Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mukava, et saadaan joukkoon koko ajan lisää porukkaa:hyvä:!

Oon tässä päivän arponu, että meenkö vapaaottelun peruskurssille vai en.. Taitaa olla kuitenki naiselle hieman turhan rankka laji ainakin harrastusmielessä, joten ehkä meen sit kuitenki vetään uuden saliohjelman jalkatreenin ekaa kertaa ja ryömin salilta kotiin viimesillä voimilla. :) En oo jalkoja reenannu puoleen vuoteen polvivaivojen takia ja nyt tartteis alottaa. Näytti vaan Jiipee väsänneen sellasen ohjelman, että oksat pois. :dance:

Ite kävin siellä nyt alottamassa, ihan hauskaa hommaa se oli :-D

Ehkä mun täytyy huomenna uskaltautua reeneihin, jos sinne vielä pääsee mukaan. Todennäkösesti pääsee:). Jos siellä kerta on jo joku toinenkin tyttö, niin tartteehan se kaverin:D..

Ehkä mun täytyy huomenna uskaltautua reeneihin, jos sinne vielä pääsee mukaan. Todennäkösesti pääsee:). Jos siellä kerta on jo joku toinenkin tyttö, niin tartteehan se kaverin:D..

Juu, parin eka viikon ajan pääsee mukaan. Toivotaan että se toinenkin sattuu mukaan myös huomenna.

se karhu oli mun Labbis,kun siellä vedetään aerobista iltaisin:lol2:

aerobinenhan on aina pahasta, lähtee lihat. koiran kusettaminen on siis syntiä.

kertokaahan urkalla kävijät miksei sitä ristitaljaa saaha korjattua? ja miksi pohjevärkissä lukee "rikki" kun se ei ole rikki? tai ainakin se toimii.

kuka tästä kaikesta vastaa?

kuka vie mut töihin ja syöttää pastaa?

kertokaahan urkalla kävijät miksei sitä ristitaljaa saaha korjattua? ja miksi pohjevärkissä lukee "rikki" kun se ei ole rikki? tai ainakin se toimii.

En treenaa urkalla, mutta nakkaapas se "rikki"-lappu sitten siihen ristitaljaan, kerta se siihen paremmin sopii. Ehkä jotain tapahtuu... :)

Sanokaas nyt Rovaniemeläiset, että missä kapakassa/kerholla siellä teitin kaupungissa kannattaa pistäytyä? Pitäis tulla sinnepäin vajaan parin viikon päästä. Eikös sieltä löydy joku Lordi -mestakin? :wtf:

Sanokaas nyt Rovaniemeläiset, että missä kapakassa/kerholla siellä teitin kaupungissa kannattaa pistäytyä? Pitäis tulla sinnepäin vajaan parin viikon päästä. Eikös sieltä löydy joku Lordi -mestakin? :wtf:

Itse suosittelisin rock-ravintola Grandea.

Rockataurant on se Lordi-mesta, mutta siellä jengi käy enemmänki syömässä. Sinne siis ensin vetään napa täyteen safkaa (ja samalla keittoa;)). Grandessa suosittelisin pistäytyyn ja jos yökerho-meiningistä tykkää, niin nyt kun Onnela on vielä rempassa, niin Doris on sit semmonen fiksumpi paikka. Tivoli kannattaa kiertää kaukaa.. (Tää on siis mun henk.koht. mielipide.)

Tonne Rocktaurantiin vois tosiaan mennä aluks syömään ja tietenkin hieman juomaankin. Onkos toi Tivoli joku "teinidisco" vai muuten vaan surkea...? Onnela on onneks kiinni, siitä on saanut täällä Tampereella jo tarpeekseen.

Jaa niin ja mistäs muuten saa parhaat hampurilaisateriat? Ei mitään mäkdonalds tai hese -shittiä.

Tonne Rocktaurantiin vois tosiaan mennä aluks syömään ja tietenkin hieman juomaankin. Onkos toi Tivoli joku "teinidisco" vai muuten vaan surkea...? Onnela on onneks kiinni, siitä on saanut täällä Tampereella jo tarpeekseen.

Jaa niin ja mistäs muuten saa parhaat hampurilaisateriat? Ei mitään mäkdonalds tai hese -shittiä.

Ei Tivoli mielestäin teinidisco ole. Aika paljon yliopistoporukkaa ja AMK-laisia.

tainoniin.

teinidisco :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Tuon teinidiskon kun korotat vielä kolmanteen potenssiin niin saa Tivolin

Tivoli on varsinki kesällä melkonen alle kaksikymppisten mellastuspaikka. Nyt kun amk:n ja yliopiston lukuvuodet alkoi niin alkaa oleen enemmän sitten vanhempaakin porukkaa. Ja vaihtareita on paljon varsinkin keskiviikkoisin. Voi olla illasta kiinni. Teiniwarning on kuitenkin tarpeen.

Paras baari on Grande. Holvi on myös ihan ok paikka varsinkin alkuillasta ennenkuin se on tupaten täynnä. Irish Times on myös mukava paikka istuksia ja vedellä keittoa. Ja sedulan ollessa kiinni perusyökerhomenoa löytyy Doriksesta.

Purilaiset ja jonomyllyt löytyy varmaan Scan burgerista mäkin vierestä. :)

Purilaiset ja jonomyllyt löytyy varmaan Scan burgerista mäkin vierestä. :)

Tai jos ei halua jonotella niin menee suoraan Lordin kuppilasta hakemaan maukkaan purilaisen. Kerran kaverin kanssa tuumattiin että jono Scanilla on liian pitkä, ja mentiin Lordin paikkaan. Siellä ei ollu ketään ja saatiin samoin tein purilaiset kouraan, lähtiessä naureskeltiin kun Scanilla jono oli ulos asti.

Kellarissa kannattaa kans kumota tuoppi tai toinenkin. Siellä voi toivoa musiikkia ja yleensä siellä soi ilmapiiriin sopivaa rokkia. Kaikkialla on mukavaa kun on oikeaa seuraa. :)

Kellaria unohtuikin hypettää.

Holvi on myös hyvä paikka, mikäli tykkää jutustella, kuunnella hyvää leppoisaa musiikkia ja juoda erilaisia oluita. Palvelusta plussaa vielä

Irkkua unohtamatta.

Tivoli on jees välillä. Mikäli tykkää siitä että kengät tahmautuu lattiaan kiinni ja jokapaikassa on roskaa, lasinsiruja ja kaljaa. Mutta Tivolin kunniaksi täytyy sanoa satunnaiset hyvät livebändit.

Doriksessa tuli eilen käytyä ensimmäistä kertaa. Oli hieman ulkopuolinen olo Cannibal Corpse-paidassa.

Kyllä Rollon paras paikka on ehkä Kellari, tai Holvi jos multa kysytyään...:worship:

Hyvänä kakkosena irkku:worship:.

Harvoin tulee käytyä kyllä missään, vanhuus ei tule yksin...

Onnelaan en kyllä mene ellei ole tosi kova känni päällä (varsin harvoin ko.tilanne nykyään).
Kokonaisuus: hallimainen, discohelvetti ei maistu:dance::urjo:

Grande toimii myös, tosin sisustus on kuin jonkun pikkukylän bussiasemalla. Musan takia sinne menee jos menee:rock:
Kokonaisuus: ilman hyvää musaa olisi todella paska paikka, nyt vielä menee paremman puutteessa.

Tivoli ainoastaan silloin jos siellä on hyvä bändi...eipä ole ollut kuin kerran vuoden sisään...
Kokonaisuus: ihan jees, menettelee:piis:

Lordin mesta vaikuttaa sellaiselta ala-asteelaisten askartelukerhon tuotokselta että ei paremmasta väliä. Hampparit ihan jees jos haluaa baarin päälle käydä vetäsemässä...alakerta on ahdas jne...
Kokonaisuus: ei hjyvä.:2:

Kauheimpia paikkoja sitten varmaan on tuolla Viirinkulmalla nuo "pub Munatippuri" (pub punapippuri) ja Viirinkulma (tämä tosin ihan viihtyisä kun uskaltaa sisälle).
Noissa paikoissa vetää kyllä todelliset ammattilaiset rautaisella 20v kokemuksella keittoa ja huutelee ohikulkijoille rivouksia:kippis1::curs:

Kävin muuten keskiviikkona vapaaottelu-reeneissä ja ihan mukavaa touhua oli.:) Tosin olin ihan pihalla vielä, kun oli eka kerta ja jotenkin näytti, että kaikki muut tiesi mitä tekee..:rolleyes: Tunnustaako kukaan muu olleensa siellä? Aattelin nyt käydä treeneissä ainakin siihen asti kun/jos alkaa kick boxing. Kuulin huhuja, että myös Rovaniemellä olis tarkotus alottaa kurssit, mutta en tiiä, että onko se vielä 100% varmaa.

Kävin muuten keskiviikkona vapaaottelu-reeneissä ja ihan mukavaa touhua oli.:) Tosin olin ihan pihalla vielä, kun oli eka kerta ja jotenkin näytti, että kaikki muut tiesi mitä tekee..:rolleyes: Tunnustaako kukaan muu olleensa siellä? Aattelin nyt käydä treeneissä ainakin siihen asti kun/jos alkaa kick boxing. Kuulin huhuja, että myös Rovaniemellä olis tarkotus alottaa kurssit, mutta en tiiä, että onko se vielä 100% varmaa.

Meikäläinen oli siellä. Nuori jolppi mustassa t-paidassa ja verkkareissa. Huomennaki olis, mutta täytynee skipata kun tulen roihin taas vasta tiistaina.

Keskiviikkona jäi väliin, maanantaina olin.

Huomenna menen taas, olen se pieni ja laiha kaveri jos tunnistaa haluaa.

Saas nähdä joutuuko jättään tän päivän reenit väliin, kun meinaa olla flunssanen olo:itku:.. Kolme päivää ollu kurkku kipeenä ja nyt sitten on nuhakin päässy vähän päälle. Ketuttaa, kun heti ku pääsee taas kovempaa reenaamaan, niin tulee sairaaksi.:(:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom