Roinaniksipandan mullistavat treenivinkit!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roinaniksipanda
  • Aloitettu Aloitettu

Roinaniksipanda

Hehhei, rakkaat palstalaiset! On tullut Roinapandallekin aika kömpiä luolasta, tankata hiilareilla ja kömpiä tuohon Taivaallisen Rauhan aukion Gold's Gymille treenaamaan! Mitä treeniin tulee, niin olen siinä touhussa aivan uskomaton, joten ajattelin jakaa nämä verrattomat treenivinkit teillekin.

- Kun teet punnerrusliikkeitä Smith-koneessa, niin muista vapauttaa tanko kääntämällä se pois kannattimista. Huhu kertoo, että liikerata kasvaa merkittävästi tai vähintään tuplaantuu. (Huom! Painon määrää on tällöin syytä vähentää!)

- Penkkipunnerruksessa - uskokaa tahi älkää - kannattaa hidastaa (tai jopa pysäyttää) tankoa, ennen sen osumista rintakehään. Kiinan Keuhkovammaliiton tutkimuspäällikkö, Win Strol Depot kertoo, että tangon laskeminen rintalastan läpi saattaa aiheuttaa huomattavia kipuja tai ainakin hassun irvistyksen.

- Jalkakyykyssä kannattaa käyttää polvisiteitä hillitysti. Lukuisien silminnäkijähavaintojen mukaan tämä ns. salimuumiointi saattaa hidastaa jalkatreeniä ja saa lisäksi kyykkääjän näyttämään hassulta.

- Kaverin ylätaljaa varmistaessa on hyvä varata mukaan jonkin sortin housut. "Pohjoismaiden eunukit värikuvina" -kirjan päätoimittaja kertoi housujen ehkäisevän täyskastraatiota painopakan lähähtäessä täysiä alas.

- Treenatessa on hyvä pitää kroppa lämpimänä, mutta liika on tässäkin liikaa. Lukuisat, empiiriset tutkimukset ovat osoittaneet, että ainakin Darth Vader-, sekä Chewbacca-puvut saattavat - ainakin helteellä - aiheuttaa hengästymistä.

Noniin. Tässäpä oli Roinaniksipandan vinkit tällä kertaa! Hyvää alkavaa kesää kaikille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ankka
Suonet anteeksi jos en naura.

Näihinhän kuuluu sanoa, että "MEGA-LOL!!! :D " tai "MEGA-VITTU LOLLOTI LOLLOTI LOLLO MÄ REPEEN!!! :D :D".

Oho, sori ja anteeks.
 
onko totta että tao-tao on nykyään kokonaan huumeiden orja?

näin hänet eilen asema- tunnelissa ja kysyin tao-taolta mikä sinulla hätänä.tao-tao vain örisi jotain bambu höyryissä ja rupesi imppaamaan bambun lehteä uudestaan....

sanoin että lopeta tuommoinen.sitten tao-tao nousi pystyyn ja pisti tassunsa turkkinsa sisään. tao-tao ilmeisesti suuttui ja rupesi huutamaan:minä olen Napoleon, minä olen Napoleon.
silmät hulluutta loistaen.

olen syvästi järkyttynyt!!!!
:(
 
NYT KUN LUKI TÄMÄN,NIIN JU MA LAU TA ETTÄ NOUSEE (MUTTA MIKÄ?)
 
romu liikkuu

kun ottaa gymille mukaan hallinosturin, isot raudat ei paina paljon mitään ja ei tuu edes hiki nostaessa esim 800kg maasta...

jos nyt reenivinkkejä kaivataan niin täältä pesee:D
 
Mä muistan, kun mulla oli pentuna oma lemmikki-panda... Sitte se nakattiin roskiin, kun mä olin kaivellu sen mahaan reiän ja piilottanu sinne legoja; elämä voi joskus olla niin stnan laiffii! ;)

Mä ikävöin sitä vieläki!! *SNIFF* :(
 
Suurkiitokset Roinaniksipanda.

Juuri sinun treenivinkkisi ovat tuoneet lisäpuhtia omaankin harjoitteluuni. Ennen rintalastani oli aina penkkipunnerruksen jälkeen ruhjeilla, mutta nyt kiitos sinun ohjeittesi osaan pysäyttää tangon juuri ennen rintaa. Tulokset toisaalta tippuivat hiukan, sillä tuo tangon rinnalta pompsauttaminen oli niin helppoa tuolla vanhalla tekniikalla. Mutta kehityksen vuoksi on joskus kärsittävä.

Nyt mullistavien vinkkien ansiosta olen saanut kätenikin kasvamaan. Ennen luulin että vasarakäännöissä kirjaimellisesti käännellään vasaraa edestakaisin. Ihmettelinkin kuinka helpolta tuo tuntui, mutta nyt tajuan kuinka se oikein tehdään.
Otin käyttöön kunnon lekan.

Ps. Jätin myös polvisiteet pois. Nyt käytän niitä vain lämmittelyssä ja kun joudun kyykkäämään enemmän kuin tangon ja lukot.
 
Jos roina jotain tuo niin näköjään se myös jotain VIE!!!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom