Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin nousee penkki raudat maasta penkkiin.Ja jos en ole varma että jaksan tehdä sarjan isoilla romuilla pyydän jonkun varmistamaan!Kerran olen tangon pyöritelly rinnalta alavatsalle ja oli niin vitun tuskallinen operaatio että en toista kertaa kokeile!DOMS man sanoi:Toinen samanaiheinen kysymys: Jaksatteko nostaa suurimmat penkissä käyttämänne painot lattialta penkkiin.
Tämäkin temppu voi olla tarpeen, jos yksin treenaa jo tanko jää rinnalle ja sen joutuu vierittämään mahan yli lattialle, ja ei jaksa irrotella kiekkoja tangosta ennen uutta sarjaa.
Nyrkki sanoi:Tuskin nousee penkki raudat maasta penkkiin.Ja jos en ole varma että jaksan tehdä sarjan isoilla romuilla pyydän jonkun varmistamaan!Kerran olen tangon pyöritelly rinnalta alavatsalle ja oli niin vitun tuskallinen operaatio että en toista kertaa kokeile!
gotto sanoi:Kolmas kysymys: mistä helvetistä sä DOMS man näitä threadin aiheita keksit?
BoneFish sanoi:Oon täs pari kertaa koittanu vetäistä MAX painot rinnalle ja siitä suorille käsille niin käytättekö/saako käyttää pientä "niiaus" liikettä? Kun itselläni tämä ainakin vaikuttaa hieman tulokseen kun saa pystypunnerrukseen sen alun siihen tavallaan "heitettyä". kai.. :D
Kusimato sanoi:Pian ilmestyy tredejä esim:
Kuinka sidotte treenikenkänne nauhat?
Syljettekö salitiloissa?
Oletteko mitanneet pierunne oktaavin?
Käyttekö salilla?
Mistä metalliseoksesta treenipainonne koostuu?
Käytättekö purukumia?
Syöttekö mämmiä palautumiseen?
Onko puukiuas parempi kuin sähkö?
DOMS man sanoi:Toinen samanaiheinen kysymys: Jaksatteko nostaa suurimmat penkissä käyttämänne painot lattialta penkkiin.
Tämäkin temppu voi olla tarpeen, jos yksin treenaa jo tanko jää rinnalle ja sen joutuu vierittämään mahan yli lattialle, ja ei jaksa irrotella kiekkoja tangosta ennen uutta sarjaa.