Rinnalleveto ja pystypunnerrus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Saatteko pystypunnerruksessa käyttämänne raudat maasta rinnalle punnerruksen aloitusasentoon.

Telineistähän se tanko yleensä otetaan, mutta jos hartiat ja rinnallevedossa tarvittavat lihakset ovat tasapainossa, niin eikös sen pitäisi onnistua.

Toinen samanaiheinen kysymys: Jaksatteko nostaa suurimmat penkissä käyttämänne painot lattialta penkkiin.

Tämäkin temppu voi olla tarpeen, jos yksin treenaa jo tanko jää rinnalle ja sen joutuu vierittämään mahan yli lattialle, ja ei jaksa irrotella kiekkoja tangosta ennen uutta sarjaa.

Ovatko nuo nyt oikeasti tarpeellisia tietoja ja threadin arvoisia? Jos ei ole tekemistä, niin siellähän on oikein hyvä ulkoiluilma.

aika huono rv mulla, otin tällä viikolla rv enkan ja punnersin samantein sillä nelosen. tyyli on joku erittäin epämääräinen hauiskääntö vauhdilla

DOMS man sanoi:
Toinen samanaiheinen kysymys: Jaksatteko nostaa suurimmat penkissä käyttämänne painot lattialta penkkiin.

Tämäkin temppu voi olla tarpeen, jos yksin treenaa jo tanko jää rinnalle ja sen joutuu vierittämään mahan yli lattialle, ja ei jaksa irrotella kiekkoja tangosta ennen uutta sarjaa.
Tuskin nousee penkki raudat maasta penkkiin.Ja jos en ole varma että jaksan tehdä sarjan isoilla romuilla pyydän jonkun varmistamaan!Kerran olen tangon pyöritelly rinnalta alavatsalle ja oli niin vitun tuskallinen operaatio että en toista kertaa kokeile!

Nyrkki sanoi:
Tuskin nousee penkki raudat maasta penkkiin.Ja jos en ole varma että jaksan tehdä sarjan isoilla romuilla pyydän jonkun varmistamaan!Kerran olen tangon pyöritelly rinnalta alavatsalle ja oli niin vitun tuskallinen operaatio että en toista kertaa kokeile!

Sama täällä, meinas olla pikkusen kylkiluut hellänä ton jälkeen. Ja sitä paitti, mitä vitun merkitystä on sillä vaikka jaksas vetää maasta 2 x penkkiykkönen telineisiin, miten se vaikuttaa tohon painon saamiseen rinnalta pois?? ois ihan mukava tietää... :eek:

gotto sanoi:
Kolmas kysymys: mistä helvetistä sä DOMS man näitä threadin aiheita keksit?

Pian ilmestyy tredejä esim:

Kuinka sidotte treenikenkänne nauhat?

Syljettekö salitiloissa?

Oletteko mitanneet pierunne oktaavin?

Käyttekö salilla?

Mistä metalliseoksesta treenipainonne koostuu?

Käytättekö purukumia?

Syöttekö mämmiä palautumiseen?

Onko puukiuas parempi kuin sähkö?

No toi eka kysymys nyt oli joten kuten järkevä. Itse saan puhtaana pystypunnerruksena 65 kg. Jos vedän painon maasta asti rinnalle, otan vauhdista hyödyn irti ja samantien rinnallesaatuani pystypunnerran, on ykkönen 72,5 kg.
Pelkää rinnallevetomaximia ei ole tullut kokeiltua. Luulen sen olevan 80-90 kg, eli kumminkin selvästi isommat, ku pystypunnerruksen sarjaraudat, jotka on 50+ kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Entä saatteko pystypunnerruksessa käsipainoilla suurimmat käyttämänne painot alkuasentoon. Tämä ainakin voi olla oikea ongelma yksin treenatessa.

:offtopic: Oon täs pari kertaa koittanu vetäistä MAX painot rinnalle ja siitä suorille käsille niin käytättekö/saako käyttää pientä "niiaus" liikettä? Kun itselläni tämä ainakin vaikuttaa hieman tulokseen kun saa pystypunnerrukseen sen alun siihen tavallaan "heitettyä". kai.. :D

BoneFish sanoi:
:offtopic: Oon täs pari kertaa koittanu vetäistä MAX painot rinnalle ja siitä suorille käsille niin käytättekö/saako käyttää pientä "niiaus" liikettä? Kun itselläni tämä ainakin vaikuttaa hieman tulokseen kun saa pystypunnerrukseen sen alun siihen tavallaan "heitettyä". kai.. :D

No jos nyt ihan pystypunnerruksesta on kyse, niin ei tuota niiausta oikeastaan saisi tehdä, sillä se kuitenkin vaikuttaa jonkin verran tulokseen. Ja helpompi sun on vertailla tuloksiakin, kun pitää kropan koko ajan suorassa. Nimittäin yhä isommilla painoilla niiauskin tulee isommaksi, ja tulokset voivat parantua, vaikka välttämättä voimat eivät kasva yhtään.

Kusimato sanoi:
Pian ilmestyy tredejä esim:

Kuinka sidotte treenikenkänne nauhat?

Syljettekö salitiloissa?

Oletteko mitanneet pierunne oktaavin?

Käyttekö salilla?

Mistä metalliseoksesta treenipainonne koostuu?

Käytättekö purukumia?

Syöttekö mämmiä palautumiseen?

Onko puukiuas parempi kuin sähkö?

-Vasen kenkä jalkaan ensin, ja en solmi, pelkästään solmut päissä

- En sylje

- En ole mitannut, mutta suunnitteilla

-Käyn

-jaa-a, pitääpä kysyä

-Käytän, ja säännöllisesti. Olen siis purukumi addikti

-En syö. En edes pidä mämmistä

-On puukiuas paljon parempi ku sähkökiuas.

:hyper: :hyper: :hyper: Oli aivan pakko vastailla

Kun aloittelin salia oli ojentajat jotenkin paljon ylivoimasemmat muita lihaksia, ranskalaiset punnerrukset oli lähes samoilla painoilla kun penkki, ja sillon oli vaikee käsitellä sitä tankoa ennenku onnistui pääsemään varsinaiseen suoritusasentoon. Sittemmin on vissiin tullut enempi tasapainoa lihaksiin.

Ja kyllä tuo pystypunnerrus käsipainoilla oli kanssa vähän hankala päästä alkuasentoon, silloin jos oli treenannut hauikset samana päivänä juuri ennen tuota :)

DOMS man sanoi:

Ei saatana, ensin katoin, että tää on vittuilua DOMS manin ekasta kysymyksestä, mutta kun siirryin viestiketjun alkuun uudestaan huomasin, että sehän on kaverin itsensä tosissaan esittämä kysymys (onko tämä nyt sitä ironiaa?).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom