Robert Helenius

Veikkaa voittaja

  • Helenius

    Votes: 35 44,9%
  • Joshua

    Votes: 43 55,1%

  • Total voters
    78

"
Vada eli Voluntary Anti-Doping Association vastaa nyrkkeilijöiden ja vapaaottelijoiden testaamisesta. Sana ”voluntary” kääntyy suomeksi ”vapaaehtoinen”, mutta Huotari kertoo, että testiin meneminen ei ole niin vapaaehtoista kuin voisi nimestä olettaa.

– Nettisivuilla selkeästi sanotaan, että urheilija sitoutuu dopingtesteihin kahdeksan viikkoa ennen sovittua ottelua. Sen jälkeen, kun sopimukseen ollaan sitouduttu, ei voida puhua vapaaehtoisesta testistä, vaan urheilija on sitoutunut järjestelmään.

Huotari muistuttaa, että testiaika voi olla lyhyempikin, jos otteluita sovitaan pikaisella aikataululla, niin kuin kävi Heleniuksen tapauksessa."

Netistä kyllä löytyy tietoa jos vain jaksaa etsiä eikä odota kaiken tulevan valmiiksi omalle näytölle

Kiitoksia linkistä. Tuo oli mennyt täysin ohi, että "vapaaehtoinen" ei ole vapaaehtoinen. Monessa paikassa luki tuosta "vapaaehtoisesta" testistä mikä oli näköjään paska puhetta.

Eikä tarvi heti olla noin agressiivinen jos kysyy lähdettä kun itse linkkaamassasi videossa ei asiasta puhuttu mitään. Sama kun puhuisi yleisurheilusta, mutta joku alkaisi höpistä Kalle Rovanperästä karrikoidusti sanottuna.

Itse veikkaan, että Heleniuksella oli myrkyt koneessa Mielosen ottelun aikana eikä ne kerinneet haihtua Joshua otteluun mennessä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän tämä Heleniuksen käryn tilanne on nyt. Kärysi testissä ja oliko se kuuluisa kakkosnäyte vain mikä se oli jo julkistettu eli onko käry jo täysin selvä asia? Mä pidin häntä puhtaana lihansyöjänä 😁 Ennen sitäkin jo varsin kyynistynyt ajattelemaan, että tosiaan kaikki käyttää, jos ei toisin todisteta. Heleniusta olen kuitenkin pitänyt puhtaana urheilijana. Mutta eipä varmaan ollut. En moiti jos ei ole puhtoisena pysynyt koska tosiaan lajin maailman kärkikin douppia vetelee. Jos on ollut doupit koneessa Joshuaa vastaan niin siinä tapauksessa uskon, että on tämä tapa ollut jo Sauerlandilta asti.
 
Mikähän tämä Heleniuksen käryn tilanne on nyt. Kärysi testissä ja oliko se kuuluisa kakkosnäyte vain mikä se oli jo julkistettu eli onko käry jo täysin selvä asia? Mä pidin häntä puhtaana lihansyöjänä 😁 Ennen sitäkin jo varsin kyynistynyt ajattelemaan, että tosiaan kaikki käyttää, jos ei toisin todisteta. Heleniusta olen kuitenkin pitänyt puhtaana urheilijana. Mutta eipä varmaan ollut. En moiti jos ei ole puhtoisena pysynyt koska tosiaan lajin maailman kärkikin douppia vetelee. Jos on ollut doupit koneessa Joshuaa vastaan niin siinä tapauksessa uskon, että on tämä tapa ollut jo Sauerlandilta asti.
Kakkosnäytettä ei anna kuin Jorma Uotinen tanssikilpailussa, se on b-näyte, ja kuukauden päästä tulos.
 
Mikähän tämä Heleniuksen käryn tilanne on nyt. Kärysi testissä ja oliko se kuuluisa kakkosnäyte vain mikä se oli jo julkistettu eli onko käry jo täysin selvä asia? Mä pidin häntä puhtaana lihansyöjänä 😁 Ennen sitäkin jo varsin kyynistynyt ajattelemaan, että tosiaan kaikki käyttää, jos ei toisin todisteta. Heleniusta olen kuitenkin pitänyt puhtaana urheilijana. Mutta eipä varmaan ollut. En moiti jos ei ole puhtoisena pysynyt koska tosiaan lajin maailman kärkikin douppia vetelee. Jos on ollut doupit koneessa Joshuaa vastaan niin siinä tapauksessa uskon, että on tämä tapa ollut jo Sauerlandilta asti.
Veikkaan että resepti löytyy, pitänyt vaan salassa testosteronin buustaamisen.
 

Kauankohan saadaan odottaa UKADin tuloksia?

Itse arvostan ja luotan ukadiin enemmän kuin vadaan..
UKAD ei muuten ole Conor Benniä vapauttanut epäilyistään. Ne pui asiaa edelleen. Siksi Benn taisi otella jenkeissä. Tai sitten UKAD on valittanut johonkin seuraavaan elimeen Benn tilanteesta. Eihän toi ikinä tule menee läpi että söin kananmunia ja siksi clomia. Benn on Matchroomin lypsylehmä joten ne kyllä tekee kaikkensa keplotellakseen asian itselleen sopivaksi.
 
Veikkaan Klomifeeniä. Siitä on tullu muutamia käryjä UFCn puolella ja Conor Benn kärys siitä joku aikaa sitten myös
Arvasin oikein.


AMMATTINYRKKEILIJÄ Robert Heleniuksen, 39, dopingkohun aiheuttanut aine onkin rintasyöpälääke klomifeeni. Asiasta kertoi Yle Urheilulle Heleniuksen manageri Markus Sundman.

Elokuussa Yle oli uutisoinut Heleniuksen kärynneen letrosolista.
 
Toivottavasti noudattaa sanktiot samaa reilua linjaa kuin ammattinyrkkeilyssä yleensäkin. Eipä näistä ole isoja nuhteita tullut, eikä yleensä ole rekan alle heitetty. Joku matsi jäänyt välistä ja taas eteenpäin 😄
 
Muistelisin että klomifeeniä vedettiin joskus ryssänappikuurin jälkeen että lähtee oma tuotanto käyntiin.
En tiedä miten nykytietämyksen mukaan.
Mut ei voi joutua vahingossa elimistöön.
Saa nähdä jatkaako robbe selittelyä vai tunnustaako että jotain otettu.
 
Muistelisin että klomifeeniä vedettiin joskus ryssänappikuurin jälkeen että lähtee oma tuotanto käyntiin.
En tiedä miten nykytietämyksen mukaan.
Mut ei voi joutua vahingossa elimistöön.
Saa nähdä jatkaako robbe selittelyä vai tunnustaako että jotain otettu.
Kyllä kuule kun syö vikingin tyylillä, niin voi näin käydä että löytyy elimistöstä. Ihan aikuisten oikeesti, kyllä toi sen verran mahdollista että selityksestä käy. Safkan tehotuotanto on semmosta.

 

Myös jon jones kärähtänyt samasta.
Tai ehkä hänelläkin erikoinen ruokavalio.
 
Eiköhän nää selittelyt ole nyt taputeltu. Robbe on ollut hormoonikuurilla ja palautellut klomifeenilla.

Väittäisin että ollut vieläpä aivan turhaa touhua. Robbe olisi tarvinnut ottelurutiinia, tasokasta sparria ja kestävyyttä ennemminkin kuin punttia ja horkkaa. Robbe on siis vetänyt horkkaa saadakseen lisää voimaa ja lihasmassaa josta taas on ollut enemmänkin haittaa kuin hyötyä. Jäykkää ja hidastahan se Roopen otteleminen oli.
 
Robbesta kertova Tuomas Kyron kirjoittama kirja ilmestyy muistaakseni tällä viikolla ja iltalehdessa onkin jo etukäteis rummutusta. Itseä ei juuri Robben kuurittelut haittaa, kunhan vaan miehekkäästi rohkenis myöntää käyttönsä, eikä syyttää kivikautista lihaa, niin minä arvostaisin kuurittelevaa Robbea enemmän sen jälkeen mitä entistä.

Kuitenkin kun kirjasta tulee puuttumaan näinkin isoja osia Robben urasta, eli siis kuurittelut, niin mitenhän rehellisesti muuten on kirjoitettu? Ehkä odotan sitten kirjaa kun Robbe on hieman vanhempi ja osaa puhua näistä nyt tuoreistakin asioista. Saatan kuunnella sen kuitenkin?

Tsemppiä vaan Robbelle, myönnä vaan douppaus, et sinä ole siinä liigassa ainoa roinaaja.
 
Robbesta kertova Tuomas Kyron kirjoittama kirja ilmestyy muistaakseni tällä viikolla ja iltalehdessa onkin jo etukäteis rummutusta. Itseä ei juuri Robben kuurittelut haittaa, kunhan vaan miehekkäästi rohkenis myöntää käyttönsä, eikä syyttää kivikautista lihaa, niin minä arvostaisin kuurittelevaa Robbea enemmän sen jälkeen mitä entistä.

Kuitenkin kun kirjasta tulee puuttumaan näinkin isoja osia Robben urasta, eli siis kuurittelut, niin mitenhän rehellisesti muuten on kirjoitettu? Ehkä odotan sitten kirjaa kun Robbe on hieman vanhempi ja osaa puhua näistä nyt tuoreistakin asioista. Saatan kuunnella sen kuitenkin?

Tsemppiä vaan Robbelle, myönnä vaan douppaus, et sinä ole siinä liigassa ainoa roinaaja.
Robbehan on monesti sanonut että myöntäisi jos olisi käyttänyt..
 
Back
Ylös Bottom