Rintalihakset...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nsa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by KäveleväRuumis
Aika hatusta heitetty, mutta eikö näyttelijät muka lue käsikirjoitusta ennen elokuvan tekoa ja päätä, ottaako ne roolin vai ei(tämä siis olettaen, että Halme osaa lukea)? Mutta kuitenkin Ponterosassa näytelleestä Halmeesta jäi aika typerä kuva.

Niin, näyttelijäthän eivät halua esittää mitään muita roolihahmoja kuin maailmaa pelastavia sankareita, joilla ei ole pulaa älystä eikä naisista.

Originally posted by Joubronx
Niin, näyttelijäthän eivät halua esittää mitään muita roolihahmoja kuin maailmaa pelastavia sankareita, joilla ei ole pulaa älystä eikä naisista.

Niin eli välimuotoa ei ole? Ihan miten vaan. En edes odota, että Halme olisi ollut mitään maailmaa pelastamassa Arska-tyyliin, mutta tuo Ponterosan roolihahmo alitti jo odotukset. Tosin tätä on aika turha vatvoa enää, koska jos te olette pitäneet Ponterosasta ja Halmen roolihahmosta tai -suorituksesta, niin se on teidän mielipiteenne. :thumbs:

Olihan se ponterosa aika naurettava halmeen osalta sinänsä.
Näyttipä vaan moni muukin näyttelijä alentuvan huonoihin rooleihin, kuten Jenni Ahola...

Mitä sitten tulee rintalihaksiin, niin kyllä se penkki alkuun tehoo hyvin. Mää tein oikeestaan aluksi vaan tätä perinteistä penkki/peck-deck linjaa. Nyt sitten on mukana vinopenaa ja muita. Aina saa rintalihakset kipeiksi. Rintalihakset onkin varmaan mulla eniten saanu massaa treenauksen aikana.

Se vaan hämää, että toinen rintalihas on hieman pienempi, vaikka yritän keskittyä tasapainoiseen liikkeen suoritukseen.

Originally posted by grimJester
Harva pitää noita painolukemiaan ajan tasalla. Rekisteröitynyt 04/2003, eli oletettavasti ehtinyt treenata jo jonkun aikaa. Kyllä nyt vuodessa saa jo jotain käsitystä siitä mitkä lihakset on kehittynyt, mitkä ei.

Toki, jos painoa ei ole tullut hirveästi lisää, kannattaisi syödä enemmän / paremmin.

Paino edelleen 65! ;) En tosin oo treenannu heinäkuun jälkeen ku oon ollu intissä! (Joka onneks loppuu perjantaina)!!!

Heti olis taas tarkoitus aloittaa 3x viikko treenaaminen!

Pitänee varmaan teetättää itelle joku ohjelma...
Ei tartte ite lähtee arpoo niin paljoo!

Originally posted by nsa
PPitänee varmaan teetättää itelle joku ohjelma...
Ei tartte ite lähtee arpoo niin paljoo!

Kannattaa ainakin myös itse tutkiskella asiaa, vaikka jättää ohjelman tekemisen muille. Pitää nääs tietää, miksi tehdään niin ja näin. :thumbs:

jos tekee rintalihaksia tommosella penkki/ristikkäistalja/vinopenkki -ohjelmalla ja toistot on 8. Niin onko tollanen hyvää rinta treeniä?

Originally posted by Jusse__
jos tekee rintalihaksia tommosella penkki/ristikkäistalja/vinopenkki -ohjelmalla ja toistot on 8. Niin onko tollanen hyvää rinta treeniä?

Kuka tykkää mistäkin, mutta suosittelisin tuossa tehtävän penkki 8/ristikkäistalja 10/vinopenkki 8-10 toistoa. Jotenkin itselläni rinnat kipeytyy kovemmin, kun isojen liikkeiden toistomäärät on 8 ja apuliikkeiden 10. Kokeile miten itsellesi parhaalta tuntuu.

kannatteeko tehä sillä lailla että tekee tuon vinopenkin käsipainoilla ja myös tavallisen penkin käsipainoilla samana päivänä (jos haluaa sitä kokoa tisseihin), vai onko siitä haittaa? itse teen nytten: Vinopenkkipun. (kp)/Penkkipunnerrus/Pec-Deck :jahas:

Käsittääkseni alaviistopenkki ottaa enemmän rintalihaksen alaosaan. Harmi vaan, kun salilla, jossa treenaan on vähän vaikea tehdä alaviistopenkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sam Earch sanoi:
Käsittääkseni alaviistopenkki ottaa enemmän rintalihaksen alaosaan. Harmi vaan, kun salilla, jossa treenaan on vähän vaikea tehdä alaviistopenkkiä.

Onko salillasi smith-vemputin?? jos on niin siihen vaan sellanen kevyt siirrettävä penkki ja pari kiekkoa alle niin saa nyvät alakaltevuudet. Näin olen itse tehnyt kun ei oo meidänkään salilla tällästä penkkiä valmiina...ja jos ei smithiä tykkää käyttää niin tekee käsipainoilla.

timba79 sanoi:
Onko salillasi smith-vemputin?? jos on niin siihen vaan sellanen kevyt siirrettävä penkki ja pari kiekkoa alle niin saa nyvät alakaltevuudet. Näin olen itse tehnyt kun ei oo meidänkään salilla tällästä penkkiä valmiina...ja jos ei smithiä tykkää käyttää niin tekee käsipainoilla.

Smith löytyy kyllä, mutta taidan ainakin ensin koittaa käsipainoilla, kun teen aina normipenkin tangolla. Ajattelin ruveta tekemään vinopenkin kanssa vuoroviikoin tuota alaviistopenkkiä. Kiitos hyvästä vinkistä! Osaatko vielä sanoa, kuinka suuri tuo kulma pitäisi olla, kaksi täyskokoista (15-25kg) kiekkoa alle? Ja onko alaviistopenkin tekemisessä jotain asioita, joihin pitää kiinnittää huomiota?

Sam Earch sanoi:
Osaatko vielä sanoa, kuinka suuri tuo kulma pitäisi olla, kaksi täyskokoista (15-25kg) kiekkoa alle? Ja onko alaviistopenkin tekemisessä jotain asioita, joihin pitää kiinnittää huomiota?

Aika vähän on tullut tehtyä, mutta kannattaa kokeilla mikä on sopiva, liikaa jos laittaa kulmaa niin voi tulla vähän epävakaa tunne. Ehkä toi pari kiekkoa on hyvä määrä ja käsipainoilla nyt ehkä hankalinta on se makuulle meno jos on vähänkään isommat murikat käsissä ja ei ole kaveria niitä antamassa, että ei ehkä ihan ekana liikkeenä kannata tehä. Kokeilemalla se selviää parhaiten, pitäs itelläkin ottaa taas joksikin aikaa ohjelmaan tämä mukaan ihan vakiliikkeeksi, liian vähän tulee tehtyä ja ehkä syynä just toi et joutuu vähän kikkailemaan...

Äkäseltään lukaisin threadin läpi ja en huomannut kenenkään painottavan penkkipunneruksen oteleveyteen. Kapea oteleveys penkkipunneruksessa painottuu enemmän ojentajiin kuin rintaan. Leveämpi antaa kunnon kyydin rinnalle ja etuolkapäille. Oma vinkki on että kannattaa vaihdella oteleveyttä myös. :)

Powerhousu sanoi:
:jahas: Vai että halmeen kirjassa? Ite en kuuntele sellaisen äijän juttuja joka on avoimesti myöntänyt roinaavansa, mutta ei silti ole minkään kokoinen. Muutenkin niin naurettava tyyppi että pitäis ampua kuuhun...

:offtopic: ...oli pakko takertua postaukseen koska tähän törmää aina...eli millä perusteella sanotaan että halme ei ole minkään kokoinen? :confused:...kun näköjään tahdot vedota roinaamiseen niin voin sanoa että olen nähnyt paljon pienempiä kavereita jotka roinaavat...

itse livenä miehen nähneenä (n. 3 vuotta sitten) voin sanoa että kaveri oli massiivisessa kunnossa! rasvoista en tiedä mutta mieleeni jäivät järkyttävät suonet forkuissa...ja rasvaa tai ei, mies oli iso!

toinen mikä ihmetyttää oli threadi jossa kiisteltiin halmeen voimista...väitettiin puolesta ja vastaan halmeen penkanneen 200kg...jotkut sanoivat että ei varmasti penkata 2 markkaa niillä välityksillä...oli välitykset mitkä tahansa niin 130-140kg:n massoilla 2 markkaa ei ole ylivoimaista...edes halmeelle!

miehen toilailut ovat antaneet hänestä huonon kuvan ja en itsekään hyväksy hänen toimiaan...mutta hänen toilailunsa eivät kumoa sitä faktaa että hän on ollut massiivinen kaveri! rojutteli tai ei!

Rintalihakset

Olis semone juttu että millasilla liikkeillä saisi tänne rintalihaksien keskelle lihaksia, jotta siitä tulisi vähän symmetrisempi. Ettei laidoissa vaan ole lihaksia.

stealth sanoi:
Olis semone juttu että millasilla liikkeillä saisi tänne rintalihaksien keskelle lihaksia, jotta siitä tulisi vähän symmetrisempi. Ettei laidoissa vaan ole lihaksia.

Hei sinä siellä rintalihasten keskellä ;) , yleisesti uskotaan että lihakseen muotoon huonosti pystyy vaikuttamaan - vrt. riittävät isot rintalihakset = tavaraa on riittävästi keskelläkin. Kuitenkin [mutu] tuntuu että flyereillä/levityksillä saan hyvin tuntumaa rintakehän keskiosiinkin [/mutu].

sanokaapa mikä on vikana siinä että teen tuon vinopenkin käsipainoilla niin mulla menee tästä kainalon läheltä vain kipiäksi paikat? ei tunnu rinnassa ollenkaa...

arni sanoi:
eli millä perusteella sanotaan että halme ei ole minkään kokoinen?
itse livenä miehen nähneenä (n. 3 vuotta sitten) voin sanoa että kaveri oli massiivisessa kunnossa! rasvoista en tiedä mutta mieleeni jäivät järkyttävät suonet forkuissa...ja rasvaa tai ei, mies oli iso!

Sillä perusteella että se ei ole minkään kokoinen. Voihan se iso olla, joka johtuu taas perusruumiinrakenteesta, mutta ei sillä äijällä oo muita lihaksia kuin helvetin iso egoilulihas päässä. Se kokokin riippuu vähän siitä mihin on tottunut. Jotain Mikeekin täällä kattelee niin ei tunnu halme enää missään. Mutta, mutta, jos tony on sun idoli, ja pidät sitä isona, niin syytön mä siihen oon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom