Reseptejä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Millainen olisi hyvä ateria treenin jälkeen (30-90 min päästä). Kertokaa itse mitä syötte jos vaikka saisin jotain ideoita.

Iso-Arska sanoi:
Millainen olisi hyvä ateria treenin jälkeen (30-90 min päästä). Kertokaa itse mitä syötte jos vaikka saisin jotain ideoita.

jotaki terveellistä ruokaa :D
tais edellinen posti olla jo hyvä

Kaurapasta plus 60g ja naudan paistijauheliha 200g(7%)päälle ketsuppia ja viereen tomaattia ja kurkkua, selkään 20g oliiviöljyä. Tota settiä oon nyt syönyt 3viikkoo putkeen.....Hyvvee on ravintoarvot näyttää tältä: proteiinia 50g, hiilaria 50g, rasvaa 36g josta tyydyttyneitä 9,5g, kuitua 7,5g

Mitenkä nuo rasvat treenin jälkeisellä aterialla? Olen ainakin itse syönyt heti treenin jälkeen tuhdin proteiini ja hiilari pitoisen aterian, joka sulaa oletettavasti nopeammin kun ei ole rasvaa hidastamassa imeytymistä. Näin ollen seuraavan ison aterian voi syödä melko nopeasti tämän perään kun ei ole mitään ähkyä ja tuntuu kuin kroppa oiken suhinalla imee saadun ravinnon itseensä.

Jos oli ihan :anssi: niin tappakaa mut tylpällä esineellä..

Toi ateria tulee mulla about 1-1.5h treenin jälkeen, ruokailuväli on sellanen 2.5-3h. En oo edes koskaan funtsinu tolta kantilta..hmm....toihan on ateria jonka normisti vedän kaks kertaa päivässä. Kyllä musta tuntuu, että toi menee suhinalla käyttöön koko roska. Tiedä häntä, tähän vois kyllä joku professionaali heittää mielipiteen:worship: Tai voisin kysästä tuolta expertit osiolta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom