Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa olemaan hyvä aika ostaa kesärenkaat;)
Millaiset renkaat olisi Nokian Z G2, koko 235/40 R17?
Tai vaihtoehdot Falken FK-452, Kumho ECSTA SPT KU31, Barum Bravuris 2?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitäs emännän Boraan ostaa uudet talvirenkaat. Itse haluaisin kitkat, mutta kestääkö ne montaa talvea kovettumatta? Kilsoja ei tule paljon, joten siinä mielessä ne ei mene loppuun parissa talvessa.

Pitäs emännän Boraan ostaa uudet talvirenkaat. Itse haluaisin kitkat, mutta kestääkö ne montaa talvea kovettumatta? Kilsoja ei tule paljon, joten siinä mielessä ne ei mene loppuun parissa talvessa.

Riippuu missä päin Suomea autoilet, jos PK-seudulla, niin älä helvetissä osta kitkoja.

Taisi renkailla tulla pikkuisen svh:t alas mutta näkyykö se kuluttajalla?
Counterfeith: Oletko nähnyt nordman+ koossa 215/55/16 kun itse en piru vie löydä mistään niitä. Olis näet omaan autoon haussa tuolla koolla joku edullinen mutta kun omillakin "eduilla" jää nokialaisille ja conteille melkein +500 hintaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Nyt olis pirelli pzero nerot kesäksi (vielä pitäis vanteille pyöräyttää) ja talveksi tuli hommattua Goodyear ultragrip extremet koossa 185/65r15 ja oli sitten viimeiset nastarenkaat jotka minä ostan, on tuo melu niin järkyttävää kuunneltavaa... Ennen oli bridgestone blizzak kitkat , oli hiljaiset ja huomattavasti paremmat ajaa! Ja tuolla olemattomalla pitoerolla minkä nastat tarjoaa en enää piikkejä alle laita! Minkäslaista kyytiä mahtaa olla odotettavis noilla pirelleillä ku vertaa vanhoihin Aurora k109 renkaisiin? Piti kokeilla kerrankin ostaa hyvät? kesärenkaat että tietää onko mitään eroa noihin halppiksiin... niin ja koko on kesällä 205/40r17...

Sama, Pirelli P Zero Nerot koossa 235/35 19 ostettu kesäks, nyt alla nuo 225/45 17 contin kitkat, mutta ne vaihtuu luultavasti ens talveks kokoon 225/40 18.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom