Renkaasi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Loppupelissä se hiljaisuus ei ole niin merkittävä juttu, kuin uraherkkyys ja kohtuullinen kesto.
Mersun E ei oo ihan niin tarkka rengasmelusta =)
 
Tarkoitus ois raapasta alle min. budjetin renkaat, joten löysin tällaiset kun Nexen N 6000 235/45 ZR17 97W XL hintaan 343,20€ kierto kotiovelle.
Rengas-online on toimittaja ja ilmeisesti nää tulee saksasta ?

Onkos tästä myyjästä kokemusta ?

Hyvin on renkaat rengas-onlinesta tullu kotiovelle. Toinen mistä oon tilaillu on Camskill. Kummastakaan ei mitään negatiivista sanottavaa.
 
Zone-sarja -42%
Just tilasin Rengas Onlinesta Nankang NS-20 235/35 ZR19 91Y XL 115,40 EUR 4 461,60 EUR.

Ei paha hinta, kun renkaat tulevat kotiin asti. Yhdet Nankangit olen aikaisemmin omistanut, joten uskalsin ostaa toisetkin.
 
Pemarin alle juuri uudet orkkiskoon Goodyearin F1:set. Eteen 245/35/19 9" vanteelle ja taakse 265/35/19 10"vanteelle. Hiljaiset kuin mitkä ja pitoa löytyy ainakin näin kuivalla asfaltilla.
 
Jos auton keskireikä on 57,1, haittaako pahasti laittaa vanne jonka keskireikä on 66,5?
Onko nuo soviterenkaat huono idea?
 
Jos auton keskireikä on 57,1, haittaako pahasti laittaa vanne jonka keskireikä on 66,5?
Onko nuo soviterenkaat huono idea?

Ei keskity välttämättä kohdalleen jos ei oo sovitteita. Joskus menee kohdalleen ilmankin, mutta joskus saa venkslata vitun monta kertaa pois ja paikalleen että mene hyvin.
 
Ei keskity välttämättä kohdalleen jos ei oo sovitteita. Joskus menee kohdalleen ilmankin, mutta joskus saa venkslata vitun monta kertaa pois ja paikalleen että mene hyvin.

Lähinnä tarkoitin että pitäisikö etsiä vanne oikeankokoisella reijällä vai onko nuo soviterenkaat ok?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähinnä tarkoitin että pitäisikö etsiä vanne oikeankokoisella reijällä vai onko nuo soviterenkaat ok?
Soviterenkaat on täysin lailliset ja käyttöä ajatellen melkein pakolliset. Eli ei tarvita suorasovitteisia vanteita, vaan soviterengas ajaa saman asian.
 
Mä laitoin vanteet alle nii ei tarvinnu sovitteita ku ei täristäny mut kävin silti ostaas, kympillä sai. Sit hommasin uudet gummit Goodride High Performance SV308 205/45-16, alle laitettuna 340e, halvimmat mitä sai. Oli vielä vannetukun tarrat kiinni kun putiikki laitto alle, siellä maksaa 240e muttä kyllä suomalaiselle yrittäjälle mielellään maksaa 100 euroa hyvästä työstä. Emmä ainakaan kehtais mitään saksasta tilattuja omia kumeja sinne kiikuttaa. Ja nopeestihan se maksaaa sen huntin ku joku vääntää ne vanteelle.
 
Mä laitoin vanteet alle nii ei tarvinnu sovitteita ku ei täristäny mut kävin silti ostaas, kympillä sai. Sit hommasin uudet gummit Goodride High Performance SV308 205/45-16, alle laitettuna 340e, halvimmat mitä sai. Oli vielä vannetukun tarrat kiinni kun putiikki laitto alle, siellä maksaa 240e muttä kyllä suomalaiselle yrittäjälle mielellään maksaa 100 euroa hyvästä työstä. Emmä ainakaan kehtais mitään saksasta tilattuja omia kumeja sinne kiikuttaa. Ja nopeestihan se maksaaa sen huntin ku joku vääntää ne vanteelle.

Eikö näistä vielä tullutkaan kiellettyjä? Eikai.
 
Eikö näistä vielä tullutkaan kiellettyjä? Eikai.
Mistä tullu kiellettyjä? Soviterenkaat on aina ollu sallittuja ja jos eivät ihan kokonaa työnnä päätään perseisiinsä ni laillisina ne tulee myös pysymää. Autoissa on satoja erikokosia napoja joten jos ei soviterenkaalla sais sovittaa ni sopivan vanteen ettimine ois melko hakuammuntaa, eikä se soviterengas vaikuta mitenkää kiinnityskireyteen (korkeintaan parantaa kun tukee vanteen pulttien lisäks myös navan ympärille). Jos tarkotit spacereita eli levityspaloja ni ne on tietääkseni ollu laittomia jo jonnin aikaa muttei sitäkään kovin tarkasti konttorilla valvota, kunhan on hyvin tehty ja kunnolla kiinnitetyt vanteen (pitkät pinnapultit, jne).

Itse asiaan, viikko takaperin kävin hakemassa Michelinin Energy Saverit etupäähän 185/65/14 kokosina. Edelliset meni alle 30tkm ajolla sakkorajalle joten jos näillä on sama kohtalo rauhallisella ajolla ni seuraavaks ilmestyy kestävämmät tilalle (ei kehtaa parin vuoden välein ostaa uusia kumeja...)
 
Sattuiko ekalla kerralla pyöreät alle? Onnittelut :D
Jos ei 5000km kohdalla vielä tarvitse tasapainottaa, niin lotto vetämään.

Varsinainen pessimisti.... olen minäkin noita joskus myynnyt eipä juurikaan ollut ongelmia tai ainakaan meille niitä palautunut.

- - - Updated - - -

Mistä tullu kiellettyjä? ...)

Veikkaan että Counterfeith viittaa siihen että osa renkaista kun ei täytä mitään turvallisuuden kriteereitä ja niitä oli eu tai joku kieltämässä jossain vaiheessa.
 
Silmä käteen :D Boldasin tuon sanan GOODRIDE tuolta jota tarkoitin. Niitä oli ainakin yhdessä vaiheessa eu kieltämässä kun testeissä irtosi pintoja, repesi kylkiä jne. Pidosta sitten puhumattakaan.
 
Silmä käteen :D Boldasin tuon sanan GOODRIDE tuolta jota tarkoitin. Niitä oli ainakin yhdessä vaiheessa eu kieltämässä kun testeissä irtosi pintoja, repesi kylkiä jne. Pidosta sitten puhumattakaan.

Kyljet repes täälläkin, näin itse, tutun auto. En lähtis edes auton kyytiin missä on Goodridet alla. Arvostan henkeäni sen verran.
 
En oo ikinää renkais säästellyt. Pelkkää merkkikamaa alla ja testeistä etitty niitä parhaimpia. Renkaat on ainoa auton kosketuspinta tiehen enkä kyl rupee säästää tuossa. kaikkein huvittavimpia on nää linlongit ja goodridet. Jätkil o mahdollisesti monen kymmen tonnin autot ja niis o orkkiksena hyviä merkkirenkaita ja sit tuunataan ne 20" blingbling(eli oikeasti bbs kiinakopiot) ja sit linlongit alle. En oo vielä tähän päivään mennessä tajunnut tuota. Jos rahat o loppu sen auton oston jälkeen ni jättäis sen tuunailun väliin. mut kyl muistetaan kehua miten hiljaset ja hyvät noi linglonggit on. Niinku tähänkin postiin tulee tod. näk vastaukseksi. Ei sitä kukaan oikeasti usko, mut uskotelkaa itellenne et linglong on premiumii. Sit ku yksikin autonvalmistaja hyväksyy sen ensiasennusrenkaaksi niin pyörrän puheeni.
 
Mulla oli jopa 150 euron Nissanissa alla kunnon renkaat. Jotkut testivoittaja-misukat tms. Maksoi enemmän kuin auton arvo, mitä sitten. Ylivoimaisesti eniten turvallisuutta parantava tekijä on autossa rengas, jos nyt muuten on kunnossa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom