Rintaongelma.. gyno..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redalert
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tais jäädä sille tielleen...

View Profile: Redalert
Redalert Redalert is offline

Last Activity: 27.03.2006
18:54

no niin nyt saa riittää näitten tissien kanssa :D elikkä kun nyt alkaa hakemaan hoitoa näihin gynoihin niin onko ensimmäinen paikka ihan normi-lääkäri jonne mennä?

Kannattaa varmaan mennä tonne Doping/Antidoping-osastolle katselemaan gynoketjuja, vaikka ei omat gynot roinaamalla olisi tullutkaan. Täällä treenipuolella ei näistä tunnu kukaan tietävän mitään.

Sanokaas, itelläni joskus teinivuosina kun vähän lihoin kauheesta "lommo"-poskesta pyöreäposkiseksi niin nännit + nännipihat vähän turposi myös muiden paikkojen ohella.

En ole koskaan tuntenut mitään "pattia" tuolla nännin alla, enkä arkuutta niissä tippaakaan.

Nyt vanhempana kun aloin reenaan ja dieattasin itseni tosi tiukkaan kuntoon niin "gynot" lähti käytännössä kokonaan.. Nyt kun taas bulkilla pitkästä aikaa ja massaa tullut n. 6kk:ssa 9kg niin taas vanhat tutut hieman isommat nännipihat palasi.. Tosin aina kun vähänkin "kylmä" tai jotain niin ne pienenee melkein normiksi.

Onko mulla nyt piru sentää gynot vai ei? :D Kun pattia ei ole jne. niin voiko olla että mun keho vain reagoi niin, että "läskiä" tulee juuri nänneihin ja nännipihoihin ja mahaan?

Itsellä samanlainen "ongelma", hiukan tuhdimmassa kunnossa ollessa koko nännipiha on himan ulkoneva, ikäänkuin turvoksissa, muutenkin tuo ylimääräinen rasva kerääntyy tuohon rinnan kohdalle. Kylmässä ne taas muuttuu ns. normaaliksi. Nyt kun on tullut kiristeltyä niin samalla kun lähtee fläsä muualta niin lähtee se myös nänneistä jolloin turvotus poistuu.

Ei tunnu pattia eikä arkuutta minullakaan, taitaa olla kyse vaan kropan ominaisuudesta kerätä rasva johonkin tiettyyn paikkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla sama vika. Tuhti en oo koskaan ollu tällä hetkellä rasvaprosentti 7.9 ja gyno näkyy ja tuntuu vaikka pienet onki mut itteä häirittee lääkärissä kävin (jorvissa) niin tää sankari lääkäri epäili mua hormoonien käytöstä mut kielsin ku en ole käyttäny ja kävin jo ekan kerran näyttään ongelmaa 6vuotta aikasemmin lääkäri totes kylmästi että ei tehä mitään vaikka kuinka yritin perustella arkuutta ja haittaa salilla unohtamatta kosmista haittaa.

jos on gynon saanu niin turha jäädä odottaa 2vuotta että se häviäis niinku kaikki lääkäri aina mua neuvo suoraan leikkaukseen ja vaatikaa niin että se leikataan (kova patti pois) +rasva imu yleensä lääkärit ehdottaa rasvaimua ainostaan joka ei auta loppujenlopuksi koska ne kovat jää jollon tissi nöpöttää ja on nestemmäisen näkönen

itse menossa yksityiselle kun ei kunnallisesta ollu apua

ai niin unohtu tosiaan sanoa että lisäravinteet tosiaan voi aiheuttaa kasvua ja turvotusta itellä ainaki näin. mitähän tapahtus ku ottais vähän s vitamiinia

Eikö tuo gyno selviä silläkin, että menee selin makoilemaan ja jos tissit tasaantuu, niin se on silloin pelkkää rasvaa? Ainakin itse ajattelisin näin, mutta haluaisin vielä varmistuksen asiaan.

EDIT: En sitten tiedä onko gynoa, en tunne (en ainakaan tajua tuntevani) semmoista pattia, mutta semmonen tiheä kohta löytyy kun puristaa, ja se koostuu pienistä pallukoista, mutta en sitten tiedä onko vain rasvaa..

Niin siis onko oikeesti mahdollista päästä gynoista eroon ihan jollain lääkekuurilla? Itellä ollu lievähköt gynot 14v lähtien joten josko noista voisi eroon päästä lääkärissä käymällä?

Tämä ei välttämättä kuulu tänne... mutta kysyn kumminkin. Eli oon kohta 15-vuotias poika (56kg, ja 162cm) Olen huomannut että kun olen tässä puol vuotta reenannut punttia aktiivisesti (3-5krt/vk) niin rintalihaksestani on kasvanut vain alaosa, vaikka yläosaankin on tullu massaa niin alaosa tuntuu massallisesti olevan edellä? onko muilla samaa ongelmaa?

rintalihaksestani on kasvanut vain alaosa, vaikka yläosaankin on tullu massaa niin alaosa tuntuu massallisesti olevan edellä? onko muilla samaa ongelmaa?

Mullakin on alaosa "massallisesti edellä", mutta eihän se ole mikään ongelma. IMHO on paljon miehekkäämmän näköistä jos rintalihakset eivät ole sellaiset pyöreät pallosilikonit, kuin jollain Jorge-nimisellä latinokalenteripojalla voisi olla.

muhkea ylärintahan siitä rintalihaksesta täyteläisen tekee. ja hienon! monella se tulee jäljessä. joss nann3 haluut, että tulee sinne ylärintaan pihviä niin silloin kun on rinta päivä niin tee esimerkiksi ensimmäinen eli pääliike vinopenkissä. ja tarpeeksi pystyllä kulmalla, niin että se paine tosiaan tulee sinne kunnolla ylärintalihakseen. mä sain vuodessa paljon muhkeemmat tissit kun aloin tekemään enemmän vinopenkkipunnerruksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom