Rinta ei kasva blablabla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve, olen nyt käynyt aktiivisesti kaksi vuotta salilla ja kroppa alkaa olemaan siinä kunnossa, että tietyt lihakset jäävät toistensa varjoon. Tässä tapauksessa rintalihakset :(

Olen tehnyt nyt rintaa monella eri ohjelmalla eikä mikään tuota tulosta. Ainoastaan voimaa tulee lisää, mutta lihasta ei näy (johtuu varmasti osittain geeneistäki :confused: )

Maksimi penkki 110kg(3kk sitten) nyt olen hakenut tuntumaa pienemmillä painoilla, joten maksimi varmasti laskenut.

Elikkä tällä hetkellä olen tehnyt rintaa 2 kertaa viikossa: 1pv. penkki 3x8-12 70-80kg,, vinopenkki tangolla 3x10 60kg,, ristitaljassa alhaalta 2x12 ja ylhäältä 2x12 15-20kg.. 2pv. penkki käsipainoilla 3x10 35kg per käsi,, vinopenkki käsipainoilla 3x8-10 20kg per käsi,, flyesit 3x12 10kg per käsi.

Rintatreeni kerran viikossa ei tuottanut minkäänlaista tulosta, joten aloitin tekemään rintaa kaksi kertaa viikossa. Olen tehnyt nyt noin 2kk kaksi kertaa viikossa, eikä mitään tulosta ole vielä näkynt.

Ruokavalio on kunnossa.

Ja kyllä, olen lukenut noin 15 ketjua "kuinka kasvattaa rintalihaksia", enkä löytänyt vastauksia "ongelmiini"

Teetkö penkin negatiivisen osan lopun selkeästi hidastuen ja rinnalta lähtö ilman pompautusta? Noi kaks edellämainittua ottaa aika hyvin rinnan pois pelistä.

Sun tilanteessa jos ja kun toi penkki/vinopenkki näyttää olevan pääliike rinnalle niin alottaisin tekeen sarjat stopilla. Kun negatiivisen osan loppu tulee mukavasti hidastuen ja stoppikin onnistuu niin paluu takas pumppailevampiin sarjoihin mutta edelleen hyvällä kontrollilla. Sarjat vois myös jättää ojennuksen osalta vajaaksi niin, että suoritus pysyy enempi rinnolla eikä niinkään ojentajilla.

Teetkö penkin negatiivisen osan lopun selkeästi hidastuen ja rinnalta lähtö ilman pompautusta? Noi kaks edellämainittua ottaa aika hyvin rinnan pois pelistä.

Sun tilanteessa jos ja kun toi penkki/vinopenkki näyttää olevan pääliike rinnalle niin alottaisin tekeen sarjat stopilla. Kun negatiivisen osan loppu tulee mukavasti hidastuen ja stoppikin onnistuu niin paluu takas pumppailevampiin sarjoihin mutta edelleen hyvällä kontrollilla. Sarjat vois myös jättää ojennuksen osalta vajaaksi niin, että suoritus pysyy enempi rinnolla eikä niinkään ojentajilla.

En yleensä päästä edes tankoa kiinni rintaan, 1-2cm vajaaksi ennen ylöstyöntöä.

Jees, täytyy hiota tekniikkaa.

En yleensä päästä edes tankoa kiinni rintaan, 1-2cm vajaaksi ennen ylöstyöntöä.

Kyllä se rintaan asti kannattaa tuoda. Ei kuitenkaan silleen, että kovalla vauhdilla lasket tangon rinnalle ja käytät rintakehän joustavuutta apuna nostossa. Lasket rauhassa alas (se lasku on lihaskasvun kannalta itseasiassa nostoa tärkeämpi) rintaan kiinni ja nostat ylös.

Suosittelen pitämään vaikka voimapainotteisemman treenijakson, jossa pyrit saamaan vähän tuota penkkitulosta ylöspäin. Tanko rintaan asti ja hio tekniikkaa muutenkin. ----->>"Heavy weights build muscle" <<-----

Ps. SYÖ ja kun et enää pysty, niin syö lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suosittelen kokeilemaan sotilaspenkkiä ja syömään lisää. Itse saan pirun hyvän tuntuman rintalihaksiin, kun välillä teen sotilaspenkkiä normi penkin tilalla.

Mä kannatan kans sotilaspenkkiä, ottaa ainakin mulla niin paljon paremmin koko rinnan sutuville. Sen jälkeen teen vielä viparit rinnalle hyvällä venytyksellä. nNin tulee kyllä hyvä pumppi.

lisää ruokaa lisää tätä lisää tota... Mites lihashuolto venytelyt hierojat jne.. Missä kunnossa ne on ? Niillä pikkusen isompi vaikutus kun sotilaspenki pumppi juttuilla,

lisää ruokaa lisää tätä lisää tota... Mites lihashuolto venytelyt hierojat jne.. Missä kunnossa ne on ? Niillä pikkusen isompi vaikutus kun sotilaspenki pumppi juttuilla,

Saisko tähän vähän perusteluita? Jos tota haluaa lukea niin kuin sanonta kuuluu, "kuin piru raamattua", niin tosta saa sen kuvan, että sun mielestä kun vaan venyttelee ahkerasti ja käy hierojalla, niin AI ETTÄ KYLLÄ TISSIT KASVAA?!

PS. :piis:

Mut vakavasti: SÄ siis oikeasti väität, että venyttely ja hieronta on lihasKASVUN kannalta oleellisempia kuin mitkään treenijutut, esim sotilaspenkkaaminen ja pumpin aikaansaaminen?

Kyllä sillä venyvyydellä vaan aika iso osuus on. Isoilla painoilla kun penkissä päästään venyttämään rintaa (en puhu mistään sotilaspenkistä) ja nostetaan sarjapainoja, niin kyllä se rinta alkaa kasvamaan.

Eikös tuosta venyttelystä ollut joku tutkimuskin tehty aikaa sitten, missä todettiin, ettei venyttelyllä ole juuri mitään vaikutusta lihaskasvuun!?

No eihän venyttely nyt jumalauta lihasta kasvata, vaan saadaan lihas venymään, mikä taas tuo tehoa reenissä. Esim. Vinopenkin kun tekee oikein, se venytys on ihan eriluokkaa kun missään ristikkäistaljassa. Eristävissä liikkeeissä saadaan paremmin supistettua sitten.

No eihän venyttely nyt jumalauta lihasta kasvata, vaan saadaan lihas venymään, mikä taas tuo tehoa reenissä. Esim. Vinopenkin kun tekee oikein, se venytys on ihan eriluokkaa kun missään ristikkäistaljassa. Eristävissä liikkeeissä saadaan paremmin supistettua sitten.

no niin saatana :rolleyes:

sun rintareeni on lisäks paska. Ihan liikaa liikkeitä kaks kertaa viikossa tehtynä. Se että joku lihas näyttää jäävän jälkeen ei aina tarkota että pitää tahkota vaan vitusti enemmän sitä lihasta, voi olla nimenomaan päinvastoin (enkä tarkoita rintatreenipäivien vähentämistä, 2 on hyvä)

Suositut

Back
Ylös Bottom