Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Wau mahtavaa Johanna! Tämä on juuri sitä glamouria mitä me juntit suomalaiset kaivataan. Tää oli niinku MTV cribs , eli julkimot esitellee köyhille kotejaan. Ei voi kyllä kun kadehtia kun näkee millasta luxus-elämää siskokset elää. Ois vitun mahtavaa kun vois itekkin elää tossa pinkin värisessä satumaailmassa. Mut luulen et en pääse tolle tasolle edes LSD:n avulla. Johannalla on niin paljo dyylidajua ettei me juntit sitä ymmärretä. Niin ja tosi ikävä juttu ku Johanna ja Rachel Kauppila ei oo enää väleissä :itku:.

hahahha! tosi "söpö" tuo loppu: "May all your dreams come true.." :D Näyttäs paljo nuoremmalta ja kauniimmalta erilaisella tukalla ja vähemmällä pakkelimäärällä.. LOL tuo mikki oikeesti värjääntyny pinkiks..

"Miami on meidän molempien suosikkikohteita... sit mä tykkään Hawaista ja USA:sta kans."

...tai jotain tuohon suuntaan... voi jeesus.

tää ei oo nyt mitään vittuilua/sarkasmia, mutta tolla Tukiaisella on kyllä oikeesti jotain esiintyjän karismaa, "sitä jotain", miellyttävää kuunnella/katsoa.. Ja ihana tuo inkkarimekko ja se vaaleensininen mekko! tänne ne..

Melkoisen ylenkatsovaa asennetta Tukiaista kohtaan, kun kuitenkin yrittää uraansa rakentaa. Uivelo-projekti poiki näyttelijän paikan syksyllä starttaavaan MTV3:n draamasarjaan Tukka Auki. Sarjassa näyttelevät mm. Emilia Leppilampi, Oskari Katajisto ja Terhi Kokkonen.

Tulee ehkä kerran kaks vuodessa ostettua roskalehti. Joku juna/lentokone matka yms. Muuten ei tule kuin satunnaisesti selailtua, jos jollakin on sellainen tai kioskilla jotain venatessa.

btw, indican makuun varmaan tuo Tukiainen :)

Melkoisen ylenkatsovaa asennetta Tukiaista kohtaan, kun kuitenkin yrittää uraansa rakentaa. Uivelo-projekti poiki näyttelijän paikan syksyllä starttaavaan MTV3:n draamasarjaan Tukka Auki. Sarjassa näyttelevät mm. Emilia Leppilampi, Oskari Katajisto ja Terhi Kokkonen.

Ei se paskasta muutu wiineriä vaikka sen laittaisikin samaan koriin niitten kanssa.
Voi luoja tuo lintu voi pilata koko sarjan mahtavasti pissismäisellä näyttelimisellään.

Ei se paskasta muutu wiineriä vaikka sen laittaisikin samaan koriin niitten kanssa.
Voi luoja tuo lintu voi pilata koko sarjan mahtavasti pissismäisellä näyttelimisellään.

Idea on varmaankin siinä, ettei tarvi näytellä.. Eli tulossa on hyvä pissisroolisuoritus.

Voi jösses, mä olen pitänyt tuota akkaa lievästi bimbona, mutta sehän on ala-astelaisen tasolla:wtf: Kuka kolmekymppinen nainen puhuu röyhelömekoista ja asuu kämpässä, joka on täynnä pikkupissisten sälää??? Todella glamuuria ja luxusta...:rolleyes:

Tukiainenhan lausuu kauniisti englantia :haart:

tuo sisko/paras ystävä oli kyllä uskomaton:lol2::itku::lol2:

Kun katoin ton pätkän niin Johanna on ihan saman näkönen ja oloinen kuin eräs täti. joka asui naapurissa kun olin lapsi. Eli blondi jonka tupeerattu tukka näytti vähän hampulta, paljooooon pakkelia, liian tiukkoja ja pieniä vaatteita. Se täti veti myös paljon kuppia mikä turvotti naamaa niin että se näytti vähän sellaselta porsaalta.

Huhhuh todella spookya.

En ole onneksi seiskaan tarttunut. Alibi riittää mulle. Siinä ei suotta silotella.

Vittu, että toi Tukiainen alkaa vituttamaan. Duunissa tuli selattua Seiskaa niin ei helvetti, minkä näköinen emäntä toi onkaan. Kanervalla pillututka on säädetty kyl aika oudosti.

Rikki se tutka on, ei säätövirheet moista äksidenttiä selitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom