Ridley Scottin Prometheus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin, kyseessä oli kuitenkin vain tiedetutkimus...ei ollut tarkoitus millekkään vengeance missionille niin kuin alien osa kakkosessa...

jotenkin on tyhmää kun jokaisesta elokuvasta tehdään jokoa remake tai esiosa eli miten esim apinoiden planeetta on syntynyt tai kaiken lisäksi 3d versio classikosta. mihin tämä maailma on menossa...

Näköjään turhaan kitinään.. Jos ei kiinnosta voi jättää välistä. :rolleyes: Itse ainakin tykkäsin ko. leffasta, vaikka ei ollutkaan mikään tajunnanräjäyttävä kokemus.

Nojooo... Katoin eilen.

Tätä on niin paljon dissattu, että ajattelin kaiken sen dissaamisen olevan leffan pelastus. Eli kun kaikki dissaa leffaa ja itse päättää sen katsoa huonona leffana lävitse, niin monesti leffa saattaakin yllättää aivan puskista. Tämän varaan Prometheuksen suhteen laskin eli en odottanutkaan hyvää leffaa, vaan päätin itse ottaa selvää.

VMP. Leffa oli yksinkertaisesti aika huono. Ei tosta oikein muuta jäänyt käteen kuin se perinteinen paska maku, joka huonosta leffakokemuksesta jää.

Tuli Netflixistä väijyttyä toiseen kertaa mutta silti jäi kysyttävää:

1. Miksi robotti myrkytti Charlien? Oliko David saanut vahingossa "sielun" ja rakastunut Salanderiin = intohimorikos? En näe mitään ponttia rahdata triljoonalla krediitillä proffaa avaruuteen ja koekaninoida yhtiön puolesta päivää saapumisen jälkeen.
2. Miksi naamankuvahuone oli täynnä myrkkymaljoja ja mikä sen funktio oikeastaan oli?
3. Mistä megamadoiksi muuttuneet toukat tulivat myrkkymaljahuoneeseen?
4.Mikä pointti oli alun dna-itsarilla?
5. Mihin spacejockeyengineerien tappaneet mutantit menivät?
6. Jos eka alien syntyy lopussa niin miten headcrabit selittyvät Alienissä vai onko tällä edes väliä?

Tuli Netflixistä väijyttyä toiseen kertaa mutta silti jäi kysyttävää:

1. Miksi robotti myrkytti Charlien? Oliko David saanut vahingossa "sielun" ja rakastunut Salanderiin = intohimorikos? En näe mitään ponttia rahdata triljoonalla krediitillä proffaa avaruuteen ja koekaninoida yhtiön puolesta päivää saapumisen jälkeen.
2. Miksi naamankuvahuone oli täynnä myrkkymaljoja ja mikä sen funktio oikeastaan oli?
3. Mistä megamadoiksi muuttuneet toukat tulivat myrkkymaljahuoneeseen?
4.Mikä pointti oli alun dna-itsarilla?
5. Mihin spacejockeyengineerien tappaneet mutantit menivät?
6. Jos eka alien syntyy lopussa niin miten headcrabit selittyvät Alienissä vai onko tällä edes väliä?
En tiedä, ehkä nää pitäs olla spoiler tägeissä, laitetaan nyt varmuuden vuoksi...

Itse ymmärsin näin, ja hetki aikaa kun katsoi:

1. Mielenkiinnosta. Eikös siinä ollut ideaa tutkia?
2. Lukittu sinne, ns. asevarasto. Liian vaarallista pitää avoimessa paikassa. Sain kuvan että itsekin tajusivat tavaran vaarat.
3. Ne muodostui siitä myrkystä.
4. Aloittaa elämä maapallolla. Tietty vois kysyä miksi ei sitä tehdä vain jotenkin muuten, koeputki järveen ja done.
5. Tuota en kyllä tiedä, hyppäs johki alukseen tai kuoli pois? Oletan että nekin delaa jossain vaiheessa.
6. Oliko se välttämättä ensimmäinen?

Back
Ylös Bottom