BB PRO Ronnie Coleman

Pforce sanoi:
Eri asia on pidätkö noin isoista ukoista henkilökohtasesti, mutta ne kehonrakennuksen "oikeet ystävät" myöntää että ukko on kaikin puolin täydellinen (LAVALLA), ja näin ollen mestari.

Tässähän se tulikin tiivistettynä. Kehonrakennuksen oikeet ystävät (TM) on kaikessa viisaudessaan päättänyt, että epäesteettisyydellä ja yleisellä mielipiteellä ei ole merkitystä, niin kyllä sen sitten on pakko olla niin. Jos vaikkapa taitoluistelun olympiavoittaja saa päähänsä vääntää savet jäälle täydestä vauhdista vapaaohjelmansa päätteeksi, niin se homma sitten on vain niin ja kyseessä on a) täydellinen b) Mestari. Kadunmies ei oikein touhua ymmärrä, mutta mitäpä ne pirulaiset mistään tietävätkään, Mestari on kuitenkin se joka tietää parhaiten mikä on taitoluistelulle ja taitoluistelun katsojille parasta.

"Keulakuvat ovat useimmiten puuta" -Stanislaw Jerzy Lec

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilecules sanoi:
Ronny & estetiikka samassa lauseessa? Paskanmarjat.
Eiköhän nyt puhuta kehonrakennuksesta ja miltä näyttää lavalla, eikä siitä jos se esim. löhöilee kotonaan sohvalla ja sillon sillä vähä maha pömpöttää. Vaikka ukko oiski täyttä lihasta ni ei se varmaa kenenkään mielestä näytä esteettiseltä. (esteettinen: (aisteja) miellyttävä, kaunis, taiteellinen; estetiikkaan kuuluva t. sitä koskeva) Eikä se varmasti monenkaan mielestä itse sana oikeassa merkityksessä kauniilta näytä sielä lavallakaan? Miksi puhua esteettisyydestä. Se on vitun iso lihasmöykky, mutta ne jotka pitää lihaksista (isoista sellaisista) niin ukko näyttää vitun hyvältä! Ehkä sinä pidät henkilökohtaisesti pienistä lihaksista? Säädyllisempiä (vaikka 12% rasvat 80kg 178cm) lihaksia voidaan sanoa jo esteettisiksi, ja tämä siksi että näin ajattelee varmasti ainakin 1/2 maailman populaatiosta.

Eli ketä se pömppömaha edelleenkin haittaa sielä kotisohvalla tai bäckstagella jos se on lavalla ihan aisoissa.

Ei taida tänne Suomeen kovin monia koskettaa :D Tokkopa myydään ollekaan täällä tota? Itse olen nähnyt ainakin MDssä ton merkin mainoksia ja osaapahan assosioida merkin tästä lähin sen itse mestariin..

Hauska nähdä että myöskin muut merkit saavat tuekseen lajin terävintä kärkeä, kuin pelkkä muscletech, joka on jo kahminut tähtiä suojiinsa reilun määrän. :thumbs:

Mikä siinä Ronniessa niin risoo?.. Cutlerilla ja Ruhlilla on huonompi rakenne, ovat hiukkasen löysempiä ja omaavat korkeintaan saman verran pihviä ja silti näitä tyyppejä abaut kaikki (kärjistetysti) täällä fanittavat. Ei voi ymmärtää noin kaameeta määrää kritiikkiä,.

Kiva "keskustelu" käynnissä täällä. Tiedän että on turhaa koittaa tässä valottaa teille asioita, mutta yritän silti.

