Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, minä voin myöntää lukevani seiskaa. En siitä kyllä mitään maksa, koska se tulee muijalle duuniin ilmasiks, mutta minun pyynnöstäni hän kantaa sen himaan ja minä luen sen lähes poikkeuksetta joka kerta. Aloitan lukemisen yleensä jo metrossa, eli luen seiskaa jopa ihan julkisesti.

En oikein pysty sanomaan mitään sen isompaa syytä sen lukemiseen, yksinkertaisesti se vaan on ihan hauskaa viihdettä (joo, tiedän että on roskaa). Kaipa minua sitten jollain tasolla kiinnostaa julkkisten elämät, ja seiska yleensä tonkii ne mehukkaimmat juorut heistä.

Luen minä myös Suomen Kuvalehteä ja Hesaria. Iltapäivälehtiä en jaksa lukea.

Vähän tuntuu, että tämä "minä en koskaan lue seiskaa enkä muita roskalehtiä" on samankaltainen hokema, kuin (aikanaan?) "Minä vihaan George Bushia ja USA:ta", eli vaikutat fiksulta kun toistelet tota sopivassa paikassa.

Vähän tuntuu, että tämä "minä en koskaan lue seiskaa enkä muita roskalehtiä" on samankaltainen hokema, kuin (aikanaan?) "Minä vihaan George Bushia ja USA:ta", eli vaikutat fiksulta kun toistelet tota sopivassa paikassa.
No tota nyt ei usko jumalauta kukaan :D

Tässä threadissa ollaan perimmäisten kysymysten äärellä.

Mutta kuka niitä lehtiä ostaa? Itse olen esim. Prisman jonossa koittanut ottaa selville, millaiselle ihmiselle esim Hymy tarttuu mukaan. Yhtään tapausta en vielä ole onnistunut todistamaan.

"Kansa raivostui" jututhan ovat legendaarisia. Paras on se, kun "kansa raivostui" missikisojen uimapukukierroksella olisko 2003. Musiikkina kun soitettiin Dion "Holy diver". Myöhemmin jostain lukaisin, että MTV oli saanut alle 10 valitussoittoa tuosta. Kylläpä kansa onkin ollut raivoissaan. Tai sitten yksi soittajista on ollut itse Tapani.

Yksinkertaisesti Tukiainen on aika kissa.

johannaiho1803ppvihl3.jpg

Pelottavan näköinen emäntä. Näyttää muuten huomattavasti ikäistään vanhemmalta.

Kakkalehtiä tulee luettua jos eteen sattuu ja jos ei ole parempaa tekemistä juuri silloin. En kyllä voi ymmärtää sitä että joku noist viitsii maksaa

Kai sitä näyttää vanhemmalta, kun jatkuvasti ramppaa solkussa ja naamassa on varmaan nukkuessakin paksu kerros ties mitä kemikaaleja. On kyllä sellainen variksenpelätin, ettei ihan heti tule toista yhtä kauheannäköistä mieleen.

Motiivista.. nää ihmiset lukee juttua Nykäsestä tai Tukiaisesta, nauraa millaisia pellejä ne on ja saa siitä ylemmyydentuntoa. Yksinkertaista. Samalla logiikalla toimii toi iltalehti-thread, jengi saa fiilikset siitä että jollain menee huonommin / on tyhmempi / on läskimpi perse jne. Jokainen suomalainen kokee olevansa keskivertoa suomalaista parempi ja ollakseen varma tästä pitää lukee näitä paskoja juttuja. Näin tekee niin thredin aloittaja ("roskaihmiset") kuin minäkin.

Jotkut tilaa seiskan rentoutuakseen sohvalla kerran viikossa roskan parissa. Samasta syystä pakkislainen kattoo Seagal/Van Damme -leffan, joka on oikeasti paska. Seiskan levikki (suomen suurin aikakauslehti) perustunee paljon myös noihin partureihin.

Vielä: en tilaa tai osta seiskaa/muuta allerin julkaisemaa paskaa ja säälin ihmisiä jotka sitä tilaa.

Ite selaan kyseisiä paska lehtiä odotellessani esim. lekurin vastaan otolla, parturissa ym. lähinnä paremman tekemisen puutteessa jollei tarjolla ole muuta kuin niitä ja avotakka. Mutta ei tulisi mieleenkään tilata ja maksaa niistä, parempiakin lehtiä kun on maailmassa tarjolla.
Sen sijaan ilta-sanomat luen melki joka päivä duunissa samalla kun syön. Tosin niinä päivinä kun otsikoissa on jokin tragedia tyyliin Jokela, Vantaan puukotus tms. jätän lukematta koska ne yksityiskohtaiset selonteot ahdistavat ihan oikeesti ja tulee paska fiilis loppu päiväksi...

oon lukenu varmaan joka lehden viimeiset 13vuotta. mulle tuo lehti on tapa rentoutua. mitä esim nykäseen tulee niin aina sitä ekaksi ajattelee että mitäs se taas on tehnyt, ei sen kummempaa. välillä ne tempaukset naurattaa ja toisaltaa ymmärtää miksi mies on aina kännissä.

hyvinhän tuo lehti kelpaa niillekkin luettavaksi jotka sitä haukkuu. useat kaverit tuota haukkuu vaan ku tulevat kylään niin heti on uusin seiska kourassa ja vanhojakin vielä kysellään :). terveisiä vaan ;)

Ei kai sulla oo kaikkia lehtiä tallessa?:eek:

ei oo, veis liikaa tilaa. puoli roskasäkillistä. vanhimmat varmaan 90luvun puolivälistä suunnilleen. ei nuo oo sellasia lehtiä että niitä keräillä kannattais. puolivahingossa kertynyt osa tonne kaapin perukoille säkkiin, suurinosa on roskissa ja sinne joutais tuo säkkikin ku jaksais joskus viedä. 1kerran olen tekemisen puutteen vuoksi niitä tonkinut ja lueskellut osan uudemman kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom