No jos mennään sillä että hinnalla ei ole väliä niin perus Nokia, Continental, Michelin yms on aika helppoja valintoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nastat ei kestä tuhatta kilometriä ajaa niin silloin kannattaa katsoa sitä omaa ajotapaa rankalla kädellä uusiks. Nastarenkaiden sisäänajo on 500km jolloin nastoja ei taatusti asiaan kuuluvalla ajotavalla irtoa.
Mulla lähti etuvetosesta yhessä talvessa nastat noista continentaleista, tosin suti joka kiihdytyksessä melko pahasti. Mutta silti olin melko pettynyt niihin
Ainakin sisäänajo tekee aika ison eron. Nastarenkaatkin kun on hyvä sisäänajaa ensimmäiset parisataa kilometriä. Ja tietysti joskus nelipyöräluistossa on hiukan eri asia kuin joka kiihdytyksessä ruopia.Tekiskö tuo neliveto sitten niin suuren eron nastojen pysyvyyteen? (vaikka nelipyöräluistossakin joskus mennään kun sattuu lapsettamaan...)
Ainakin sisäänajo tekee aika ison eron. Nastarenkaatkin kun on hyvä sisäänajaa ensimmäiset parisataa kilometriä. Ja tietysti joskus nelipyöräluistossa on hiukan eri asia kuin joka kiihdytyksessä ruopia.

Ite pyöräytin diudiin alle bridgestonen noranza 2:t alle pari viikkoa sitten auringonpaisteessa t-paita päällä. Ai vittu kun nauratti eilen kun naapurit vääns räntäsateessa pyöriä alle! :D
onko Nankang merkkinä ihan perseestä? :D
Monta kertaa jo sanottu, mutta sanon vielä. Nankangeissa on tosiaan hinta-laatusuhde kohdillaan. Nyt pyörii Nankangit alla koossa 215/35 18 ja seuraavat tulee olemaan samanlaiset. Ei kiinnosta maksaa tuplahintaa olemattomasta erosta. Kesärenkaalle kun riittää mun näkökulmasta se, ettei ne ole soikeat eikä kulu heti sileäksi.itekin tota nimee tossa vierastan. mitä ite suosittelisit 205/50/15 -sarjassa. ei tarvii mitkään parhaat olla.
Hankookin Ventus V12 Evo 205/55/16 tällä hetkellä autossa alla. Onneksi vielä aika hyvin pintaa jäljellä, mutta mitkähän olisi hyvät vastaavanlaiset ja saman hintaluokan renkaat? Kriteereinä hiljaisuus ja kestävyys.