- Ikä
- 38
Ei osunu silmään threadia jossa oltaisiin käsitelty diettausta kotonasuvien kohdalla. Eli siis meihin nuorempiin kavereihin jotka asustaa mamman ja papan luona vielä (ei siis oikein voi vaatia tekemään 2eri ruokaa).
Asiaan,
Eli kesäksi olen unelmoinut, että mahasta saisi vähän läskiä pois. Paino joo on vaan vähän reilu 70kg, mutta ongelma periaatteessa on rintakuoppa joka on nyt korostunut treenaamisen alettua. Rintalihaksen kun ovat kasvaneet niin on tullut illuusio isommasta rintakuopasta ja tämä taas saa mahan näyttämään isommalta ja pömpöttävältä. Muilla vastaavaa ongelmaa?
Eli läskiä pois niin maha näyttäisi asiallisemmalta?
Ruokavalio on suuntaa-antavasti tämmöinen nyt:
klo 7-9.00 aamupala, 1 kuppi kahvia+2 palaa ruisleipää väliin 2-3 siivua jotain leikettä
klo 11.00 kouluruoka, mitä millonkin. annetaan arvoksi 350-400kcal
klo 12.15 kahvi
klo 14-16.00 kotona lämmitää jääkaapista lämpimän ruoan. (ei valmisruokia)
klo 16-17 kahvi
(treeni n. 18.00)
iltapala myöhemmin rahkaa mahdollisesti myös omena
Treenipäivinä 4x/vko nyt 1:1 hera-malto
Ite olin ajatellut, että kiirettä ei tarvii pitää ton "dietin" kanssa. Eli ihan rauhallisesti tonne kesää kohti ottaa sen pari kiloa läskiä pois.
PS. toivottavasti tosta sai jotain selvää. Tarkennetaan kun kysytään.
Asiaan,
Eli kesäksi olen unelmoinut, että mahasta saisi vähän läskiä pois. Paino joo on vaan vähän reilu 70kg, mutta ongelma periaatteessa on rintakuoppa joka on nyt korostunut treenaamisen alettua. Rintalihaksen kun ovat kasvaneet niin on tullut illuusio isommasta rintakuopasta ja tämä taas saa mahan näyttämään isommalta ja pömpöttävältä. Muilla vastaavaa ongelmaa?
Eli läskiä pois niin maha näyttäisi asiallisemmalta?
Ruokavalio on suuntaa-antavasti tämmöinen nyt:
klo 7-9.00 aamupala, 1 kuppi kahvia+2 palaa ruisleipää väliin 2-3 siivua jotain leikettä
klo 11.00 kouluruoka, mitä millonkin. annetaan arvoksi 350-400kcal
klo 12.15 kahvi
klo 14-16.00 kotona lämmitää jääkaapista lämpimän ruoan. (ei valmisruokia)
klo 16-17 kahvi
(treeni n. 18.00)
iltapala myöhemmin rahkaa mahdollisesti myös omena
Treenipäivinä 4x/vko nyt 1:1 hera-malto
Ite olin ajatellut, että kiirettä ei tarvii pitää ton "dietin" kanssa. Eli ihan rauhallisesti tonne kesää kohti ottaa sen pari kiloa läskiä pois.
PS. toivottavasti tosta sai jotain selvää. Tarkennetaan kun kysytään.