Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä ihmeen kohublondi? Ilmeisesti kuka tahansa pubiruusu kelpaa kohublondiksi tarpeen vaatiessa. Itte en ainakaan ole kuullut mitään 'kohua' tästä tukiaisesta, nimen oon kuullut, ja tuon Huppen kuvan jälkeen osaan jopa yhdistää nimen tavis pulsuun joita hyörii alkon lähistöllä puistikossa. Toisin sanoen joku jonka mieluiten jättäisin näkemättä.

Ja mikä ihmeen skandaali? Koko sana ei oikein mun mielestä sovi kuin johonkin monarkkeihin jotka saadaan kiinni kuksimasta jotain porttoa. Ja sekään ei liikuta paskan vertaa; meikäläisen elämään ei vaikuta. Toisin kuin esim. pankkien ajama muutos uusien lainojen lainaehtoihin joka mahdollistaa yksipuolisen marginaalin noston 3v kuluttua.

Turun sanomat tulee mulle ja siihen oon tyytyväinen. Ja neljä ammattiin liittyvää kuukausittain tulevaa lehdykkää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan sillä :D

"Tän kahdeksan vuoden avoliiton aikana mä rakastuin toiseen mieheen, meillä oli kolmiodraama. Rakastuin Miamissa asuvaan amerikanjuutalaiseen miljonääriin ja hän minuun. Meillä oli puolentoista vuoden suhde, jonka aikana hän kustansi minulle aivan upeaa jet set -elämää, esitteli Israelissa perheelleen ja meidän piti mennä naimisiin."

Paljonko tienaat kuukaudessa?
"Kymppitonnin, tonnin tai kymmenen euroa. Pappa betalar välillä ja mun molemmat miehet on auttanu paljon. "

Mikä ihmeen kohublondi? Ilmeisesti kuka tahansa pubiruusu kelpaa kohublondiksi tarpeen vaatiessa. Itte en ainakaan ole kuullut mitään 'kohua' tästä tukiaisesta, nimen oon kuullut, ja tuon Huppen kuvan jälkeen osaan jopa yhdistää nimen tavis pulsuun joita hyörii alkon lähistöllä puistikossa. Toisin sanoen joku jonka mieluiten jättäisin näkemättä.

Ja mikä ihmeen skandaali? Koko sana ei oikein mun mielestä sovi kuin johonkin monarkkeihin jotka saadaan kiinni kuksimasta jotain porttoa. Ja sekään ei liikuta paskan vertaa; meikäläisen elämään ei vaikuta. Toisin kuin esim. pankkien ajama muutos uusien lainojen lainaehtoihin joka mahdollistaa yksipuolisen marginaalin noston 3v kuluttua.

Turun sanomat tulee mulle ja siihen oon tyytyväinen. Ja neljä ammattiin liittyvää kuukausittain tulevaa lehdykkää.

On siinä kyllä tarpeeks kohua, jos järkkää ulkoministerille potkut :D

eikös tuksu kärähänyt Aamulehden Sunnuntai-liitteessä paskanpuhumisesta? Ei tavannut oikeasti ketään mitä oli väittänyt jne?
Viiraakohan sillä päässä pahasti kun pitää tuollaista paskaa suoltaa jatkuvalla syötöllä? Glamouria? Tuollainen vajaa-älyinen kaalipeltogorilla? Neuvostosuomessa? Gimme a break.

edit: ja mikä v*ttu siinä Miamissakin on niin hienoa? Tuksu on katsonut jakson Vicea ja päättänyt että se on ässä mesta. Vituttaa koko ämmä.

eikös tuksu kärähänyt Aamulehden Sunnuntai-liitteessä paskanpuhumisesta? Ei tavannut oikeasti ketään mitä oli väittänyt jne?
Onhan se valehdellut ja kusettanut vaikka mitä.

Yks on ainakin se Playboy:n kuvausjuttu, että olisi tavannut Playboyn kuvaajan ja hän olisi tykännyt Tuksusta ja ulkonäöstä ja sanonut että mahdollisuuksia lehteen olisi. Todellisuus oli että kuvaaja oli sanonut että Tukiaisella ei ole mahkuja lehteen.

Toinen on tämä tukiaisen "3500e shamppanja" :D

6584.jpg

Sen takia tietoa tuksusta, kun aamuisin kuuntelen Radio Rockkia ! Ne pilkkaa sitä jonkin verran.

Onko tolla kottaraisella siis joku mies? Nyt olis pakko nähdä minkälainen kuuro/sokea/mykkä/amputoitu henkilö siellä mahdollisesti on.
Siitä oli ainakin joskus kuva tuolla "Dollssien" sivuilla...semmoinen 40-50-vuotias hieman lihavahko mies (ylläri)...joku Mika kai.

Näinköhän Tuksu jättää nämä laitumet?
Malariaa sairastavan Johanna Tukiaisen tila heikkeni
Malariaa sairastavan Johanna Tukiaisen tila on heikentynyt, kertoo 7 Päivää -lehti. Lehden tietojen mukaan Tukiainen on laitettu hengityskoneeseen, minkä lisäksi hänen verisuonensa ovat repeilleet.

"Nyt Johannan tila on kuitenkin vakaa. Hän on edelleen teho-osastolla", Tukiaisen Julia-sisko kertoi.

Tukiainen on myös laitettu dialyysihoitoon munuaisten vajaatoiminnan vuoksi. Julia Tukiaisen mukaan lääkärit eivät tässä vaiheessa halua antaa tarkempia ennusteita hänen tilastaan.

Tukiainen sairastui malariaan taannoisella Gambian-matkallaan, ja hän hakeutui sairaalahoitoon viime viikolla.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Malariaa+sairastavan+Johanna+Tukiaisen+tila+heikkeni/1135240959379

Ei saatana. Tony Halme antanut opetusta. :D

- "Kyllä tämä on ihanaa. Me sovitaan niin hyvin yhteen. Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä." :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom