BB PRO Ronnie Coleman

denniszeims sanoi:
Aika kultaa muistot. Ei kehonrakennus ollut suosittua 70-luvulla.
Niinhän se on. Arskakin on joskus kertonut, kuinka on joutunut ihmisille selittämään, etteivät KAIKKI bodaajat ole homoseksuaaleja jne. Isot kaverit ovat tuolloin olleet melkoinen friikkishow tavallisten pulliaisten näkökulmasta.
..menee aika lahjakkaasti :offtopic: , joten pistetään vielä kommentti itse aiheesta: Tsekkailin ihan varta vasten Arnold's Classic'n vuodelta 1997, ja täytyy sanoa, että Ronnie oli skabassa hyvässä tikissä verrattuna nykykuntoon (allekirjoittaneen mielestä siis), vaikka sijoittuikin vasta neljänneksi. Pötsistä ei tietoakaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Crusader sanoi:
Tuosta kommentista seuraa ronnie-homiesien katkera tilitys siitä miten ronnie on seitsenkertainen mr. o ja se maha ei voi olla iso, päinvastoin kaikilla muilla on ja ronnie elää ikuisesti ja haadeksen portilta sinutkin aikanaan tuomitsee.

ronnie nyt vaan on 7 -kertainen MrO eikä asia siitä muutu, sanoivatpa "vihaajat" mitä hyvänsä. Aina voi tietenkin koittaa nousta lavalle colemanin kanssa jos rahkeet riittävät ja se oma maha on niin timmissä kunnossa.....

mass243 sanoi:
ronnie nyt vaan on 7 -kertainen MrO eikä asia siitä muutu, sanoivatpa "vihaajat" mitä hyvänsä. Aina voi tietenkin koittaa nousta lavalle colemanin kanssa jos rahkeet riittävät ja se oma maha on niin timmissä kunnossa.....

Ei arvostelulajissa täydy arvostellakseen olla itse parempi. Oma mahani ei ole erityisen hyvä, mutta en olekaan kehonrakentaja. K.P Ouramakaan ei taida olla erityisen timmissä kunnossa, mutta voi kuitenkin toimia tuomarina. Pidätkö tiktakista? Etkö? Osaatko itse soittaa paremmin? Pidätkö Picasson töistä? Osaatko itse maalata parempia teoksia?

Toivottavasti ymmärrät olla jatkamatta aiheesta "onko ihmisellä oikeus mielipiteeseen, ellei ole todistetusti arvosteltavaansa parempi asiassa".

RRKalle sanoi:
On tääläkin niitä kuvia ollut missä se kävelee vatsa pystyssä kuin rakennustarkastaja keskellä lavaa. Sellainen ilme päällä vielä että "mä oon best, eihämmun tarvi ees yrittää että mä saan pystin, antaa roikkua vaan pojat".

Siis sinua Ronniessa häiritsee se, että hän on itsevarman oloinen? Jos olisi suomalainen tyyliin "anteeksi että olen olemassa", niin sitten nousisi pisteet? Siinä vaiheessa kun ilmeet ja henkilön poliittisen mielipiteet ja ilmaisut vaikuttavat sijoitukseen, ollaan aika huonossa jamassa lajin kehityksen kannalta.
Tuskin olet katsonut Ronnien kumpaakaan videota? Ei niissä mitään ylimielisyyttä näy, pikemminkin äijää itseänsäkkin naurattaa kun huutelee "light weightia".

Sumppari my friend, taidat olla ensimmäinen joka tuolla tavalla käsitti minut väärin.

Ei tietenkään itsevarmuudessa ole mitään vikaa, bodylavoilla pitää olla itsevarma, itsevarmuus ja lavakarisma ovat mestarin merkkejä.
Tarkoitin sitä että se maha tosiaankin on kuin rakennustarkastajalla, ja siellä lavalla vatsa roikkuu oikein kunnolla ja kaikki näkevät sen. Se harmittaa että mies ei siis pidä vatsaansa aisoissa, vaan tuntuu ajattelevan että kun on niin hyvä, ei tarvitse edes yrittää parastaan. Mielestäni se on väärin ja epäkunnioittavaa faneja ja harrastajia sekä kilpakumppaneita kohtaan.

Kehonrakentajana hän on edelleen hc-mielessä kaikkein paras, ja hänen treenivideonsa erittäin hyviä. Niissä on tosissaan koitettu tehdä fanien takia töitä. Äijä vääntää hirmuraudoilla ja kauhealla asenteella mutta on kumminkin kireässä ja isossa kunnossa joten on kroppakin kuvauskelpoinen. Se huutelu on kyllä hauskaa, mutta kukin psyykkaa tavallaan, eikö niin neutraali? ;)

:arvi: ronnie on iso mies ja sil saatanasti lihasta! selästä se oikein roikkuu kun levos! eikä todellakaan neutraali kun puhekki jo sitä luokkaa ettei sikakaan ota selvää!=) onhan se myöntänyt jo ajat sitte käyttäneensä aineita!

kodinputkimies sanoi:
:arvi: ronnie on iso mies ja sil saatanasti lihasta! selästä se oikein roikkuu kun levos! eikä todellakaan neutraali kun puhekki jo sitä luokkaa ettei sikakaan ota selvää!=) onhan se myöntänyt jo ajat sitte käyttäneensä aineita!

??mitä tässä tarkoitetaan?? Loistava ensimmäinen postaus :lol2:

kodinputkimies sanoi:
onhan se myöntänyt jo ajat sitte käyttäneensä aineita!

Mitä hemmettiä? Mieshän aina tähdentää, ettei ole käyttänyt roinaa ja videoillaan hän vannoo "Pure natural strengthin" nimeen. :) Eikös niin?

kodinputkimies selästä se oikein roikkuu kun levos! eikä todellakaan neutraali kun puhekki jo sitä luokkaa ettei sikakaan ota selvää!=) QUOTE sanoi:
Eipä ota sika selvää tuostakaan.

Eiköhän se Ronsteri ole ollut jo vuosia ihan omalla harmaalla alueellaan... ;)
Pitäisiköhän syyttää Pakkiksen Neutraalia kun menee pojilla naturaalit ja neutraalit sekaisin? ;)

kodinputkimies sanoi:
We have a winner! :D

kodinputkimies sanoi:
:eikä todellakaan neutraali kun puhekki jo sitä luokkaa ettei sikakaan ota selvää!=)
Voi saatana :lol2: Eihän se voikkaan olla neutraali, neutraali on valkoonen miäs :hyper:

joo elikkä levossa ollessa selän lihakset roikkuvat kuin LÄSKIN akan perse! tuskin se on kenenkään tavoite kasvaa samaan malliin! verratkaa jay cutleriin... sehän vaikuttaa jo paljon enemmän ihmiseltä! ja on silti todella massiivinen!! puheestakin saa jotain selvää! FUCK THE REST...

kodinputkimies sanoi:
joo elikkä levossa ollessa selän lihakset roikkuvat kuin LÄSKIN akan perse! tuskin se on kenenkään tavoite kasvaa samaan malliin! verratkaa jay cutleriin... sehän vaikuttaa jo paljon enemmän ihmiseltä! ja on silti todella massiivinen!! puheestakin saa jotain selvää! FUCK THE REST...
:david: näin on, katohan uudestaan ronnie poikaa ennen ku läskeistä puhut/vertailet pässi

kodinputkimies sanoi:
Niin ja vielä tähän, eiköhän jokainen pro ukko siihen vähintäänkin pyri, että voisivat joskus tulevaisuudessa tuon gorillan syrjäyttää valta istuimeltaan.

mä en sanonukkaa että se läski oli!!! enkä sanonu etteikö se olis sairaan iso! se on sit eri asia jos haluaa näyttää doupatulta lehmältä! minä en ainakaan! ei näitä niin henkilökohtaisesti tarvi ottaa että on herne joka reiässä!(neutraali)

kodinputkimies sanoi:
mä en sanonukkaa että se läski oli!!! enkä sanonu etteikö se olis sairaan iso! se on sit eri asia jos haluaa näyttää doupatulta lehmältä! minä en ainakaan! ei näitä niin henkilökohtaisesti tarvi ottaa että on herne joka reiässä!(neutraali)

No eiköhän ne kaikki tuolla tasolla näytä "doupatuilta lehmiltä". Tosiaan Ronnie ei läski ole, mutta ymmärrän toki tuon pointin että jonkun mielestä hän siltä näyttäisi. Tosin se on :anssi: :piis:

edit: Sitten vielä omaa kantaa aiheeseen. Tämäkin threadi todistaa Ronnien arvon kehonrakennukselle lajina. Mies jakaa mielipiteitä sekä puolesta että vastaan. Ja se on vain hyväksi lajille. Miettikääpäs jos jokin esim. Michael Schumacherin tyylinen henkilö dominoisi lajia, se tappaisi mielenkiinnon. Mutta nyt meillä on Ronnie yeah buddyineen tuomassa väriä lajiin. Oli miten oli, Ronnie tulee jäämään historiaan yhtenä suurimmista, jollei jopa suurimpana mestarina.

kodinputkimies sanoi:
enkä minä sanonut että sinä sanoit häntä läskiksi, sanoin että katso ronnieta uudelleen ennenkuin puhut läskeistä/vertailet(lihoja läskeihin siis)

Enkä minä mitään herneitä vetele :)

"I plan on competing in the Mr. Olympia until my body just won't hold up anymore. If you look over my competitive history, you'll see I'm just getting better and better so… God willing… look for me in the Olympia the next 3, maybe 4 years."

Kanssakilpailijat repivät hiuksiaan jos Big Ron dominoi vielä 3-4 vuotta, mutta hyvä niin. Mielestäni hän on kaikkien aikojen paras kehonrakentaja ja nappaamalla vielä muutaman Olympia -tittelin, hän todistaa sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom