Rikosilmoitus + avautumista liikenteestä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajelin tässä Turusta Helsinkiin päin motarilla. 100km/h rajoitus, ja meikällä vauhtia ~105-110km/h. Cruise päällä. Siinä oli letkaa edessä ja lähdin ohittamaan ihan normaalisti. No perseeseen liimautui takaa vanha punainen Mondeo. 2m turvavälillä roikkui perässä ja vilkutteli valoja, oli ilmeisesti tyytymätön kun en heti oitis vetänyt autoani hitaammin ajavaan letkaan. Kun sain ohitukseni tehtyä, veti tämän auton naiskuljettaja meikän ohi ja heilutteli keskaria vielä perään. Ja poistuikin sitten sopivasti seuraavasta Paimion liittymästä pois.

Alkoi vituttamaan.

Kysymys kuuluukin: onko kukaan tehnyt tällaisista valopäistä rikosilmoitusta? Eli täytellyt netissä ilmoituksen esim. liikenteen vaarantamisesta. Rekkari ja omistaja on nyt tiedossa. Ei ehkä maailman suurin rikos ole nyt kyseessä. Mutta vitutus on akuutti, eikä viitsisi itse mennä turpaan vetämään. Siitä kun saisi syytteen.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikä rikos tuossa on tapahtunut? Sentterin heiluttelu? Vai lähditkö ohi samaan aikaan kun tuo olisi halunnut ohi? Ehkä se jo kiihdytti vauhtia samalla kaistalla?

Poliisi näitä asioita hoitaa.. Muuten saa kotipoliisit näpytellä ilmotuksia päivät pitkät.

Poliisi näitä asioita hoitaa..

Ja tällaiselle tuskin huomiota antavat, elleivät ole itse paikan päällä näkemässä ja saamassa riittävästi ärsykettä. Mitenkään pahoittamatta aloittajan mieltä enempää, niin Suomi hukkuisi rikosilmoituksiin jos jokaisesta autolla spedeilevästä tehtäisiin ilmoitus :-)

Liikenneraivo on paras raivo

No voi elämä. :D Voi olla että poliisi nauraa sinulle jos tuollaisesta menet rikosilmoituksen tekemään. Itse saisin tehdä rikosilmoituksia päivittäin tai vähintään viikoittain jos kynnys olisi noin matala. Et taida paljon ajella autolla?

Eihän tossa mitään rikosta tapahtunu? Ellet ottanu sentterin vilkuttelua kunnialoukkauksena....

Paitsi että näytti keskaria se todennäköisesti haukkui ja puhui pahaa susta kavereilleen ja yhdessä ne naurraa sulle...

Kyllähän rikosilmoituksen tekeminen tuollaisesta on ihan turhaa, MUTTA... Se on tosi, että tollaset vituttaa ihan uskomattoman paljon jos liimaudutaan siihen perseeseen kiinni. Jos vetelen tuolla motarilla cruise päällä ja päätän ohittaa edellä ajavan auton, en tasan tarkkaan ala nostamaan nopeutta sen takia, että jollain kyrvällä on niin kova kiire, ettei voi hetkeä odottaa. Mä en tajua mitä noiden päässä liikkuu. "MINÄ tulen täältä, ja kaikki väistää MINUA, saatana."

[epäasiallinen vastaus] BUAHAHHAHHAA!

Joo kannattaa aina tehä rikosilmotus kun alkaa vituttamaan. Varsinkin liikenteessä. Poliiseilla on liian vähän hommia muutenki. [/epäasiallinen vastaus]

Tee vaan ilmotus jos jaksat, kyllä se siellä roikkuu jonkun aikaa tiedostoissa ennen sjptä. Muotoile siitä kuitenkin sellainen hauska ilmoitus joka keventää poliisien semijäykkää aamupalaveria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän offtopiccia, mutta:

Itseäni henk. koht kyllä vituttaa ihan uskomattomasti nuo "cruise päällä 103km/h" ohituskaistalla 100km/h alueella roikkuvat. En liimaudu puskuriin, en heiluttele keskaria tai välkyttele valoja, mutta aivan yhtä vähän nuo muuta liikennettä ja toisia huomioivat kuin ne "valojen välkyttelijät".

"Minä ajan rajoitusten mukaan tässä ohituskaistalla, niin kaikkien muidenkin niin täytyy tehdä tai ovat kyrpiä!" :curs:

Enkä nyt tarkoita todellakaan mitään, että 140km/h lasissa täytyisi pystyä säilyttämään, vaan juurikin noita, kenellä yhden vitun rekan ohittamiseen kuluu monta minuuttia aikaa. Monesti vielä itse tullut jotain 110-120km/h 100 -alueella takaa, ja aivan viime tingassa siihen sitten jonkun kotipoliisin on pakko tunkea eteen ajamaan sitä 103km/h, vaikka 5s oikealla kaistalla odottamalla olisin kerinnyt mennä ohi.

Liikenteessä on kaikilla paljon mukavampaa, kun huomioidaan toisia ihan tasapuolisesti. Jos motarilla näen, että takaa tulee joku huomattavaa ylinopeutta niin kyllä ihan kiltisti käyn yleensä sen verran oikealla kaistalla pyörähtämässä, että kaveri pääsee ohi. Ei sillä, että ylinopeus olisi jotenkin hyväksyttävää tai oikein, mutta jos autoilijat alkavat toisiaan vahtimaan ja leikkimään poliisia estämällä tahallaan esim. ohittamisen niin siitä ei yleensä kenellekään mitään hyvää seuraa. Poliisi on se taho, joka valvoo ja rankoo autoilijoita, ei tavan tallaaja.

Vähän offtopiccia, mutta:

Itseäni henk. koht kyllä vituttaa ihan uskomattomasti nuo "cruise päällä 103km/h" ohituskaistalla 100km/h alueella roikkuvat. En liimaudu puskuriin, en heiluttele keskaria tai välkyttele valoja, mutta aivan yhtä vähän nuo muuta liikennettä ja toisia huomioivat kuin ne "valojen välkyttelijät".

"Minä ajan rajoitusten mukaan tässä ohituskaistalla, niin kaikkien muidenkin niin täytyy tehdä tai ovat kyrpiä!" :curs:

Enkä nyt tarkoita todellakaan mitään, että 140km/h lasissa täytyisi pystyä säilyttämään, vaan juurikin noita, kenellä yhden vitun rekan ohittamiseen kuluu monta minuuttia aikaa. Monesti vielä itse tullut jotain 110-120km/h 100 -alueella takaa, ja aivan viime tingassa siihen sitten jonkun kotipoliisin on pakko tunkea eteen ajamaan sitä 103km/h, vaikka 5s oikealla kaistalla odottamalla olisin kerinnyt mennä ohi.

Liikenteessä on kaikilla paljon mukavampaa, kun huomioidaan toisia ihan tasapuolisesti. Jos motarilla näen, että takaa tulee joku huomattavaa ylinopeutta niin kyllä ihan kiltisti käyn yleensä sen verran oikealla kaistalla pyörähtämässä, että kaveri pääsee ohi. Ei sillä, että ylinopeus olisi jotenkin hyväksyttävää tai oikein, mutta jos autoilijat alkavat toisiaan vahtimaan ja leikkimään poliisia estämällä tahallaan esim. ohittamisen niin siitä ei yleensä kenellekään mitään hyvää seuraa. Poliisi on se taho, joka valvoo ja rankoo autoilijoita, ei tavan tallaaja.
Yhdyn suhun ihan vitusti, samaa mieltä. :kippis1:

Eiköhän jotkut keskarin heiluttelut ja pitkien väläyttelyt kuittaa naurulla. Tuntuu jotenkin helvetin turhalta funtsia rikosilmoituksen tekoa saati tehdä se ja kuormittaa kyttiä vain sillä, että vituttaa.

aivan viime tingassa siihen sitten jonkun kotipoliisin on pakko tunkea eteen ajamaan sitä 103km/h, vaikka 5s oikealla kaistalla odottamalla olisin kerinnyt mennä ohi.
Vaikka mua ne edellä kuvaamani henkilöt vituttaakin, en sentään tee noin. Jos sieltä on joku tulossa, niin odotan kyllä mieluummin vuoroani kuin kiilaan siihen eteen. Ja toisaalta kiihdytän kyllä vauhtia jos se ohitus tuntuu kestävän suhteettoman kauan. Mutta jos taas kaikki sujuu joutuisasti, en tosiaan ala kaasua painamaan vaikka joku urpo liimautuu sinne takapuskuriin.

Yksikin kerta olin ajelemassa Helsingistä Hämeenlinnaan ja rekkaa ohittaessani joku pukuhomo liimautuu Bemarilla takapuskuriin ja vilkuttaa valoja ja huutaa kuin hyeena, vaikka sen mun ohitus ei kestänyt varmaan kuin 10s. Ja vauhtia sillä oli reilusti yli puolitoista sataa. niin kovaa se sieltä tuli, etten edes nähnyt koko autoa kun lähdin ohittamaan, vaan taustapeilistä seurasin tilannetta kun se liimautuu vähitellen imuun. Siinä kohtaa mulla palo hihat aika tehokkaasti. Ajan normaalisti ja turhia hidastelematta, vieläpä pientä ylinopeutta, mutta silti olisi pitänyt painaa kaasua selvästi ylinopeuden puolelle, ettei se yksi torspo takana olisi alkanut hitsaamaan.

Helvetti mikä urpo. Ensin tukkii kaistan ja sitten meinaa käynnistää rikostutkinnan kun joku on puskurissa. :D

btw. Se olisin voinu olla minä jos olisit täälläpäin ajellu.

viime tingassa siihen sitten jonkun kotipoliisin on pakko tunkea eteen ajamaan sitä 103km/h, vaikka 5s oikealla kaistalla odottamalla olisin kerinnyt mennä ohi.

Itte oon meinannu tappaa itseni sillä, että ajoin noin 200km/h autobahnilla, ja joku Idiootti isolla I:llä vetäsi ohituskaistalle ihan kattomatta 80km/h eteen 50m mun edessä, ihan täysillä jarrulla seisomalla paniikkijarrutin, ja jäi ehkä metrin päähän ettei kolissu, ja jos oisi sekunnin myöhästyny reaktiot, oisin ajanu 200km/h perään sitä. Jarrulevyt rupesi kyllä samantien ravistamaan, ja meni kieroon siitä insidentistä, mutta parempi se oli ostaa 120 eurolla uudet etujarrulevyt, ku ajaa yli 200km/h gps todellista nopeutta toisen auton perään. Hengenlähtö oisi voinu olla mahdollinen, tosin ehkä siitä oisi selvinny ilman pahempaa, mutta kolari 200km/h on jo potentiaalisesti aika vaarallinen.

Ei missään tapauksessa siis koskaan saa vetää toisen eteen, on se laitonta mitä se tekeekin, eli ajaa ylinopeutta.

Mutta suomessa ylinopeudesta tavataan rangaista sakoilla ja kortinmenetyksellä, joskus saattaa ehdollista tulla. Rangaistuksena siitä EI ole kuolemantuomio! Itsellekkin sattuu jos joku nykäsee sun auton perään vaikka just 200km/h
e: ohitusten estämine on iha yhtä urpoa hommaa, pitkittää ohitusta ja pahimmillaa aiheuttaa tosiaan aika kovavauhtisen nokkakolarin. Itse olin ohittamassa jotaa alfa romeota kesällä, ja se lähti kiihyttämää täysillä 80 alueella, mä painoin kaasun pohjaa, mutta 170km/h luovutin, ja näytin keskaria, ihan sika äijä niin ei saisi missää nimessä tehdä.! Ajo sitäennen varmaa 60km/h, ja mä en tosiaa harrasta kaahaamista. Ei kuitenkaa mikää tavisalfa ollu, koska ei ohi päässy.

No aika turhaa taitaa olla. Olisi perkele pitänyt vain lähteä perään ja käydä vetämässä se keskari juurinen kusipään kädestä. Tuomio olisi tullut, mutta ah niin hyvältä tuntuisi.

Eikä kyseessä ollut mikään eteen kiilaaminen. Yksinäni siinä ohittelin autoja cruise päällä kun yllättäen takaa painaa mondeo metrin päähän. Ja aloittaa heti valojen vilkuttelun. Kato ku pitää päästä ohi. Kiire. Ja kun vihdoin pääsee puoliksi penkan kautta ohi niin heti seuraavasti liittymästä pois. Olisi tarttenut vaan jäädä siihen eteen ja kiilata sitä niin ettei se pääse liittymään. Vaan kun on perhe mukana niin ei viitsi alkaa riskeeraamaan. No toivottavasti sen akan äijä on joku muijanhakkaaja :D

Sikäli jännää tämä autoilu, että se muistuttaa aika pitkälle internettiä. Autoissa on rekkarit ja netissä IP numerot. Muuten saa olla kusipää ihan anonyymisti. Miettikää kuinka moni painaa tööttiä valoissa, välkyttelee valoja, kiilaa ja heiluttelee keskaria. Mutta kertaakaan en ole tuollaista nähnyt esim. Prisman kassajonossa. Korkeintaan hiljaa kyräillään ja sitten autossa valitetaan vaimolle että miten saatanan pässi tyyppi siinä edessä oli taas maksamassa. Mieti kun joku boudari makselee pussihousuissaan raejuustoja kassalla, ja joku kuikelo alkaa jonon perältä huutelemaan että haista sinä vittu ja tökkii kärryillä nilkoille :D

Tulee mieleen tuosta valojen vilkuttelusta vuosien takaa. Kaveri ajoi autoa ja minä istuin etupenkillä, kun auto simahti liikennevaloihin. Takaa aloitti heti joku urpo valojen vilkuttelun ja torven soittamisen. Kaveri nousi autosta ja huusi että "vitun apina, tule työntämään jos haluat edistää tätä valoista pääsemistä" ja istui takaisin autoon yrittäen vielä käynnistää autoa. Sama valojen vilkuttelu ja torven soittaminen jatkui. Kaveri nousi autosta ja käveli takana olevan auton luokse, koputti ikkunaan ja kun ikkuna aukesi, hän veti sekä vilkkujen että valojen "viikset" irti ja heitti ne oman autonsa takapenkille. Vilkuttelu loppui siihen.

Kysyin vielä että miksi vedit irti myös vilkkujen viiksen, niin kaveri vaan sanoi ettei muistanut kummalta puolelta menee pitkät päälle niin ottipa varmuuden vuoksi molemmat.

Rekisterinumeron sai takana oleva mies ylös ja poliisillehan hän tästä ilmoitti, mutta saivat sovittua asian rahalla.

toine asia mikä ottaa pattii,o nää vanhat ihmiset! ajaa 10km/h alle rajotusten joka tiel. ja ei satu oikee joka kerta muistaa niit liikenne sääntöi. noh mut semmost se o ku tulee SIIHEN ikään. tää ei oo mitää ikärasismii (: PRKL

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom