Rintaongelma.. gyno..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redalert
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei osaisko joku sanoo et liekko ne leikkaa yleisellä puolella gynoja? Itellä alkaa jo olla aika isot ja ahistavat. Meinasin et huomenna käyn kysymyssä. Luulis että ku ahistaa niin vitusti normi tilanteissa että tekisivät ees jotain. Rahaa siis yksityiselle ei ole koska olen työtön. Tai jos niitä voi osamaksulla maksella niin mikä ettei. Tammikuussa ois inttiin meno voikoha ne siellä tehä jotain tai ees jotain lähetettä laittaa. Joku 6kk sit mietin vielä että ei haittaa mutta nyt on jo pakko ku alkaa vaikuttamaan koko elämään. Salillaki vaan coolista paksu college paita päällä no näyttääpähä ainakin leveemmältä! :rock:

Ehkä vähän liian synkältä vaikutti toi teksti. Sitä se on ku krapulassa rupee kirjottalee :D. Mut joo ei nyt sentään mitkää 4d dokumentti tissit oo mut kumminki sellaset että ottaa aika palan itsetunnosta. Eli mitä enemmän kusetan sen helpommat changet on päästä? :hyvä:

Itellä gynekomastia ja johtui kuulemma ( lääkärin sanojen mukaan ) lääkitykestäni ( Cymbalta ), nyt sitten toissapäivän vaihdoin lääkitystä ja saa nähdä katoaako gyno. Jos jengi safkaa Cymbaltaa ja on gyno ni kannattaa vaihtaa lääkityst<3

Hei!

Toivottavasti joku joka tietäisi asiasta osaisi vastata.

Aloitin sali reenaamisen noin vuosi sitten, massaan on tullut ihan hyvin ja kroppa alkaa näyttää jo melko kivalta. Mutta minulla on murroiässä tullut gynot, ei kovin isot, mutta häiritsee itseäni todella paljon. Siis koskaan en ole mitään aineita käyttänyt. Ja reenaan salin lisäksi BJJ:tä ja vapaaottelua jossa olen paidatta, haluisin gynot pois, eli ihan kosmeettisista syistä.

En muutenkaan asiasta paljon tiedä, miten pitäisi toimia? Voiko murrosiässä saatuja gynoja hoitaa mm. lääkkeillä vai onko leikkaus ainut vaihtoehto (gynot tulivat muistaakseni 3-4 vuotta sitten) ??

Ei vittu.. en tiedä kuuluuko tätä kysyä täällä, mutta siis jos on tossa nännin alla semmoset köntit nii onko se justiisa tota gynoa?? Vai onko kaikilla miehillä tommoset pienet kovat kohdat siellä? Mulla ei siis nännit nöpötä tai mitään, mutta kun otan sormilla sillee nännin ylhäältä ja alhaalta ja puristan nii siellä on iha selkeesti semmonen kova köntti :SS ei ole kovin iso mutta köntti kummiski, ja istuessa niin sillon näyttäisi tulevan semmonen ketunnnenä varsinkin jos on vähääkän huonossa ryhdissä eli lytistyneenä eteenpäin.. tää on nyt vaivannu siitä lähtien ku kuulin kaverilta tosta "gynosta" ja huomasin omassa rinnassa noi.. Mitään aineita en oo ikin ottanu ja muutenki reenitaustaa vasta n 8kk, mutta siis onko se ihan normaalia että on tommoset pienet köntit siellä ja onko kaikilla miehillä noita? Eron huomaa ihan selkeesti rasvakudokseen toi köntti tuntuis olevan sellai justiisa nännin levyinen, paksuudesta ei hajuakaan ei kovin paksu kai..

Ei vittu.. en tiedä kuuluuko tätä kysyä täällä, mutta siis jos on tossa nännin alla semmoset köntit nii onko se justiisa tota gynoa?? Vai onko kaikilla miehillä tommoset pienet kovat kohdat siellä? Mulla ei siis nännit nöpötä tai mitään, mutta kun otan sormilla sillee nännin ylhäältä ja alhaalta ja puristan nii siellä on iha selkeesti semmonen kova köntti :SS ei ole kovin iso mutta köntti kummiski, ja istuessa niin sillon näyttäisi tulevan semmonen ketunnnenä varsinkin jos on vähääkän huonossa ryhdissä eli lytistyneenä eteenpäin.. tää on nyt vaivannu siitä lähtien ku kuulin kaverilta tosta "gynosta" ja huomasin omassa rinnassa noi.. Mitään aineita en oo ikin ottanu ja muutenki reenitaustaa vasta n 8kk, mutta siis onko se ihan normaalia että on tommoset pienet köntit siellä ja onko kaikilla miehillä noita? Eron huomaa ihan selkeesti rasvakudokseen toi köntti tuntuis olevan sellai justiisa nännin levyinen, paksuudesta ei hajuakaan ei kovin paksu kai..

Kerta ne ei ole sua haitannu niin unoha nyt koko juttu. Varsinki se niiden päivittäinen räplääminen, alkavat vielä innostuksiin kasvamaan.
Patit mitä nypläät on luultavammin rasvaa. Toki voihan ne olla pienet gynot, mutta jos tosiaa ei ole häirinny niin anna olla. Ja varsinkin kun et aineita käytä niin tuskimpa mitään vaara on että kasvavat.

Mutta laita kuva ketunnokista tänne niin saat muutaman eri diagnoosin. Niistä on sitten kätevä valita mieleinen. Toki voit myös mennä sinne lekuriin jos oikeesti asia vaivaa.

http://oi58.tinypic.com/27wwwbb.jpg
http://oi59.tinypic.com/2dqr889.jpg

Tossa ekassa kuvassa mulla on se ''patti'' sormien välissä, eli se on semmonen kova muhkura ja ihan hyvän kokoinen :S Ei nyt sinänsä vaivaa niin paljoa, että haittaisi elämässä mutta se vaan menee välillä hiukan araksi ja silloin se on tosi ärsyttävän tuntuinen varsinkin jos siihen osuu... Tossa kuvassa nyt ei oikein näy kunnolla sitä nokkaa, mutta broidin kanssa just vertailtiin niin sillä ei tosiaan ole tommosii könttei siinä nännin alla, ja kaveritki keltä kysyny että onko heilläki muhkura siinä nännin alla niin kellään ei ole :(. Todennäköisesti tää on vaa typerää vainoharhaisuutta, mutta jos siellä onki sitte sitä gynoa ja se kasvaa vaan entisestään niin voi vee.. Mut siitä ekasta kuvasta näkee sen paksuuden, ja leveys on tyyliin sanoisin 2 - 3 cm? Eli ihan hyvän kokoinen patti verrattuna siihen, että kenelläkään muulla ei ole tommosta :S ja siis ei ole rasvakudosta vaan semmoinen kova ja ''muhkurainen''.

Kerta ne ei ole sua haitannu niin unoha nyt koko juttu. Varsinki se niiden päivittäinen räplääminen, alkavat vielä innostuksiin kasvamaan.
Patit mitä nypläät on luultavammin rasvaa. Toki voihan ne olla pienet gynot, mutta jos tosiaa ei ole häirinny niin anna olla. Ja varsinkin kun et aineita käytä niin tuskimpa mitään vaara on että kasvavat.

Mutta laita kuva ketunnokista tänne niin saat muutaman eri diagnoosin. Niistä on sitten kätevä valita mieleinen. Toki voit myös mennä sinne lekuriin jos oikeesti asia vaivaa.
Unohtui lainaus*

Paljonkos taha12 sulla on ikää. Murrosiässä (14-20v) tuollainen arkuus/patti on ihan normaalia ja häviää ajan oloon itsekseen.

Voit käydä lääkärissä näyttämässä, jos huolettaa.

Paljonkos taha12 sulla on ikää. Murrosiässä (14-20v) tuollainen arkuus/patti on ihan normaalia ja häviää ajan oloon itsekseen.

Voit käydä lääkärissä näyttämässä, jos huolettaa.
20v ja täytän 21v heinäkuussa. Jees, kiitos vastauksesta toi oli todella lohduttavaa kuulla... Joo voisin nyt antaa vaa olla toistaseksi, jos kuukauden - parin päästä vieläkin vaivaa samallalailla niin voisin menen sinne lekuriin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
20v ja täytän 21v heinäkuussa. Jees, kiitos vastauksesta toi oli todella lohduttavaa kuulla... Joo voisin nyt antaa vaa olla toistaseksi, jos kuukauden - parin päästä vieläkin vaivaa samallalailla niin voisin menen sinne lekuriin.

Tossa ekassa kuvassa näyttää että puristat sen verta isolta alueelta että sinne jää ihan sitä rintalihasta väliin. En nyt ole ihan satavarma mutta jos puristat sitä nännin tummaa aluetta sormilla lyttyyn niin sinne ei kauheena pitäs mitään kovaa jäädä väliin.

Jos nyt sitten kuitenki on gynoo, niin en olis siitä kasvamisesta enää huolissaan. Ellet nyt sitten yhtäkki päätä lihottaa itseäsi kunnolla. Niinku tossa ylempänä sanottiin joillekki murrosiässä tulee ja siitä sit alkaa häviämään. Kuhan muistaa että ei jatkuvasti niitä räplää.

Viimeksi muokattu:
Tossa ekassa kuvassa näyttää että puristat sen verta isolta alueelta että sinne jää ihan sitä rintalihasta väliin. En nyt ole ihan satavarma mutta jos puristat sitä nännin tummaa aluetta sormilla lyttyyn niin sinne ei kauheena pitäs mitään kovaa jäädä väliin.

Jos nyt sitten kuitenki on gynoo, niin en olis siitä kasvamisesta enää huolissaan. Ellet nyt sitten yhtäkki päätä lihottaa itseäsi kunnolla. Niinku tossa ylempänä sanottiin joillekki murrosiässä tulee ja siitä sit alkaa häviämään. Kuhan muistaa että ei jatkuvasti niitä räplää.
Koitin justiisa, kun puristan tosta nännin alueelta vaan niin silloin se möntti ikäänkuin muljahtaa sinne nännin ja lihaksen väliin. Siinä ekassa kuvassa mulla on rintalihas jännittyneenä, niin en usko että se olisi lihasta... kai :o. Ja myöskin, oikeassa rinnassa se möykky on paljon pienempi jostain syystä. Olen ollut nyt maltillisella plussalla (200-300kcal) kun haluaisin lihasta luiden ympärille ja muutenkin lihaskasvu tavoitteena, eihän sen verta haittaa..? Mitään ylilihomista ei kumminkaan ole tullut ja olen kai pituisekseni ihan ok painoinen(182cm/77kg). Kiitokset vastauksista, pitää vaan olla räpläämättä ja ajattelematta.. Toisaalta se arkuuskin on saattanut tulla siitä turhasta räpläilemisestä, ken tietää.

Viimeksi muokattu:
Koitin justiisa, kun puristan tosta nännin alueelta vaan niin silloin se möntti ikäänkuin muljahtaa sinne nännin ja lihaksen väliin. Siinä ekassa kuvassa mulla on rintalihas jännittyneenä, niin en usko että se olisi lihasta... kai :o. Ja myöskin, oikeassa rinnassa se möykky on paljon pienempi jostain syystä. Olen ollut nyt maltillisella plussalla (200-300kcal) kun haluaisin lihasta luiden ympärille ja muutenkin lihaskasvu tavoitteena, eihän sen verta haittaa..? Mitään ylilihomista ei kumminkaan ole tullut ja olen kai pituisekseni ihan ok painoinen(182cm/77kg). Kiitokset vastauksista, pitää vaan olla räpläämättä ja ajattelematta.. Toisaalta se arkuuskin on saattanut tulla siitä turhasta räpläilemisestä, ken tietää.

Siis kuhan nyt et yhtäkkiä ota 15kg pelkkää läskiä niin ei hätää.

Itsellä läski tekee rinnoista vittumaiset ketunnenät jos olkapäät kääntää eteen. Nyt dietannu 15 kiloa isoimmasta bulkista ja ne on alkanu hävitä todellakin. Vaikuttais, että itellä se rasva kähtee vyötäröltä ja tisseistä viimesenä.

Vasemmalla mulla myös sellanen parinsentin muljuava patti. Ei mikään iso, mutta huomaa todellakin tunnusteltaessa. Kävin tutun lääkäri ultrassa muista syistä, niin se kurkkaas samalla ja sano, että lipooma rinnassa.

Elikkä teilläkin voi olla vaan koteloitunutta rasvaa. Se tuntuu sellaselta muljuavalta kapselilta, joka painuu myös lyttyyn, mutta kuitenki pitää muotonsa. Voi kipeytyä jos sitä oikein näpräät. Ite en mitään asialle vihtinyt tehä, kun noin pientä ei huomaa mitenkään.

Mitä nännien kokoon tulee, niin ne pienenee dietillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom