Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
powerranger sanoi:Kaikka hahmot olivat ärsyttäviä ja kenenkään selviämisestä ei tarvinnut jännittää.
Leffan pääosassa ruotsalainen Noomi Rapace on kyllä hyvä näyttelijä ja hottis.
Toiveajattelua? Visuaalisesti erittäin hieno elokuva, siitä ei pääse mihinkään. Juoni ja näyttelijöiden esitys olisi voinut olla parempi. 7/10.Selvästi aukkoja tarinaan jätettiin, koska kyseessä on vähintäänkin trilogian ensimmäinen osa ja seuraaviin elokuviin säästettiin kerrottavaa tarinan- ja juonenkulkua.
Itseltäni meni jostain syystä oli mitä kävi sille jantterille joka sai sen "käärmeen" lopulta suuhunsa (se kohta missä sen kaveri sai happoa kypärälle/naamalle)
Ridley Scottin Blade Runner arvosteltiin ihan paskaksi aikoinaan, kas nykyään se onkin kaikkien aikojen parhaiden elokuvien listalla.
Vähän on kaukaa haettua että tästä tulisi ajan saatossa jokin mestariteos. Blade Runner oli loistava jo aikanaan, tämä on ja tulee olemaan korkeintaan keskinkertainen.
Mestariteoksesta ei kukaan ole puhunut, mutta on tämä keskinkertaista parempi ja ansaitsee paremmat arvostelut kuin ne antamasi kaksi tähteä.
Olen katsonut Bladerunnerin kun se tuli ulos, ja pidin siitä heti, ihmettelin sen aikaisia arvosteluja joissa se lytättiin. Klassikko suosio tuli vasta ajan myötä.
Taisit olla silloin vielä jossain muualla kuin tällä planeetalla, joten turha kuittailla Blade Runnerin ensi-ilta arvosteluista.
Archey sanoi:Mestariteoksesta ei kukaan ole puhunut, mutta on tämä keskinkertaista parempi ja ansaitsee paremmat arvostelut kuin ne antamasi kaksi tähteä.
Olen katsonut Bladerunnerin kun se tuli ulos, ja pidin siitä heti, ihmettelin sen aikaisia arvosteluja joissa se lytättiin. Klassikko suosio tuli vasta ajan myötä.
Taisit olla silloin vielä jossain muualla kuin tällä planeetalla, joten turha kuittailla Blade Runnerin ensi-ilta arvosteluista.
Turha tästä on väitellä. Olet varmaan oikeassa koska olet vanha.
Edit. Ja minä siis väärässä koska en ollut syntynyt Blade Runnerin ensiesityksen aikoihin.