), mun mielestä mun postaama viesti osuu tohon otsikkoon just eikä melkein. Tottakai tohon voi laittaa päälle vaikka poronkäristystä ja sulaa voita jos tykkää, mutta tuosta helppoudesta joutuu silloin vähän tinkimään.

Mut ihan sama mulle, mee mäkkiin ja osta hampurilainen.

- Ostaa kokonaisen grillatun kanan (tai raa'an kanan ja paistaa itse, mutta siihen menee lähes 2h)
- Pakasteesta friteerattuja sipulirenkaita 10-20.
- Kastiketta tai dippiä maun mukaan

Irottelee lihat luista sillävälin, kun sipulirenkaat paistuvat pannulla (Nahkat tahtovat yleensä kadota mystisesti jo lihan irroittelu vaiheessa). Laittaa kaikki lautaselle ja lappaa kaksin käsin naamaan. Tosin liha ja sipulirenkaat ovat aika kuivia joten itse käytän Felixin valkosipuli kastiketta dippinä. Huuhtoo sitten koko roskan alas pullolla coca-colaa.

Täytyy kyllä ihmetellä, että riittää ihmisillä mielikuvitusta näitten mättöjen kans :D Ei tarvii meikäläisen miettiä paljoa, mitä sitä tänään syötäisiin

Miks sviidussa erehdyin lueskemaan näitä? dietillä ollessa ja näitä lukiessa kuolasin just paitani märäks, paidan vaihdon jälkee itkin paitani uudestaa märäks ku tajusin etten voi viel aikoihin testailla mitää näitä! :(

Lämpimiä kanaleipiä:

Paista paketti kanaa, kun kanat ovat valmiita leikkaa muutama siivu juustoa kanojen päälle "sulamaan"...voitele muutama leipä ja nakkaa pannulta kanat leipien päälle. Maustaa voi vielä lisää ihan kuinka parhaaksi näkee, itse laitoin valkosipulijauhetta ja tabascoa :D Leivät voi myös paahtaa paahtimella jos haluaa.

Edit. Ai tossa olikin ylempänä jo lihasmassan tekemiä lämpimiä leipiä...noh tuskin haittaa :)

Tämän päivän eväitäni

Uunimakkara pekonilla ja cheddarilla höystettynä.

PA090250 (400x300).jpg

Jälkiruuaksi berliininmunkkia suklaalevitteellä ja kermavaahdolla.

PA090255 (400x300).jpg

Alkupalaksi söin kolme korvapuustia suklaalevitteellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom