Archey
Banned
- Liittynyt
- 24.7.2005
- Viestejä
- 2 985
- Ikä
- 62
^Musta suurin ongelma ei ollut niinkään se, että asiat jäivät auki, vaan että tosi usein tuli sellainen tunne, että kohtaukset tai ihmisten tapa toimia oli vain jotenkin epäuskottava ja kummallinen, vaikka sille nyt periaatteessa olisikin syyn löytänyt. Powerrangerin esiin tuomia asioita esimerkiksi ihmettelin itsekin. Elokuvassa oli vähän sellainen fiilis, että se oli koottu yhteen huonosti sopivista paloista tai että kohtausten väliltä puuttui välillä tietty koheesio.
Tämän allekirjoitan itsekkin vaikka pidin elokuvasta.
Kun tehdään ja suunnitellaan näyttäviä 3D-kohtauksia 3D tekniikan ehdoilla/rajoituksilla, ne ovat erillisiä palikoita joiden yhdistäminen sitten saumattomaksi kokonaisuudeksi tökkii tässä melko lailla.
Underworld: Awakeningissa oli samalainen ongelma, vaikka ei kyseessä ollutkaan 3D-elokuva. Awakening oli kuin erillisistä palikoista koostettu tietokone-efekti tykitys jossa erillisten kohtauksien leikkaus saumat näkyivät selvästi.