Rintaongelma.. gyno..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Redalert
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jtt1983 sanoi:
No itelläni on noin 1cm pitkä ja halkasija 7mm Eli ei kovin iso. Eikä mielellään leikkaa ellei ole kunnollista näkyvää haittaa tai muuten aiheuta haittaa. Mut itel oli mukava lekuri ja sanoin että se haittaa puntti juttuja (tangon osuessa rintaan) niin lähetti paprut veitsi miehelle.

Mistä päin Suomea löytää noin ymmärtäväisiä lääkereitä:) Kirjoitin tonne toiseen osioon vähän tarinaa tästä aiheesta, joten käykääpäs lukee..

ne on rintakudosta miehellä.
mulla on ihan sama juttu. tosin nyt oon kuullu et ois pienentyny mut on silti. vituttaa ihan sikana :( kus siit nännin kohalta painan nii sormen pää uppoo puoliks ennen ku lihat tulee vastaan.. ehkä 1-2 senttii on gynoo. sanoivat joskus lääkäris et lähtee iän myötä pois ja jos ei lähe nii lääkkeet kehiin.
mut nyt siitäki on melkee vuosi, eli pitäskö mun mennä nyt johki leikkauksee mikäli haluun ne pois? se on tosi ärsyttävää ku niitä voi ihan puristaa..

siitä leikkauksesta.. kauankohan sellasesta toipuminen kestää?

gynot löytyy täältäki vois kyl mennä näyttää jollekki lääkärille :S

Rintarauhaskudoksen liikakasvu. Kaikilla sitä massaa siellä on, mutta se kasvun aktivoituminen vaatii laukaisevan tekijän. Esimerkiksi estrogeeni/testosteronitason epätasapaino murrosiässä voi seurata vaikkapa siitä jos on runsaasti rasvakudosta.

Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän testo aromatisoituu estroiksi.

Menkää nyt hyvät miehet ajoissa sinne lekuriin jos gynot vaivaa. Tämäkin on asia jossa ei auta jäädä kotiin kirskuttelemaan hampaitaan ja kiroilemaan. Rohkeesti vaan lekuriin. :)

hmmmm.... voiskohan vaikka kortisoonin käyttö laukasta sen? sillä läskistä ei johdu koska olen siihen mennessä kun ne ''sain'' niin ollu mitoissa 150-165cm ja 36kg

prkl ku alkooki ärsyttämää..:curs:
meen maaliskuussa sairaalaa muutenkin nii saavat tehä jotai noille tisseillekki. :lol2:
vieläkö muuten vuoden jälkeen siitä ku gynot on ollu nii ne voidaan parantaa lääkkeitse?
entä voiko kortison tahi jokin osteoporoosi lääke sen laukasta? gynojen kasvun siis :itku: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No katos perkele. Onhan tuota pattia tuossa oikean nännin alla tullut ihmeteltyä jo muutama vuosi, mutta nythän se selvis.

Eipä ole kyllä mun elämää haitannut, sen huomaa vaan kun katsoo tarpeeks läheltä tai koskee. Mut sen saa sillalailla ällöttävästi kahden sormen väliin, välillä tekis mieli vaan vetästä viilto siihenkohtaan ja kaivaa se helvetin mönjä sieltä pois :( mut ei taida olla kovin fiksua.

Mutta olkoot, eiköhän se kohta lähde.

tos tekstis luki et leikkauksen jälkee ei tarvi jäähä sairaalaan..
onkos tääl ketää kelle tehty tai joka muuten vaa tietää et saaks sen jälkee treenata rinnat ihan normaalisti?
jos ei nii kauan kestää et taas saa?

tuloksia lääkäriltä

Tällä viikolla tulivat vihdoinkin verikokeiden tulokset. Kaikki muut arvot (testot, kalsiumit, kaliumit..) olivat erittäin hyvät, paitsi prolaktiini hormoni, joka oli yli tuplat normaalista. Tämä hormoni juuri vaikuttaisi tuohon gynoon. Lääkärin mukaan lisäravinteet voivat joillekin herkille aiheuttaa prolaktiini tasojen nousua. Siis lisäravinteina olen käyttänyt maltoa, heraproteiinia ja pikkaisen kreatiinia. Vähän epäilen kuitenkin että näistä aineista nousu johtuisi. Päätin kuitenkin lopettaa niiden käytön pariksi kuukaudeksi kokonaan, katson sitten vaikuttaako arvoihin mitenkään. Toinen vaihtoehto minkä lääkäri sanoi on aivolisäkkeen kasvain. Että tällä tavalla.. Ensi kuussa sitten mennään magneettikuvaukseen ja katsotaan mitä löytyy. Täytyy sanoa että oli kyllä aikalainen yllätys tämä uutinen. Mut ei kai tässä voi muuta kun pitää pää pystyssä ja toivoa parasta.

Redalert sanoi:
Toinen vaihtoehto minkä lääkäri sanoi on aivolisäkkeen kasvain.

muistelisin että jos aivolisäkkeessä on kasvain joka aikaan saa gynoa niin rinnoista pitäisi tulla myös maitoa. huom muistelen.

kaNi- sanoi:
Mullekki tuli yläasteella pientä gynoa (en treenannut) ja kun aloin treenaaman ni se paheni.. nyt sitte äsken huvikseen kokeilin, että mikä on tilanne ni toiselta puolelta kadonnu kokonaan ja toisella puolella enään ihan pieni patti. Nännit ovat edelleen nesteiset ja turvonneet (pullottaa paidan alta) eikä siihen taida auttaa ku dieettaaminen.. eli antaa olla.

aha... joudunki perumaan puheeni... tätä threadia lukiessa testailin taas ni löyty klöntit nännien vierestä =D=D? gynojen vallankumous.. lähti ristiretkeilee... löytäs tiensä tohon hauiksen kohalle ni kaikki hyvin.

hölkkääjä sanoi:
tos tekstis luki et leikkauksen jälkee ei tarvi jäähä sairaalaan..
onkos tääl ketää kelle tehty tai joka muuten vaa tietää et saaks sen jälkee treenata rinnat ihan normaalisti?
jos ei nii kauan kestää et taas saa?

No ei tietenkää saa treenata! Mitä oikein ajattelin? En nyt muista kuinka kauan piti olla treenammatta rintaa mutta ei se paria kuukautta pidempään ollut. Leikkauksesta pääsee veke sitten kun on herännyt nukutuksesta.

Mulle tuli gynoa kun käytin finasteridia ja pääsin julkiselle puolelle leikkaukseen ja hyvin meni, eikä makasanut kun 50€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom