rulliksilla salille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaa, riippuu varmaan ihan matkasta, mitä aiot treenata ja tavoitteistasi

bo tissi ja selkäpäivänä osi varmaan ihan ok luistella, mut jalkapäivänä kannattaa mennä jollain muulla..matkaa on n..6-7km ja rauhallsiesti kun luistelee nini hyvät alkulämppärit on sitten siinä :worship:

Jep, hyvästä alkulämmittelystä menee :) ja saahan siinä hyvän loppuverrytelynkin kun takaisinpäin luistelee

Mun mielestä toi saatta jo mennä kyllä haitan puolelle..
Jos olet natu niin kannattaa muistaa et miessukupuoli hormooni testosteroni lähtee laskuun n. 45-60 min kuluttua treenin alusta.
Itse joskus poljin n. 8km pyörällä edes takaisin treenaamaan ja muutamassa päivässä jo huomasin kuinka palautuminen hidastui ja lihassärky lisääntyi :(
En suosittele!

Rulliksilla jos menee kovaa niin tuo voi tosiaan olla liian kova alkulämmittely, tai sitten ei. Fillarilla toi on ehkä hyvä matka, itellä ainakin. Ainiin kannattaa huolehtii että on proteiinia koneessa sitten jo matkaan lähtiessä.

Tweeek sanoi:
Rulliksilla jos menee kovaa niin tuo voi tosiaan olla liian kova alkulämmittely, tai sitten ei. Fillarilla toi on ehkä hyvä matka, itellä ainakin. Ainiin kannattaa huolehtii että on proteiinia koneessa sitten jo matkaan lähtiessä.
eli protskut masiinaan! :worship:

Itse poljen n7km suuntaansa salille ja kun täysillä ei revitä, ni lämmittelystä menee oikein hyvin. Kuten loppuverryttelystä myös. Rullillahan saa vielä kokonaisvaltasempaa aerobista lämmittelyä/verryttelyä.

JohnnyB sanoi:
Jep, hyvästä alkulämmittelystä menee :) ja saahan siinä hyvän loppuverrytelynkin kun takaisinpäin luistelee

Eipä tuo loppuverrytelynä hirveän hyvä ole, jos joutuu pysähtymään 15 min välein oksentamaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom