BB PRO Ronnie Coleman

ZeiZei sanoi:
ehkä kivemman näkösessä, mutta ei kehonrakennuksen kannalta kyllä paremmassa kunnossa (menestymisen).
:confused:
Ronniehan voitti Olympian myös vuonna 98.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZeiZei sanoi:
ehkä kivemman näkösessä, mutta ei kehonrakennuksen kannalta kyllä paremmassa kunnossa (menestymisen).

Eikö toi ole jonkinlainen paradoksi? nykyinen kehitys on kyllä johtamassa aika ikävään tilanteeseen, tulevaisuudessa pärjää enää äijät joidenka maksa ja elimistö kestävät valtavia määriä roinaa.

Karpaasi85 sanoi:
Äläs nyt pelleile. :jahas:

Ronnie on nykyään paljon isompi ja kireämpi kuin 98. Tiedän kyllä mitä tarkoitat tuolla "paremmassa kunnossa", mutta kehonrakennusmielessä hän on kehittynyt huimasti vuodesta 98.

Eikä se mahakaan nyt niin paljon parempi ollut tuohon aikaan.

Miten niin ei ollut ? Tuossa videossa vatsa on litteä (ei näytä nykyiseltä rantapallolta), vyötärö on kapea (mitä se enää todellakaan ole) ja vatsalihaksetkin näyttävät hyvältä, vai pitäisikö sanoa normaaleilta nykyiseen pelastusrenkaaseen verrattuna.

Nitsku sanoi:
Miten niin ei ollut ? Tuossa videossa vatsa on litteä (ei näytä nykyiseltä rantapallolta), vyötärö on kapea (mitä se enää todellakaan ole) ja vatsalihaksetkin näyttävät hyvältä, vai pitäisikö sanoa normaaleilta nykyiseen pelastusrenkaaseen verrattuna.

Niinpä. Ronnie näytti tuolloin hyvältä joka posessa ja myös posetusten välillä. :rock:
Ronnie tuossa kunnossa voittaisi tänäkin päivänä, mutta vielä ylivoimaisemmin. Miehet on vuosien aikana kasvaneet, mutta kellään ei ole vieläkään tarjota vastaavaa pakettia. Tuon miehen rinnalla Cutler näyttäisi kömpelöltä ja tasapaksulta ja Dexter näyttäisi helvetin pieneltä eikä yhtään symmetrisemmältä.

mik99 sanoi:
joo eipä toimi enään voisko joku pasteta tänne palstalle sen kuvan :hyper:
Toimii se vieläkin.Sivun alareunasta Free-nappia ja sit odottelet hetken aikaa...

Ai taas tällaisia "juupas eipäs" keskusteluja.

okei, mä syöksyn teidän läpi:

Melkeen kukaan ihmisRODUSTA ei tiedä kuka ronnie coleman on, kuka jay cutler on, kuka.... no kuka vaan. 1970 luvulla kehonrakennus oli parhaimmillaan, ihmisillä ei ollut internettiä, ei välttämättä TV'täkään, mutta miltei kaikki tiesivät kuka arnold oli, kuka frank zane oli, kuka oli kuka jne. Mitäs tällä lajilla nykyään on? Kilpailijoita, ketkä näyttävät ihan samanlaisilta toisiinsa verrattuina... ai sori, tuon vatsalihas on tuon vatsalihasta ylempänä, ja tuon pakarassa ei ole yhtä monta raitaa... älä PLIIS, okei.

Että paskat ronin vatsasta.

Mutta kyllä mä tätä lajia rakastan :P, kunhan sanoin.

Noin kapeasta vyötäröstä Ronnie saa enää haaveilla. Se armoton massa vaan nakertaa vaan jotain muuta ominaisuutta ja Ronniella se on ny tää vyötärö, mutta kuinka ite haluaa. Itteä toi 98 vuoden Ronnie miellyttää paljon enemmän, kapea vyötärö, symmetriset lihakset.

laittakaa nyt joku se kuva suoraan tänne niin päästään inttään;)

MEV sanoi:
Ai taas tällaisia "juupas eipäs" keskusteluja.

okei, mä syöksyn teidän läpi:

Melkeen kukaan ihmisRODUSTA ei tiedä kuka ronnie coleman on, kuka jay cutler on, kuka.... no kuka vaan. 1970 luvulla kehonrakennus oli parhaimmillaan, ihmisillä ei ollut internettiä, ei välttämättä TV'täkään, mutta miltei kaikki tiesivät kuka arnold oli, kuka frank zane oli, kuka oli kuka jne. Mitäs tällä lajilla nykyään on? Kilpailijoita, ketkä näyttävät ihan samanlaisilta toisiinsa verrattuina... ai sori, tuon vatsalihas on tuon vatsalihasta ylempänä, ja tuon pakarassa ei ole yhtä monta raitaa... älä PLIIS, okei.

Että paskat ronin vatsasta.

Mutta kyllä mä tätä lajia rakastan :P, kunhan sanoin.

Siis millä perusteella kaikki ihmiset tunsivat arskan ja Zanen? Arskan siis sillon kun vielä pelkkää kehonrakennusta harrasti.

En ole itse huomannut, että kilpailijat nykyään samalta näyttäisivät, mutta kommentien perusteella näyttääkin siltä, että olet selvästi seurannut enemmän kehonrakennusta kuin minä.

70-luku? Kaikilla pienet jalat, pienet vyötäröt ja "jonkin verran" / "aika paljon" lihaa yläkropassa ja tiukkuus valovuosien päässä siitä missä nykyään ollaan.

Mikä ihme isossa mahassa on? Onhan se päivänselvää että isolla miehellä on iso pötsi kun sen päästää valloilleen.. Kyllä colemanilla on/oli 98 vuonna yhtälailla iso maha kuin nykyäänkin. Tottakai massaa on tullut mutta kyllä se maha on roikkunut 98 vuonna yhtälailla jos sen päästää roikkumaan...

jp-84 sanoi:
Mikä ihme isossa mahassa on? Onhan se päivänselvää että isolla miehellä on iso pötsi kun sen päästää valloilleen..
Nimenomaan, jos kisapaino on 135kilon luokkaa ja offi paino 150 luokkaa niin ei sillä massalla yksinkertaisesti voi olla mikään tv-shop tyylin litteä vatsa, järki käteen nyt.

jp-84 sanoi:
Kyllä colemanilla on/oli 98 vuonna yhtälailla iso maha kuin nykyäänkin. Tottakai massaa on tullut mutta kyllä se maha on roikkunut 98 vuonna yhtälailla jos sen päästää roikkumaan...
Höpöhöpö! Sehän tuossa videossa juuri olikin niin ihmeellistä, että se maha ei pömpöttänyt missään vaiheessa. Ei posettaessa eikä myöskään rentona! :hyper: :rock:
Ronnien kunto vuonna 98 on kuvissakin komea, mutta vasta tuo video ainakin itselleni paljasti kuinka mullistava ero tähän päivään on. Nykyään se masu on melko holtiton myös posetuksissa. :itku:

Uskotko tosissas että tuon kokoisella miehellä vatsa on aina ihanan litteä?

Liitteet

• gk12.jpg
    gk12.jpg
    27,2 KB · Katsottu: 3 352
  • rc11.jpg
    rc11.jpg
    36,5 KB · Katsottu: 863
  • pdi1.jpg
    pdi1.jpg
    48,5 KB · Katsottu: 801
  • gk2.jpg
    gk2.jpg
    27 KB · Katsottu: 1 344
ZeiZei sanoi:
Siis millä perusteella kaikki ihmiset tunsivat arskan ja Zanen? Arskan siis sillon kun vielä pelkkää kehonrakennusta harrasti.

En ole itse huomannut, että kilpailijat nykyään samalta näyttäisivät, mutta kommentien perusteella näyttääkin siltä, että olet selvästi seurannut enemmän kehonrakennusta kuin minä.

70-luku? Kaikilla pienet jalat, pienet vyötäröt ja "jonkin verran" / "aika paljon" lihaa yläkropassa ja tiukkuus valovuosien päässä siitä missä nykyään ollaan.

Siis nyt ei puhuta kehonrakennuspiireistä eikä mistään. Fakta on se, että sana "arnold schwarzenegger" pääsi miltei kaikkien ihmisten tietoon seiskyt luvulla ja sitä rataa alkoi kehonrakennus lajinakin tulla tietoisuuteen. Johtuu kait siitäkin, että silloin kehnorakennus oli suhkot uunituorejuttu, ja arnold osasi todella hyvin pitää showta (myös vapaalla ajalla).

Ja älä oikeesti hei hauku sen ajan kehonrakentajia. Sillä niukalla huumevalikoimalla (Dbanol uusin) ja erittäin BASIC treenitietoisuudella arskakin painoi parhaimmillaan yli 120kg kisakunnossa. Mutta kuitenkin...

Nykyään kehonrakentajat ovat sellaisia Kevin Levroneja, typeriä alamölö äijiä, joiden kropat ovat suurinpiirtein samannäköisiä, eroja on, mutta sanoinkin suurinpiirtein, okei.

Lueppa tuo--->lue

jp-84 sanoi:
Uskotko tosissas että tuon kokoisella miehellä vatsa on aina ihanan litteä?
Eikös nyt puhuttu Ronniesta vuonna 98? Ei sen vatsan tarvi aina olla litteä, kunhan se kisakunnossa ei pömpötä.
Viitsitkö vaikka katsoa sen videon ennenkuin rupeat kommentoimaan? :rolleyes:

Kyllä, ko. video löytyy kovalevyltäni ja jopa katsonutkin olen.. Kohtuu hyvin pitää vatsansa kasassa videolla mutta katsoppa nimenomaan vatsaa ensimmäisissä ylätalja niskantaakse väänöissä kyllä se vatsa sieltä pullistuu..
Isolla miehellä on iso vatsa PISTE
Kuvittele Ronnie vuonna 98 joka on vetänyt vatsan juuri täyteen vanhaa kunnon kanaa ja päästää röllykän valloilleen... Perkeleen hankala uskoa että vatsa on ihanan litteä pyykkilauta...

Edit.
Sinänsä mulle on ihan sama millainen vatsa ronniella on... :D
Enkä jaksa näin typerästä aiheesta enempää jauhaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom