BB PRO Ronnie Coleman

Ehrmann sanoi:
Intensiivinen vatsatreeni on sellainen mitä sä näit rocky elokuvissa; "ÄÄÄÄRRRGH..HHNNNNNNNGGGGGGH..AAAAHHH". Ronilta kuuluu vain ilmavirran ääntä mikä syntyy sen kehon liikkeestä, kun hän treenaa vatsaansa. Ja roni treenaakin vatsaansa vai pitääkseen sen kunnossa. Siltä vaikuttaa.

Toki, jos sulla on video klippi missä roni rääkyilee viimeisiä toistoja vatsaansa treenailessa niin... anna.

Voi helvetti :wall:, mailaa ihmeessä Ronnielle ja kerro hänelle miten vatsoja kuuluu treenata, että hän saisi vahvat vatsat, jolloin pömpötystä ei olisi :jahas:

Ei silleen, se että joku väittää tietävänsä, että pelkästä aineiden käytöstä johtuu on myös :anssi: imho.

Missäköhän muiden useiden ammattilaisten isot mahat on, vai käyttääkö ne varmasti vähemmän aineita? Miksi ronniemaisia vatsoja löytyy enemmänkin pienempienkin kehonrakentajien joukosta, käyttävätkö nämä yhtä paljon roinaa ku ronnie?

Mitäkö itse ajattelen? jos nyt joku syy on pakko spekuloida, niin luulisin, että tohon vaikuttaa monikin asia. Läpi uran tehdyt raskaat kyykyt/maastavedot, aineiden käyttö, jättimäisten ruokamäärien syöminen, älytön lihasmassa jonka päällään kantaan ja isot vatsalihakset, ovat varmaan kaikki osasyitä pömpötykseen, mutta mitään varmaa en luule, eikä imho pitäisi kenenkään muunkaan luulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis täh? Joku sano että suoliston ympärillä on ylimääräistä rasvaa. Kerro miten tämä on mahdollista kun äijän rasvaprosentti on 6 (tai vähemmän)? Yhtä hullua on ajatella että äijällä, joka vetää 400 maasta, on huonot vatsalihakset. Jostain muustahan pömpötys johtuu. En myöskään usko että hänellä olisi heikot "syvät" vatsalihakset.
Eiköhän kaikilla pömpötä vatsa enemmän tai vähemmän ellei vatsalihaksia jännitetä. Kyykkyjä tehdessä vatsa pömpöttää hullun lailla varsinkin ala-asennossa.

ZeiZei sanoi:
Voi helvetti :wall:, mailaa ihmeessä Ronnielle ja kerro hänelle miten vatsoja kuuluu treenata, että hän saisi vahvat vatsat, jolloin pömpötystä ei olisi :jahas:

Ei silleen, se että joku väittää tietävänsä, että pelkästä aineiden käytöstä johtuu on myös :anssi: imho.

Missäköhän muiden useiden ammattilaisten isot mahat on, vai käyttääkö ne varmasti vähemmän aineita? Miksi ronniemaisia vatsoja löytyy enemmänkin pienempienkin kehonrakentajien joukosta, käyttävätkö nämä yhtä paljon roinaa ku ronnie?

Mitäkö itse ajattelen? jos nyt joku syy on pakko spekuloida, niin luulisin, että tohon vaikuttaa monikin asia. Läpi uran tehdyt raskaat kyykyt/maastavedot, aineiden käyttö, jättimäisten ruokamäärien syöminen, älytön lihasmassa jonka päällään kantaan ja isot vatsalihakset, ovat varmaan kaikki osasyitä pömpötykseen, mutta mitään varmaa en luule, eikä imho pitäisi kenenkään muunkaan luulla.

ARGH!!!

En mä ronia ole neuvomassa, roni varmaan tietää miten vatsoja treenataan--------------------> MUTTA!!! Roni don't care. Sille riittää, että vatsalihakset näkyy lavalla, ja että niitä voi jotenkin jännittää. After all, bodykisoissa vatsa ei ole tärkein kuitenkaan.

Ehrmann sanoi:
ARGH!!!

En mä ronia ole neuvomassa, roni varmaan tietää miten vatsoja treenataan--------------------> MUTTA!!! Roni don't care. Sille riittää, että vatsalihakset näkyy lavalla, ja että niitä voi jotenkin jännittää. After all, bodykisoissa vatsa ei ole tärkein kuitenkaan.

Lopeta nyt jo tuo paskanjauhaminen ja lue läpi esimerkiksi nuo neutraalin postaukset ennen kuin teet itsestäsi entistä hölmömmän. Mistä sinä oikein revit nämä faktasi, että "ronnie ei välitä" ja "haluaa vaan jotenkin jännittää vatsan"? Oletteko hyviäkin kavereita kun tiedät tuollaista sisäpiirin tietoa?

Syytä en tiedä miksi Ronnien vatsa pullottaa mutta onhan tuo aivan hirvittävän näköinen, ei vaan sovi alkuunkaan kehonrakentajalle. Yhdyn siihen joka huuteli Steve Reevesin aikoja takasin, symmetria kunniaan.

Bring it on Flex Wheeler.

:offtopic: Ootko Ehrmann miettiny koskaan miksi lähestulkoon kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä kun avaat suusi?

annetaan ronille vaan ABKingPro!
ABKingPro.jpg

paksi sanoi:
Lopeta nyt jo tuo paskanjauhaminen ja lue läpi esimerkiksi nuo neutraalin postaukset ennen kuin teet itsestäsi entistä hölmömmän. Mistä sinä oikein revit nämä faktasi, että "ronnie ei välitä" ja "haluaa vaan jotenkin jännittää vatsan"? Oletteko hyviäkin kavereita kun tiedät tuollaista sisäpiirin tietoa?

Sanoin, että ronille riittää, että vatsat näkyy, ja että niitä voi jotenkin jännittää. En sanonut haluamisiesta.

Ja väitän NOIN, koska se on ilmiselvää kun sä katot sen videoita.

jp-84 sanoi:
:offtopic: Ootko Ehrmann miettiny koskaan miksi lähestulkoon kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä kun avaat suusi?

Ei sitä tarvitse miettimään ruveta. Syy on se, että ihmiset palvoo number ykköstä aina, ja sitten kun sanoo jotain "oikeasti se on näin ja noin" mielipiteen, niin muurahaispesässä alkaa kuhisemaan. Normaali ihmisreaktio.

Vittu sä Ehrman oot vissiin syönyt hieman liikaa Ehrmannia ku oot noin sekasin, sulla on varmaan paskakin vitivalkoista

Originally Posted by Ehrmann
Ei sitä tarvitse miettimään ruveta. Syy on se, että ihmiset palvoo number ykköstä aina...

Kiitos! kiitos! :D :jahas: :rock:

niinpä niin. onko kukaan ajatellut että pömppis voisi johtua siitä, että kuvat on otettu Mr. O:aa ennen ja kaveri on juuri tankannut itsensä sikatäyteen, tai vaihtoehtoisesti, kuvat otettu kisan jälkeen ja kuukausia kestävän dieetin jälkeen on taas ruoka maistunut, kun saa syödä. kuvathan on Mandalay Baystä, siis kisa hotellista. kivahan se on arvostella ja heitellä tänne absoluuttisia totuuksia, mutta olkaa vähän varovaisempia kommenteissanne, kun ette kuitenkaan tiedä totuutta.

säihkysääri sanoi:
niinpä niin. onko kukaan ajatellut että pömppis voisi johtua siitä, että kuvat on otettu Mr. O:aa ennen ja kaveri on juuri tankannut itsensä sikatäyteen, tai vaihtoehtoisesti, kuvat otettu kisan jälkeen ja kuukausia kestävän dieetin jälkeen on taas ruoka maistunut, kun saa syödä. kuvathan on Mandalay Baystä, siis kisa hotellista. kivahan se on arvostella ja heitellä tänne absoluuttisia totuuksia, mutta olkaa vähän varovaisempia kommenteissanne, kun ette kuitenkaan tiedä totuutta.

Totuus on se että sillä on järjetön paskamaha, tätäkään ei olisi syytä unohtaa vaikka ronnie olisi kuinka ainaskiseittenkertanenmisteroo. Ei joku kehonrakentaja VOI olla kaiken arvostelun yläpuolella, oli sitten mikä titteli tahansa.

Crusader sanoi:
Totuus on se että sillä on järjetön paskamaha, tätäkään ei olisi syytä unohtaa vaikka ronnie olisi kuinka ainaskiseittenkertanenmisteroo. Ei joku kehonrakentaja VOI olla kaiken arvostelun yläpuolella, oli sitten mikä titteli tahansa.

Se on hienoa, että Crusader kertoo meille totuuden.

Kannattaa ehkä joskus miettiä sitä mitä muut sanovat, eikä laukoa näitä totuuksia :zzzz:

ZeiZei sanoi:
Kannattaa ehkä joskus miettiä sitä mitä muut sanovat, eikä laukoa näitä totuuksia :zzzz:

Tämä on keskustelupalsta, mutta ei se ronnien paskamaha pienene siitä senttiäkään, olivat "muut" sitten mitä mieltä tahansa.

Ylipäänsä, tarkoitatko sanoa että minun pitäisi uskoa että ronniella ei ole mahaa, kun muutama noheva kekkeruusi on sitä mieltä?

Crusader sanoi:
Tämä on keskustelupalsta, mutta ei se ronnien paskamaha pienene siitä senttiäkään, olivat "muut" sitten mitä mieltä tahansa.

Ylipäänsä, tarkoitatko sanoa että minun pitäisi uskoa että ronniella ei ole mahaa, kun muutama noheva kekkeruusi on sitä mieltä?

Toivottavasti pystyt vastataa hieman paremmalla argumentillä seuraavalla kerralla.

Tottakai Ronniella maha on, kysymyshän oli siitä, että minkä takia, johon sä et osaa sanoa mitään muuta kun "totuus on se, että ronniella on paskamaha!!!!!".

Siinä taas ei ole mitään pahaa, jos toivot, että kehonrakentajat näyttäisivät edelleen samalta kuin esim. Zane.

Edit: Ei Ronnie ole arvostelun yläpuolella (en ole huomannut, että tällä kovinkaan moni olisi sitä käsitystä antanukkaan), mutta koita ymmärtää, että jotkut, jopa yllättävän useat, ovat sitä mieltä, että vaikka Ronniella isohko pötsi olisi, niin silti hän ansaitsee paikkansa. Kyllä ymmärrän jos itse olet sitä mieltä, että esim. Dexterin pitäisi voittaa.

Mitä mieltä itse olen? Itse pidän huomattavasti enemmän esim. Shawn Rayn tai Flex Wheelerin kropasta/fysiikasta, mutta se, että he näyttävät paremmilta minun silmissä ei todellakaan tarkoita, että he olisivat minun mielestä parempia kehonrakentajia kuin esim. Ronnie.

Totta kai Ronnie treenaa vatsaansa ja vaikka se tekisi 3000 istumaannousua päivässä ei se pullotus siitä minnekkään katoa, se mistä se johtuu onkin sitten taas aivan toinen asia.

Originally Posted by ZeiZei
jos nyt joku syy on pakko spekuloida, niin luulisin, että tohon vaikuttaa monikin asia. Läpi uran tehdyt raskaat kyykyt/maastavedot, aineiden käyttö, jättimäisten ruokamäärien syöminen, älytön lihasmassa jonka päällään kantaan ja isot vatsalihakset, ovat varmaan kaikki osasyitä pömpötykseen, mutta mitään varmaa en luule, eikä imho pitäisi kenenkään muunkaan luulla.

Eli varmaankin jotain tuonne suuntaan. Oli sillä maha tai ei, on se silti "kova jätkä" siitä ei pääse mihinkään, koska ketään "paskamaha" ei ikinä tule voittamaa olympiaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom