Rintakehä kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coholic
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
Elikkä ongelmana on rintakehän ja nimenomaan rintojen löysyys. Kaikki juontaa yläasteen ja lukion saliharjoitteluun jolloin tuli treenattua aika yksipuolisesti yläkroppaa ja erityisesti rintalihaksia. No kroppa oli siihen aikaan kunnossa, mutta nyt 22-vuotiaana kun saliharjoittelu on jäänyt pariksi vuodeksi kuvioista pois ja elopainoa on tullut rapiat 10kg lisää on kroppa kerännyt sen verran rasvaa, että rintalihasten tilalle on tullut utareet. :wall:. No ei sentään. Nyt kun olen taas löytänyt inspiraation treenaamiseen olisi tarkoitus päästä eroon rintalihaksia peittävästä rasvasta. Kertokaas nyt hyviä vinkkejä miten saisin rinnan seudulta poltettua ne rasvat pois ja kireyden takaisin? Pitääkö sitä keskittyä pieniin painoihin ja pitkiin venyttäviin sarjoihin sekä ottaa samalla jonkinlainen rasvanpoltto dietti? Toisaalta kun taas tykkäisi punnertaa kunnolla joka liikettä esim. penkkiä ja ottaa ykkösiä. :rolleyes: . Vai pitäisikö sitä kasvatta muuta kroppaa ja erityisesti selkää, että saisi syvyyttä kroppaan. :D . Ajattelin aloittaa saliharjoittelun kevyesti eli n. 2-3 kertaa viikossa tulee käytyä salilla ja tehtyä perinteisiä liikkeitä koko kropalle. Siitä sitten olisi tarkoitus siirtyä kolme- tai neljäjakoiseen treenaamiseen. Painoa on tällä hetkellä aika tasan 80kg ja pituutta 174cm. Tarkoitus olisi kesän aikana tiputta se paino sinne 75kg:oon.

no itse vetäisin dieetin ja samalla treenaisin kovaa siis koko kehoa, varsinkin tuota rintaa tekisin miken 2*6 systeemillä, ja voisit täältä foorumilta ettiä muulle keholle jonkun hyvän ohjelman sitten mutta toi 2*6 on toiminut monella tosi hyvin. ja niitä ykkösiä ei sitten kannata usein ottaa

..

Eikö fläsänderi lähde aina tasasesti koko kehosta? Eli vaikea ruveta nimenomaan tissien seudulta polttamaan. Ilman Sauna Beltiä, vai mikä se olikaan.... Tämä lienee tosin jo aika paljon käsitelty aihe....

Jos ei sitä läsöä hirveesti oo niin vedä semmonen 1-2 kk dietti, jolloin käyt aamulenkillä muutaman kerran viikossa(tyhjään mahaan)...Tee ihan perusliikkeitä ei sitä rasvaa voi täsmäpolttaa...Ja lue pakkista nii saat kaiken tarvittavan tiedon..

Edit.HIDAS

tikkikello sanoi:
Eikö fläsänderi lähde aina tasasesti koko kehosta? Eli vaikea ruveta nimenomaan tissien seudulta polttamaan. Ilman Sauna Beltiä, vai mikä se olikaan.... Tämä lienee tosin jo aika paljon käsitelty aihe....

juu lähtee kyllä tasaisesti

ZaGaTo sanoi:
Jeps..Ei oikeen paikallisesti pysty polttaan..

Tuon nyt voi mieltää niin eri tavoilla kun joillain ihmisillähän rasvaa kertyy ja lähtee paremmin joistain paikoista, joten ei voi sanoa aivan suoraan että rasva lähtee tasaisesti kaikkialta.
Tosin kyllä voisi jo kirveenkirjoitettuna tietona pitää että itse sitä rasvan palamista ei pysty kohdentamaan mihinkään tiettyyn kohtaa, vaan se on jokaisella aika yksilöllinen asia mihin sitä rasvaa kertyy ja mistä lähtee...

Vai..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom