Rintatreenistä?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Eli viime viikolla vedin kotona treenit ja nyt sitten salilla pitkän tauon jälkeen ja tälläistä on kysyttävä kireän rintarangan omaavana saako rintaa ja selkää treenaanava tota rintarankaa löysemmälle?

Olen venytellyt ja tänään maanantaitreenin jälkeen on tisulihakset jokapuolelta kipeät, käden kääntää suoraan niin koko rintaan sattuu ja siihen kainalon lihakseen myös (hyvällä tavalla) että oikealla tekniikalla rintatreenissä ranka kiristyy lisää vai päinvastoin?

Setti: penkki kp 4x10-12x
flies kp: 3x10-12, penkki:2x10-8, dippi:12,8xop

Venyttelen myös paljon eli eikös jumiutuva paikka yleensä aina ole kipeä ennen kun se saadaan avattua? Tässä nyt en viittaa koviin treeneihin ja rintakipuihin kun sitä noi toistot eivät olleet.

Isoarska83 sanoi:
Venyttelen myös paljon eli eikös jumiutuva paikka yleensä aina ole kipeä ennen kun se saadaan avattua? Tässä nyt en viittaa koviin treeneihin ja rintakipuihin kun sitä noi toistot eivät olleet.

Mulla ainakin lihas ku lihas on aina kipeämpi kaksi pvää treenin jälkeen kuin heti seuraavana.
Lisäksi voimakas venyttely saattaa vaan pahentaa nyt asiaa, eli treeni on selvästikin tuottanut tulosta ja silloin lepo on parasta...Toki venytellä pitää, mutta pitää muistaa, että venyttelykin rasittaa lihasta, varsinkin voimakkaat venytykset.

Ps.Mitä toi teksti "nimimerkkinsä vastakohta" tarkottaa?Mulla tuli ekana mieleen "pieni terska":rock:
Repesin sitten yksikseni...
Tiedän, olen tyhmä;)

Sitä, ettei ole mikään iso jässikkä vaan normi vähän yli 80kg kynis jolle jonkin verran (vähän) on lihaa tarttunut. Nimimerkki nyt tulee siitä että mua on kutsuttu aika kauan Isoarskaksi pienestä asti, joten luonnollinen valinta nickiksi.

Isoarska83 sanoi:
Sitä, ettei ole mikään iso jässikkä vaan normi vähän yli 80kg kynis jolle jonkin verran (vähän) on lihaa tarttunut. Nimimerkki nyt tulee siitä että mua on kutsuttu aika kauan Isoarskaksi pienestä asti, joten luonnollinen valinta nickiksi.

Näin arvelinki, jokos on tissit parantuneet?

Kyllä ne siitä alkaa parannella, pikkasen aristelee vielä. Yöllä sitä olikin mukava kääntää kylkeä nukkuessa. :)

Isoarska83 sanoi:
Kyllä ne siitä alkaa parannella, pikkasen aristelee vielä. Yöllä sitä olikin mukava kääntää kylkeä nukkuessa. :)

Tuttu tunne, heräsin kerran omaan huutooni yöllä.Minä siinä unentokkurassa, että mitäs vittua nyt, niin tissihän vaan krampissa oli.
Oli tulla kuset housuun, sattu niin pirusti.Oli jotenki käsi ollu vammasesti oman ruhon alla, ja rinta jännityksessä.Ei vissiin tykänny olla:)

Tervettä kipua vaikka silleen sattuukin. :) Huomas taas että muutaman viikon paussi ollu kun ukko puuskuttaa punaisena kun pienemmillä palautuksilla teki. Tosin hikeä pukkaa joka kerta muutenkin siihen tahtiin että ei väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom