Rintalihas/kainalo-ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen viime aikoina huomannut ei toivottua kehitystä rintalihaksieni kohdalla. Muuten lihat kehittyvät hyvää tahtia, mutta ongelmaksi on tullut kainalonseutu ja rintalihaksen "ulkoreuna". Rintalihasten alle ja kainalon seutuun kertynyt rasva ilmeisesti (Massakausi päällä) saa aikaan "poimun" joka alkaa häiritsevästi näkyä käsiä pidettäessä alhaalla. Kellään samaa ongelmaa ollut ja hyviä vinkkejä rintatreeniin, jotta kyseinen tilanne ei ajautuisi liian pitkälle. (Rasvat eivät todella ole kauhean kovat vielä.)

Olen viime aikoina huomannut ei toivottua kehitystä rintalihaksieni kohdalla. Muuten lihat kehittyvät hyvää tahtia, mutta ongelmaksi on tullut kainalonseutu ja rintalihaksen "ulkoreuna". Rintalihasten alle ja kainalon seutuun kertynyt rasva ilmeisesti (Massakausi päällä) saa aikaan "poimun" joka alkaa häiritsevästi näkyä käsiä pidettäessä alhaalla. Kellään samaa ongelmaa ollut ja hyviä vinkkejä rintatreeniin, jotta kyseinen tilanne ei ajautuisi liian pitkälle. (Rasvat eivät todella ole kauhean kovat vielä.)

Dieettihän se on ihmelääke yleensä näihin rasvaongelmiin. Oletko varma, että kyseessä on rasvakudos eikä itse rintalihaksen reuna tai muu kudos? Onko ryhti olkapäiden ja yläkropan osalta kunnossa. Ettei ole liian etupainotteisesti menossa kohti oranki-asentoa. Jos olkavarret tulevat liian eteen ja puristavat rintalihaksia kasaan, ei siinä tarvi olla edes läskiä että alkaa pullistelemaan 'vääristä' paikoista. Eli kannattaa käydä mutka peilin edessä tai kysyä kaverilta, että miltä se sivuprofiili näyttää?

Pahan heitit PilgriMage. Voi hyvinkin olla, että syynä on niin rasvojen nousussa kuin rintalihaksen ulkoreunan kudoksessa. Erityisesti jännittäessä rintalihoja ulkoreunoihin ilmestyy ihme juovia ja epätasaisuutta. Tarvitsee alkaa kiinnittämään erityistä huomiota rintojen treeniin ja selän treeniin ehkäistäkseni mahdollista oranki-efektiä.

Eli johtopäätös lienee, että kovaa massaa lisää siinä toivossa, että dietin alkaessa homma tasoittuu ja tuntuu ja näyttää taas keväällä mahtavalta?

Suositut

Back
Ylös Bottom