BB PRO Ronnie Coleman

Olen ZeiZein kanssa muuten samaa mieltä, mutta miten sä määrittelet hyvän kehonrakentajan? Sä sanoit, että esimerkiksi Flex näyttää kropaltaan paremmalta kuin Ronnie, mutta silti Flex ei ole parempi kehonrakentaja kuin Ronnie.. Oma mielipiteeni on, että se kehonrakentaja, jonka kroppa on parhaimman näköinen, on paras.. Ideaalinen kroppa on massiivinen, symmetrinen, sopusuhtainen; täydellinen.. Vaikka Ronnien kroppa on maailman massiivisin (ja ehkä symmetrisinkin!), se ei pötsin takia todellakaan ole kovin sopusuhtainen.. Ja koska kokonaisuus mielestäni ratkaisee, Ronnie ei ole yhtä "hyvä" kehonrakentaja kuin esimerkiksi litteävatsaisempi Flex...

Ei tarvitse vetää herneitä, tämä oli vain minun mielipiteeni.. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZeiZei sanoi:
Tottakai Ronniella maha on, kysymyshän oli siitä, että minkä takia, johon sä et osaa sanoa mitään muuta kun "totuus on se, että ronniella on paskamaha!!!!!".

Johtunee siitä että itseäni ei varsinaisesti kiinnosta miksi se maha on sellainen, oma veikkaukseni on liian suuri annoskoko ja yleinen rappeutuminen yli nelikymppisen kehäraakin vaikeasti harjoitettavissa osissa.

ZeiZei sanoi:
Edit: Ei Ronnie ole arvostelun yläpuolella (en ole huomannut, että tällä kovinkaan moni olisi sitä käsitystä antanukkaan), mutta koita ymmärtää, että jotkut, jopa yllättävän useat, ovat sitä mieltä, että vaikka Ronniella isohko pötsi olisi, niin silti hän ansaitsee paikkansa. Kyllä ymmärrän jos itse olet sitä mieltä, että esim. Dexterin pitäisi voittaa.

Mitä mieltä itse olen? Itse pidän huomattavasti enemmän esim. Shawn Rayn tai Flex Wheelerin kropasta/fysiikasta, mutta se, että he näyttävät paremmilta minun silmissä ei todellakaan tarkoita, että he olisivat minun mielestä parempia kehonrakentajia kuin esim. Ronnie.

Ymmärrän toki että monet ovat sitä mieltä että hän ansaitsee paikkansa, ja sitä käsitystä koitan osaltani muuttaa. En ole kehonrakennusfani lainkaan, mutta nyt ollaan tultu pisteeseen jossa kyse on pikemminkin lihastenkasvatuksesta kuin kehonrakennuksesta. Olen aiemmin sanonut että mieluummin Dexter kuin ronnie, mutta paras kandidaatti tässä on tällä hetkellä mielestäni Cutler, jolla on lähes ronnien massat hiukan enemmän ihmistä muistuttavassa muodossa. Kehoilijoissa noita jeesjees-miehiä on riittämiin, ja homma karkaa satavarmasti vielä enemmän käsistä ellei yleistä mielipidettä ronnie-wannabeiden ulkopuolisesta ryhmästä aleta kuunnella.

fore sanoi:
Ehrman voisikin olla Ronnien personal trainer ku kaverilla näyttää tota tietoo olevan.

mievain sanoi:
Ehrman on nuori ja tietää siten kaiken. Kunnioittakaamme häntä.

Tyhmät.

En kertonut mitään tietoudesta oikeasta treenaamisesta. En ikinä väittänyt tietäväni miten roni voisi treenata paremmin.

Väitän ainoastaan, että roni ei treenaa vatsaansa, kuin pitääkseen sen jokseenkin kunnossa. Miksi? Koska katoin sen videot "unbelieveble" ja "cost of redemption", joissa näkee hänen treenaavansa vatsaansa erittäin lightisti.

Näin. Seurasin palstan ohjeita; "If you have an oppinion, back it up with reason".

Ehrmann sanoi:
Tyhmät.
Väitän ainoastaan, että roni ei treenaa vatsaansa, kuin pitääkseen sen jokseenkin kunnossa. Miksi? Koska katoin sen videot "unbelieveble" ja "cost of redemption", joissa näkee hänen treenaavansa vatsaansa erittäin lightisti.
Niin no.. Kertooko ne treenivideot sitten lopullista totuutta? Sitä me emme voi tietää. Mutta vaikka Ronnie alkaisikin treenaamaan vatsaansa yhtä kovaa kuin ehrmann ;) Niin vaikea uskoa että pötsi minnekkään katoaa? Tuo pömppö tuskin johtuu heikosti treenatuista vatsalihaksista.

Hämmer sanoi:
Vaikka Ronnien kroppa on maailman massiivisin (ja ehkä symmetrisinkin!), se ei pötsin takia todellakaan ole kovin sopusuhtainen.. :
Se on aivan se ja sama miltä massu jossain messuilla näyttää, 2004 olympiassa ronnien vatsa on kyllä aivan kuosissa, ronniella on huonon malliset vatsa lihakset luontojaan siitä ei pääse mihinkään(mm törkee vako keskellä), kun vertaa esim dexteriin mutta jos yks lihasryhmä ei ole malliltaan paras mahdollinen ei se sitä tarkoita etteikö hän silti olisi tän hetken paras kehonrakentaja, koska muut osa alueet miehellä on aikalailla omaa luokkaansa.

neutraali sanoi:
Se on aivan se ja sama miltä massu jossain messuilla näyttää, 2004 olympiassa ronnien vatsa on kyllä aivan kuosissa, ronniella on huonon malliset vatsa lihakset luontojaan siitä ei pääse mihinkään(mm törkee vako keskellä), kun vertaa esim dexteriin mutta jos yks lihasryhmä ei ole malliltaan paras mahdollinen ei se sitä tarkoita etteikö hän silti olisi tän hetken paras kehonrakentaja, koska muut osa alueet miehellä on aikalailla omaa luokkaansa.

No ei tietysti, tällaiset palstat ovatkin tyypillisiä "ronilla on iso maha" tai "cutlerilla on paska selkä lihaksisto".

Päätin vaan heittää omat mielipiteet tästä tyypillisestä aiheesta--> ronin vatsa.

Roni hakkaa kaikki kehonrakentajat mitä nyt on. :offtopic: Tosin, se kisa mikä pidettiin venäjällä viimevuonna, missä federov ja coleman oli verrattavissa, niin federovilla oli mun mielestä täysin samat massat kuin ronilla, joissain jopa paremmatkin. Jos federovilla ei olisi ollut rintaleikkausta niin, who knows...

Anyway, ronilla on paras selkä, paras etumus, paras sivuprofiili... eikä sen vatsa mun mielestä ole paskamaha.

:offtopic: Mun mielestä, dexter ei hävinnyt turhaan ronille "VATSA JA REISI" poseerauksessa 2004 olympiassa (mulla on se koko video), koska kyseinen asento nimen omaan tarkoittaa kumpaakin lihasryhmää. Ronilla näkyi hyvin sixpäk, ja samaan aikaan ronin massiiviset ja tiukat reidet "ownas" dexterin reidet---> ronille pisteet.
Jayllä on suhkot samanlaiset reidet kuin ronilla, mutta "paremmat" tai "paremmahkot" (lol vinot) vatsalihakset---> pisteet jaylle.
Mutta voi kyseessä olla politiikkaakin.

Katselin muuten juuri tuota 2004 Olympia dvd:tä ja siinä posetuksen ohessa haastateltiin Jayta, Dexteriä, Guntheria ja Ronnieta yhdessä. Ronniella oli ainoa maha joka roikkui, mikä sen sitten aiheuttaakaan.

Ja entäs sitten,vetikö Ronnie pari sustaa ja decaa/vko ja voitti 7 mr.Olympiaa ja nykyään lasketaan roinaajaks?V.-92 oli 220lbs,eli yli 100kg ja natikka vai? Onkohan Suomenkin isoimmat raskaan sarjan bodarit "vielä" natikoita?Sit ku ne rupee roinaamaa niist tulee kans Colemannin kokosia.Ja eihän kukaan "kynäniskankaan" roinaa,pelkästään ne hullut isot möykyt,ketä baareis riehuu. Kättä pystyy,kuka uskaltaa väittää,et Ronnie oli v.-92 Natu!

Oiskohan tuo Ronkan maha tulosta niistä ranskanperunoista, mitä se mättää aina noilla treenivideoillaan. Mies dieetilläkin mussuttaa ranskiksia...

Olakinte ethän oo tosissas? Miten voisi pömpötys johtua ranskanperunoista, ei miehellä ole rasvaa kehoksi nimeksikään. Ranskanperunat ovat nopeaa hiilaria yhdistettynä rasvaan joka aiheuttaa lihomista ja ei ronniella sitä rasvaa siellä mahassa oo. Jos olisi ei varmaan 6 palikkaa sieltä vatsasta näkyisi ja säikeitä selästä/takareisistä.

ZeiZei sanoi:
Se on hienoa, että Crusader kertoo meille totuuden.
Kannattaa ehkä joskus miettiä sitä mitä muut sanovat, eikä laukoa näitä totuuksia :zzzz:

Crusader on kyllä täysin oikeassa. Oli aihe mikä tahansa, niin ei mene montaakaan minuuttia, kun joku on jo vaahtoamassa colemanin ylivoimaisuudesta ja virheettömydestä. Lisäksi täytyy vielä kirjoittaa tuttavalllisesti Ronniesta, että niinq mä ja mun kamut.

neutraali sanoi:

Kehonrakennus on siitä vaikea urheilulaji, että tuloksia ei voi mitata samaan tapaan objektiivisesti kuin esim. juoksussa, pituushypyssä jne. Arvosteluperusteet ovat makuasioita ja tuomareiden makuun vaikuttavat monet asiat. Minun mielestäni Ronnie Coleman on iso ja ruma ja hänellä on todella omahyväiset asenteet. Ei mitenkään esteettisesti miellyttävä. Kallistun itse enemmän tuonne Arnoldin kilpailuaikojen ihanteisiin, kun kilpakehonrakentajat olivat kiinnostuneita myös omasta hyvinvoinnistaan ja heillä oli tiettävästi muutakin elämää kuin massan kasvattaminen.

Markus Rühl on silti monella tapaa piristävää katsottavaa. Ei ota itseään turhan vakavasti ja mittasuhteet ovat monella tapaa silmääni miellyttävät. Kokonaisuus on olennainen ja siihen vaikuttaa myös yleinen olemus (ei pelkästään lihasten muoto ja koko)... Minun mielipiteeni.

Ronnie Coleman tekee hallaa kehonrakennuksen maineelle.

Testorage sanoi:
No voi hellanlettas.. sinähän se varsinainen voittaja oot. Tiiät tasan tarkkaan mitä Colemanni tekee kehonrakennuksen maineelle. Sun oma mielipidehän tuo on mutta eihän tossa oo mitään järkeä. Tekeekö Shumi formuloille pelkkää hallaa ku on x^3-kertainen maailmanmestari? Ehkä ei voi verrata ihan suoraan näitä kahta lajia mutta miks vitussa 7-kertanen MM voi tehä paskaa mainetta lajilleen? Eri asia on pidätkö noin isoista ukoista henkilökohtasesti, mutta ne kehonrakennuksen "oikeet ystävät" myöntää että ukko on kaikin puolin täydellinen (LAVALLA), ja näin ollen mestari.

Testorage sanoi:

Olisiko Ronnien sitten pitänyt kieltäytyä Mr O titteleistään? Ei se Ronnie käsittääkseni itse ole itseään kruunannut, kyllä sen puolen hoitaa edellleenkin tuomarit

Testorage sanoi:
Kehonrakennus on siitä vaikea urheilulaji, että tuloksia ei voi mitata samaan tapaan objektiivisesti kuin esim. juoksussa, pituushypyssä jne. Arvosteluperusteet ovat makuasioita ja tuomareiden makuun vaikuttavat monet asiat. Minun mielestäni Ronnie Coleman on iso ja ruma ja hänellä on todella omahyväiset asenteet. Ei mitenkään esteettisesti miellyttävä. Kallistun itse enemmän tuonne Arnoldin kilpailuaikojen ihanteisiin, kun kilpakehonrakentajat olivat kiinnostuneita myös omasta hyvinvoinnistaan ja heillä oli tiettävästi muutakin elämää kuin massan kasvattaminen.

Markus Rühl on silti monella tapaa piristävää katsottavaa. Ei ota itseään turhan vakavasti ja mittasuhteet ovat monella tapaa silmääni miellyttävät. Kokonaisuus on olennainen ja siihen vaikuttaa myös yleinen olemus (ei pelkästään lihasten muoto ja koko)... Minun mielipiteeni.

No niin. Upeeta, mahtavaa! Joku pakkiksen maisteri kertoo taas totuuden! Pitääkin lähettää tämä teksti Mr. Olympian tuomareille, etteivät valitse enää väärää voittajaa.

Totenkopf sanoi:
No niin. Upeeta, mahtavaa! Joku pakkiksen maisteri kertoo taas totuuden! Pitääkin lähettää tämä teksti Mr. Olympian tuomareille, etteivät valitse enää väärää voittajaa.

Toi oli käsittääkseni yhden kirjoittajan mielipide eikä mikään ehdoton totuus. Eikös tää sivusto ole mielipiteiden vaihtamista varten?

Ylistetään kaikki Ronnya yhdessä ja hypätään Colemanin bandwagoniin. Lisää pöhöttyneitä pömppövatsoja lavoille! :jahas:

Ronny & estetiikka samassa lauseessa? Paskanmarjat.

Totenkopf sanoi:

Joo, äkkiä kaikki kumartamaan ifbb:n hevosmarkkinameininkiä! Jumala puhuu tuomareiden kautta, he ovat vain välikäsiä!

Lähinnä noista Mr. Olympia-titteleistä kuvastuu tarve tehdä suuria legendoja bisneksen pyörittämiseksi. Aiemmin myös suomen kehonrakennusliiton säännöt alkoivat vuodatuksella siitä, miten joe weider lähes pyyteetön äiti teresa. Onko terveen järjestö -ja kilpailutoiminnan lähtökohta henkilöpalvonta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom