Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jackass82 sanoi:Eli kuinka paljon rumpujen soitto (3-4kertaa viikossa) haittaa massanlisäystä?
Pitääkö sitä vaan syödä ruokaa vastaavasti enemmän??
teemal sanoi:Rumpujen soitto ei haittaa massanlisäystä, kato vaikka HIMin Kaasua. Eh.
Pforce sanoi:voi tota rumpujen soittoa pitää meleko kuntopyöränä! Hiki tulee aina ku vedetään joku 2h reenit/keikka. huh huh.. mutta eipä taija mitää massanlisäystä haitata :D
uskomaton kysymys..
Narukäsi sanoi:Tästä päästäänkin seuraavaan kysymykseen. Onko kukaan huomannu että jaloista lähtee "tätzi" kun tekee kovia jalkatreenejä? Eli jos vetää jalat jalkatreenillä jumiin niin ei enää lähde tuplapedaaleilla tarpeeksi nopeasti kuudestoistaosat. Ite oon huomannu tällaista ilmiötä.
Narukäsi sanoi:Tästä päästäänkin seuraavaan kysymykseen. Onko kukaan huomannu että jaloista lähtee "tätzi" kun tekee kovia jalkatreenejä? Eli jos vetää jalat jalkatreenillä jumiin niin ei enää lähde tuplapedaaleilla tarpeeksi nopeasti kuudestoistaosat. Ite oon huomannu tällaista ilmiötä.
Porkkanaraastin sanoi:itse olen soittanut rumpuja 4-5 vuotta ja kyllä on massaa tullut. rumpujen soitto siinä tökkii kun tekee kovia sarjoja vaikka kyynärvarsille ja jaloille nii meinaa kangistua koko mies.
teri sanoi:Tottakai rumpujensoitto haittaa massan kasvamista. Varmaan aika marginaalisesti, mutta kuitenkin. Marko Savolaisen kirjassa Savolainen itse sanoo välttävänsa kaikkea turhaa liikuntaa. Rumpujensoitto on turhaa jos omistautuu asialle täysillä.
turjake sanoi:Samalla voisi sanoa, että tämän viestin kirjoittaminen ja hiiren liikuttaminen haittaa massan kasvamista. Rumpujen soitto on puhtaasti tekniikkalaji, joka parhaimmillaan työllistää hyvin pieniä lihaksia ilman hengästymistä. Omalla kohdallani voin todeta, että pohkeet ja kyynärvarret ovat vahvistuneet soiton mukana. Varsinkin pohkeille joutuu melkoiset romut kasaamaan salilla suhteutettuna muuhun käyttämääni rautaan. Mututuntumana on, että käytettäessä neljää raajaa yhtä aikaa koordinaatio ja lihasten hermotus paranee, joka taasen auttaa salitreeniä. Jos mennään näin pilkun nusauttamiseen ;)
CPvamma sanoi:No mielestäni rumpujen soitto käy enemmänkin aerobisesta, mikä on mielestäni hyväksi näin ei-ammatilaiselle, Savolainen sanoo mitä sanoo mutta ihmekös toi kun on ammattimies ja dieettaus ei ookkaan ihan laillisilla aineilla toteutettu.