Katsokaa nyt hyvät ihmiset niitä kuvia ja videonpätkiä hieman tarkemmin.
Ei se maha nyt herranjumala siellä lavalla aisoissa ole.
On tääläkin niitä kuvia ollut missä se kävelee vatsa pystyssä kuin rakennustarkastaja keskellä lavaa. Sellainen ilme päällä vielä että "mä oon best, eihämmun tarvi ees yrittää että mä saan pystin, antaa roikkua vaan pojat".
Ronkka on helvetin iso ja vahva, joskus jopa keskiverto kireä, mutta hallaa se tekee kehonrakennuksen maineelle yleismaallisesti. Toisaalta ei montaa kilpailijaa löydy jotka eivät sitä hallaa tekisi, ehkä Darrem, Dexter tai Gunther olisivat hyviä. Parempi luonne ja samaistuttavampi fysiikka.
Näin siis ajatellen yleistä mielipidettä. Mutta jos ajatellaan kehoilua sellaisena elitistilajina jona monet sen haluavat pitää, silloin jokaisen kilpailijan fysiikka on mielipidekysymys.
HC-kehonrakennusstandardeillahan Ronkka ja Ruhl rokkaa, ei siinä mitään sanomista pitäisi olla kenelläkään.
Ehkä kehonrakennuksen aika on vain ohi, voimailulajit ja fitness ehkä fiksumpia lajeja, ja varmasti ainakin helpommin mitattavia. Lisää selkeyttä kyllä toi mr O:n haastekierros, hieno lisä, vaikkakin politiikalla pilattu.

RRKalle sanoi:
Ronkka on helvetin iso ja vahva, joskus jopa keskiverto kireä, mutta hallaa se tekee kehonrakennuksen maineelle yleismaallisesti. Toisaalta ei montaa kilpailijaa löydy jotka eivät sitä hallaa tekisi, ehkä Darrem, Dexter tai Gunther olisivat hyviä. Parempi luonne ja samaistuttavampi fysiikka.

Coleman on viime vuosina ollut lähes kirein mies Olympiassa. Guntherillä on ehkä naisten mieleen sopiva naama, mutta hänen fysiikkaansa tuskin harva mieluiten omaksuisi jos saisi valita...Ei ainakaan mun mielestä olisi sen paremi mr Olympia kuin Ronniekaan.

Jatkuvuus sanoi:
Coleman on viime vuosina ollut lähes kirein mies Olympiassa. Guntherillä on ehkä naisten mieleen sopiva naama, mutta hänen fysiikkaansa tuskin harva mieluiten omaksuisi jos saisi valita...Ei ainakaan mun mielestä olisi sen paremi mr Olympia kuin Ronniekaan.

Samaa mieltä! On ollut ainakin kireimpien ukkojen joukossa kevyesti. Guntteri ei ole mun mieleen, ainakaan ronnieen verrattuna, eikä varmasti ainakaan parempi kehonrakentaja.

Pforce sanoi:
Eiköhän nyt puhuta kehonrakennuksesta ja miltä näyttää lavalla, eikä siitä jos se esim. löhöilee kotonaan sohvalla ja sillon sillä vähä maha pömpöttää. Vaikka ukko oiski täyttä lihasta ni ei se varmaa kenenkään mielestä näytä esteettiseltä. (esteettinen: (aisteja) miellyttävä, kaunis, taiteellinen; estetiikkaan kuuluva t. sitä koskeva) Eikä se varmasti monenkaan mielestä itse sana oikeassa merkityksessä kauniilta näytä sielä lavallakaan? Miksi puhua esteettisyydestä. Se on vitun iso lihasmöykky, mutta ne jotka pitää lihaksista (isoista sellaisista) niin ukko näyttää vitun hyvältä! Ehkä sinä pidät henkilökohtaisesti pienistä lihaksista? Säädyllisempiä (vaikka 12% rasvat 80kg 178cm) lihaksia voidaan sanoa jo esteettisiksi, ja tämä siksi että näin ajattelee varmasti ainakin 1/2 maailman populaatiosta.

Eli ketä se pömppömaha edelleenkin haittaa sielä kotisohvalla tai bäckstagella jos se on lavalla ihan aisoissa.

Älä sinä ala olettamaan mistä minä pidän tai en.

Kehonrakentajalla TÄYTYY olla linjat kunnossa, näin ainakin minun mielestä. Lihasmassaa pitää tietenkin olla mutta symmetria ei saa kärsiä. Omaan mieleeni on enemmän Flex Wheelerin tyyppiset kehonrakentajat ja Flex tuskin on lähelläkään 178/80 12% mittoja. Toiset pitää massamonstereista, oli muodot kuinka perseellään tahansa ja suotakoon se heille.

PS. Sanan vittu toistaminen ei tee teksteistäsi yhtään vakuuttavampia.

Ilecules sanoi:
Toiset pitää massamonstereista, oli muodot kuinka perseellään tahansa.

Tuskinpa nykyisillä friikeillä muodot on yhtään sen perseemmällään kuin muillakaan pro-ukoilla. Äijillä on vaan niin rutosti lihaa, että "klassisen" fysiikan omaavat kisailijat näyttävät melko normaaleilta näiden vieressä.

Ihme narinaa täälläkin osiolla.
Jos minä saisin Ronnien lihakset, niin ilomielin minä ne ottaisin. Ainahan ne voi dietata pois jos niihin kyllästyy.

Tuosta vatsasta...niin mikä ihmeen legenda tuo taas on, että kasvulla se maha kasvaa tuollaiseksi tynnyriksi? Ennemminkin rintakehä...Vähän sama kuin naisten itku: "en viiti tulla punttikselle, ettei tuu hirveitä lihaksia."
Kyllähän se nyt kasvaa, mutta tuollaisen vatsan saa ihan syömällä PALJON ruokaa.
En ole mistään lukenut, että sisäelimissä olisi jotenkin erityisen paljon IGF-1 reseptoreja, eiköhän se kasvu aikalailla symmetrisesti kasvata. Ei muistaakseni ollut Jawsillakaan mitään "GH guttia" vaikka oli hänellä kasvua varmaan enemmän kuin kukaan pro podari ikinä on vetänyt.

Nepheg sanoi:
Rollerghost miten syömällä tuon vatsan voisi saada? Jotain linkkejä jossa olisi tietoa asiasta?

No siihen ei tarvita edes mitään linkkejä, peili riittää ;)

En ole tähään päivään mennessä törmännyt mihinkään tieteelliseen artikkeliin, jossa olisi kerrottu, että sisäelimet ovat jotenkin erityisen herkkiä kasvuhormonin vaikutuksille.

Totenkopf sanoi:
No niin. Upeeta, mahtavaa! Joku pakkiksen maisteri kertoo taas totuuden! Pitääkin lähettää tämä teksti Mr. Olympian tuomareille, etteivät valitse enää väärää voittajaa.

Sanoin, että "Minun mielipiteeni." Vaahto pois suunpielestä jne. Ei tämä Pakkis ole mikään saippualaatikko.

Kyllähän Coleman on aivan s*nan ruma, mutta niin kauan kuin arvostelussa pyritään jonkinlaisia objektiivisia kriteereitä noudattamaan, ei taida muilla olla hommassa jakoa, koska mies on kuitenkin suurin kaikista ja myös tiukimmasta päästä. Ei siitä symmetriastakaan pahemmin valittamista löydy. Esimerkiksi Cutler oli viime Olympiassa mun mielestäni kymmenen kertaa paremman näköinen kuin Coleman, mutta se ei muuta miksikään sitä, että Coleman oli isompi ja kovempi ja siten ansaitsi voittonsa täysin.

Sitten kun arvostelua ruvetaan tekemään missikisojen malliin sillä, kuka on "parhaan näköinen" tai "esteettisin", meillä onkin kohta joku ¤#"%#¤:n A. Tuisku Mr. Olympiana.

Jep. Ronnie vuonna 98 näytti helvetin hyvältä. Jumalauta tuota hauista scott-käännöissä! :hyper:

Tosiaankin, Ronnie näytti olevan tuolloin paremmassa kunnossa kuin nyt.

-Pva- sanoi:

ehkä kivemman näkösessä, mutta ei kehonrakennuksen kannalta kyllä paremmassa kunnossa (menestymisen).

-Pva- sanoi:

Äläs nyt pelleile. :jahas:

Ronnie on nykyään paljon isompi ja kireämpi kuin 98. Tiedän kyllä mitä tarkoitat tuolla "paremmassa kunnossa", mutta kehonrakennusmielessä hän on kehittynyt huimasti vuodesta 98.

Eikä se mahakaan nyt niin paljon parempi ollut tuohon aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom